Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Zoon heeft veel oudere vriendin


LostJellyfish83

LostJellyfish83

29-08-2022 om 23:20

Rhonda schreef op 29-08-2022 om 22:58:

[..]

het wordt steeds gekker. Eerst oppert iemand om haar werkgever in te lichten die hier niks mee te maken heeft en dan opper jij om met buren te gaan praten. Praten? Roddelen. Als iemand bij mij aan de deur komt om te vragen over het seksleven van mijn buurvrouw, dan jaag ik die weg. Zoiets ga je toch niet met buren bespreken?

Zeg dat, de hysterie hier neemt groteske vormen aan. 

Tja. Hoe zeggen ze dat ook alweer in het Engels? Oh ja: "Sex sells".

Boerinnetje-van-buuten schreef op 29-08-2022 om 21:19:

Waar ik stomverbaasd over ben, is dat niemand in dit topic op een extreem rode vlag heeft gewezen.
1) Jouw zoon heeft weekenden lang tegen je gelogen over zijn verblijfplaats.
2) Belangrijker nog: zijn 'vriendinnetje' heeft dat aangemoedigd. Ze heeft niet gezegd: 'Joh, app je ouders even dat je hier zit.'

Draai nog eens de genders om. Of als het je zoon met een oude man zou zijn? Wat vind je hier nu zelf van? Juist.

Voor alle engnekken in dit topic die allerlei spannende dingen verzinnen die je als jonge jongen met een oude vrouw kan doen: er zijn ook heel veel seksuele dingen waar zo'n jongen nog niet aan toe is. Maar waar hij geen 'nee' op kan zeggen, omdat het vriendinnetje zo aandringt. Dit is volkomen seksueel ongelijkwaardig.

Het ergste vind ik nog dat die vrouw bij jou op de bank heeft gezeten en daarna keihard durft te zeggen dat ze niet gaat stoppen.
Dat is niet één rode vlag: dat is een communistische parade.

Zelf zou ik: een advocaat in de hand nemen om een omgangsverbod af te dwingen en in gesprek met de zedenpolitie. Als die vrouw moeilijk blijft doen, Veilig thuis inschakelen.
Juist ook voor haar kinderen. Vrouwen plegen ook zedendelicten. Maar de haha-hij-vond-het-vast-lekker-cultuur zorgt ervoor dat mannen en jongens er veel moeilijker voor uit komen dat ze misbruikt zijn. En het proces van grooming snappen pubers al helemaal niet. Die zien het aan voor echte liefde. Tja.


Helemaal eens. Ik had ook al actie ondernomen om dit te stoppen.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

30-08-2022 om 06:44

MamaE schreef op 29-08-2022 om 23:06:

Maar als het alleen maar voor de lust en de seks is, waarom zou ze deze jongen dan als stiefvader bij haar kinderen introduceren?
Als het echt alleen om de lust gaat, zou af en toe een seksafspraakje ook genoeg zijn. Zou ik ook al niet blij mee zijn trouwens, maar is wat anders als een relatie.

Ik zou dus ook niet met buren gaan praten. Die staan er buiten. Dat die vrouw aardig is zegt me niet zoveel. Oplichters zijn ook aardig, anders werkt het niet.

Ik hoop echt dat het vanzelf over gaat, maar gezien de stelligheid van mevrouw betwijfel ik of dat zonder slag of stoot gaat.

Dat staat nergens dat zij hem geïntroduceerd heeft als stiefpa he. En laten we wel wezen, jongen is 16 en zij 45, hij zit in zn laatste jaar en zal er binnenkort achterkomen dat een 16-17 jarige en een 45 jarige gewoon niet matcht. Ze kan niet op stap met twee jonge kinders, de meeste uitstapje zullen wss kind georiënteerd zijn, plus dat ze al bijna van middelbare leeftijd is met bijbehorende aftakeling van uiterlijk voorkomen en vruchtbaarheid. Ik ken wel meer jonge mannen (17-19)  die het met een oudere vrouw hebben aangelegd maar die zijn daar allemaal van teruggekomen, sommigen met kleerscheuren maar geen een van die relaties bestaat nu nog pakweg 14 jaar later.

Flanagan schreef op 29-08-2022 om 23:10:

[..]

Ook als je het zelf ook niet zo zou vertrouwen? Zo wisten we van een iets oudere man in de flat van familie die regelmatig jongemannen van rond de 18 over de vloer had. We waarschuwden onze kinderen nooit met die man alleen in de lift te stappen. Maar zo was er ook eens een buurman enkele huizen verderop die graag als vrouw verkleed ging, zeer tegen zin van zijn vrouw. Ze hadden ook een kind. Arm kind maar geen kind in de buurt die bij het kind binnen ging spelen.

Nee, geen roddelen, maar uitsluiten dat je jezelf niet voor het hoofd slaat, want wel jouw kind.

Bij de homofiele buurman waarschuwde je je eigen kinderen en ging je niet met anderen over hem roddelen. Hoewel, jullie hebben waarschijnlijk volop over hem geroddeld, gezien het feit dat jullie niet in die flat woonden. 

