Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Alles weer kwijt door het ldh

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

19-12-2008 om 21:22

Grote gut manda

De mensheid wíl maar niet beseffen dat je een hartstikke lief en meelevend mens bent hè?

Nina001

Nina001

19-12-2008 om 22:23

Geen reden

Dat is nog geen reden dat Manda vaak zo bot "mag" reageren. We hebben allemaal wel eens een slechte dag of zijn onder invloed van onze "hormonen", daar hoef je niet zwanger voor te zijn.
Het draait (gelukkig) niet allemaal om Manda......

Dropke

Dropke

19-12-2008 om 22:40

1 dag

Haar berichtje staat er pas 1 dag op ! Misschien verwachtte ze niet zoveel reacties ?! En kan me idd voorstellen dat ze zelf geen pc en internet heeft. Zelf 1 keer meegemaakt mijn verzameling bobby en kate spulletjes kwijt te raken. Ook hier ging het in vlammen op. Alles stond in dozen in de woonkamer, omdat we de later die dag gingen overhuizen. Mijn jongste broertje was een kleine pyromaan.(was wel in een keer over)
Hij stak een doos aan en er gingen er heel veel. Ik vond het als kind van 8 jaar heel erg. Geen trauma aan overgehouden, maar was wel heel verdrietig. Ik had al heel veel gespaard en ineens was het weg. Ik kan me nog steeds het enig ding wat niet helemaal weg was herinneren. Ik had het kado gekregen. In de kadoverpakking leek het op een stuk kaas. Het was een bakje met een liniaaltje, potloodje, pennetje, gummetje enz en overal een afbeelding of poppetje van Bobby en Kate. Wel grappig dat ik me dat og zo helder voor de geest kan halen. Het was maar half gesmolten en ik huilde erom, alsof ik iets heel ergs verloor. Ik denk dus wel, dat de kinderen het verdrietig vinden, maar ze weten ook wel wat belangrijk is. Ik heb me daarna eigenlijk nooit meer gehecht aan spullen. Ook een goed les dus.

Dropke

Grutjes

nou ja zeg, ik ga er ook niet op in.

mammie2

mammie2

20-12-2008 om 16:52

Heb ook hele goede ervaringen met het leger des heils

In mijn studententijd ben ik een keer met een vriend liftend naar Parijs gegaan. We hadden bijna geen cent. Het leek ons wel stoer om bij het Leger des Heils tussen de clochards te slapen.

Ik verzon daarom het verhaal dat ons bagage en geld was gestolen, maar dat mijn vader ons over een dag wel zou ophalen. Tot onze grote schrik gaven ze ons toen dinerchecks en een overnachting in een goedkoop hotel. We schaamden ons dood. We durfden niet te zeggen dat het verhaal eigenlijk niet waar was. Sindsdien geef ik altijd geld aan leger des heilscollectanten.

Als dit verhaal waar is, is het natuurlijk vreselijk. Krijg er echter ook een rare bijsmaak bij. Hoe kan een dakloos gezin nou bij de PC? Wat wil je precies met het verhaal bereiken?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.