De andere buurman hield van vrouwenkleren. Hoe maak jij de connectie tussen vrouwenkleren aantrekken en gevaarlijk zijn voor andere kinderen. die man is misschien helemaal niet geïnteresseerd is kleine kinderen, maar worstelt met zijn gender. 
Ik heb een hekel aan die wokebeweging die iedereen monddood maakt, maar niet bij iemand willen spelen omdat de vader vrouwenkleren aan doet is wel heel erg bekrompen. 


Boerinnetje-van-buuten schreef op 29-08-2022 om 21:49:

Dit soort dingen gebeuren. Dit soort vrouwen bestaan. Macron is daar één voorbeeld van en dat is bepaald geen liefdesverhaal. Die Amerikaanse lerares die zwanger werd van een 14-jarige leerling is een ander voorbeeld. Vrouwen doen dit soort foute dingen ook.

Google maar eens op de Amerikaanse schrijver John Irving. Die had als 12-jarige een 'relatie' met een oudere vrouw en is daar voor altijd door beschadigd. Hij waarschuwt tegen dit soort valse romantiek.

Waarom is dat verhaal van Macron en zijn vrouw bepaald geen liefdesverhaal? 

MamaE schreef op 29-08-2022 om 23:06:

Maar als het alleen maar voor de lust en de seks is, waarom zou ze deze jongen dan als stiefvader bij haar kinderen introduceren?
Als het echt alleen om de lust gaat, zou af en toe een seksafspraakje ook genoeg zijn. Zou ik ook al niet blij mee zijn trouwens, maar is wat anders als een relatie.

Ik zou dus ook niet met buren gaan praten. Die staan er buiten. Dat die vrouw aardig is zegt me niet zoveel. Oplichters zijn ook aardig, anders werkt het niet.

Ik hoop echt dat het vanzelf over gaat, maar gezien de stelligheid van mevrouw betwijfel ik of dat zonder slag of stoot gaat.

Daar ben ik ook bang voor. Die vrouw klinkt als een roofdier. Ik denk als die jongen er klaar mee is dat zij er alles aan gaat doen om hem bij haar te houden. Op 45 kan je nog steeds een kind krijgen. Ik zou erg goed met je zoon over condooms praten TO als je deze relatie door laat gaan. 

Battle-Royale schreef op 30-08-2022 om 06:44:

[..]

Dat staat nergens dat zij hem geïntroduceerd heeft als stiefpa he. En laten we wel wezen, jongen is 16 en zij 45, hij zit in zn laatste jaar en zal er binnenkort achterkomen dat een 16-17 jarige en een 45 jarige gewoon niet matcht. Ze kan niet op stap met twee jonge kinders, de meeste uitstapje zullen wss kind georiënteerd zijn, plus dat ze al bijna van middelbare leeftijd is met bijbehorende aftakeling van uiterlijk voorkomen en vruchtbaarheid. Ik ken wel meer jonge mannen (17-19) die het met een oudere vrouw hebben aangelegd maar die zijn daar allemaal van teruggekomen, sommigen met kleerscheuren maar geen een van die relaties bestaat nu nog pakweg 14 jaar later.

Nee natuurlijk niet na 14 jaar zijn die oude vrouwen nu al dood. Maar ik vind het onverantwoord van die vrouw om haar kinderen in deze relatie te betrekken. Een 16 jarige is toch niet volwassen genoeg om de vaderrol te spelen.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

30-08-2022 om 08:01

Mona-xxx schreef op 30-08-2022 om 07:58:

[..]

Daar ben ik ook bang voor. Die vrouw klinkt als een roofdier. Ik denk als die jongen er klaar mee is dat zij er alles aan gaat doen om hem bij haar te houden. Op 45 kan je nog steeds een kind krijgen. Ik zou erg goed met je zoon over condooms praten TO als je deze relatie door laat gaan.

Je kent deze mensen persoonlijk of spreek je uit eigen ervaring? Of wil je gewoon even je onderbuik laten leeglopen?

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

30-08-2022 om 08:09

Mona-xxx schreef op 30-08-2022 om 08:00:

[..]

Nee natuurlijk niet na 14 jaar zijn die oude vrouwen nu al dood. Maar ik vind het onverantwoord van die vrouw om haar kinderen in deze relatie te betrekken. Een 16 jarige is toch niet volwassen genoeg om de vaderrol te spelen.

Eh nee de meesten van die dames leven nog gewoon hoor. Geen van die gasten heeft er wat aan over gehouden. Allen getrouwd/vriendin en gezin nu. En ja wat die vrouw wel of niet doet maakt voor TO waarschijnlijk niet zoveel uit en voor haar zoon nog minder. Want die laatste doet toch wel wat hij wil. Ik zou hem alleen niet teveel haar kant opduwen en laten zien dat er nog veel meer te beleven valt. Ik ga er ook niet vanuit dat dit jaren gaat duren. En een 45 jarige vrouw heeft geloof ik maar een paar procent kans op een natuurlijke zwangerschap dus ik zou me daar niet te druk over maken en gewoon een valuepack condooms in huis halen.

Rhonda schreef op 30-08-2022 om 07:22:

[..]

Bij de homofiele buurman waarschuwde je je eigen kinderen en ging je niet met anderen over hem roddelen. Hoewel, jullie hebben waarschijnlijk volop over hem geroddeld, gezien het feit dat jullie niet in die flat woonden.

De andere buurman hield van vrouwenkleren. Hoe maak jij de connectie tussen vrouwenkleren aantrekken en gevaarlijk zijn voor andere kinderen. die man is misschien helemaal niet geïnteresseerd is kleine kinderen, maar worstelt met zijn gender.
Ik heb een hekel aan die wokebeweging die iedereen monddood maakt, maar niet bij iemand willen spelen omdat de vader vrouwenkleren aan doet is wel heel erg bekrompen.


Rhonda, je doet een aanname; ik ben geen roddeltante. Geval 1 betrof mijn overbezorgde schoonmoeder die haar kleinzoon (14) verbood met die bovenbuurman in de lift te staan. Ik dacht:’ maak je niet zo druk, je kleinzoon is sterk en die man zal spijt krijgen als hij het nodig vindt aan de jongen te komen daar deze dit niet pikt.’ Dus nee, geen geroddel van mijn kant.

Tweede geval betrof een situatie waar zijn vrouw niet van gediend was; Een buurman belde bij hem aan voor postpakket en hij deed in jurk en met make-up op de deur open. De volgende dag liep de man met een blauw oog, na ruzie met zijn vrouw. Rond die tijd is de man ook door andere  buurvrouw als oude vrouw verkleed aangetroffen. Ook zij schrok. Niet veel later ging het stel uit elkaar.

 Het is informatie, waar je je kinderen voor uit de buurt houdt omdat het voor kinderen bepaald geen veilige sfeer betreft. Roddelen doen ouders op schoolplein.

Ik persoonlijk vind en zijn vrouw geen liefdesverhaal. Ik vind dat volwassenen uit de buurt van volwassenen moeten blijven. Boven de twintig is het een ander verhaal.

Buren waarschuwen ofzo zou ik niet doen. Maar dat die mevrouw bij de AH werkt, maakt het geen makkelijker verhaal. Als er ergens veel jonge jongens rondlopen... #metoo kan ook de andere kant op hoor.

Battle-Royale schreef op 30-08-2022 om 08:09:

[..]

Eh nee de meesten van die dames leven nog gewoon hoor. Geen van die gasten heeft er wat aan over gehouden. Allen getrouwd/vriendin en gezin nu. En ja wat die vrouw wel of niet doet maakt voor TO waarschijnlijk niet zoveel uit en voor haar zoon nog minder. Want die laatste doet toch wel wat hij wil. Ik zou hem alleen niet teveel haar kant opduwen en laten zien dat er nog veel meer te beleven valt. Ik ga er ook niet vanuit dat dit jaren gaat duren. En een 45 jarige vrouw heeft geloof ik maar een paar procent kans op een natuurlijke zwangerschap dus ik zou me daar niet te druk over maken en gewoon een valuepack condooms in huis halen.

Nou ja, de kans dat een zestienjarige verliefd wordt op een vrouw van middelbare leeftijd is ook heel klein, dus ik zou nergens meer van staan te kijken. Daarnaast hoop ik dat voorlichting met 16 al lang en breed gedaan is en condooms zijn natuurlijk absoluut nodig, ook voor soa's te voorkomen.

MidasWolf schreef op 29-08-2022 om 21:47:

[..]

Even los van dit topic, je wilt soms bijna niet weten wat mensen soms allemaal verzinnen. Dat kan echt heel ver gaan.

Ontzettend ver kan dat gaan . Op een forum 12 jaar geleden , wist een Belgische dame ons allemaal te overtuigen dat ze een 35 ( of zoiets ) jarige vrouw uit Nederland was , getrouwd met een Canadese of Amerikaanse dominee  , met hem kreeg ze 10 kinderen , namen , geboorte data en foto's erbij . En iedereen geloofde het ,  wel 3 of 4 jaar lang . Ze werd uiteindelijk wel ontmaskerd  ( sorry ook was even off-topic denk ik ) .

Boerinnetje-van-buuten schreef op 30-08-2022 om 08:50:

Ik persoonlijk vind en zijn vrouw geen liefdesverhaal. Ik vind dat volwassenen uit de buurt van volwassenen moeten blijven. Boven de twintig is het een ander verhaal.

Buren waarschuwen ofzo zou ik niet doen. Maar dat die mevrouw bij de AH werkt, maakt het geen makkelijker verhaal. Als er ergens veel jonge jongens rondlopen... #metoo kan ook de andere kant op hoor.

Ik neem aan dat dit antwoord op mijn vraag over Macron is. Wat jij ervan vindt doet er niet zoveel toe natuurlijk, wat zijzelf ervan vinden doet er toe. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.