Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
30-01-2021 om 15:57
Mijn dochter van 14 heeft via Instagram een jongen van 17 leren kennen. Ze hebben veel contact en willen nu afspreken. Ze hebben ook gefacetimed.
Ik merk dat ik het wel wat spannend vind en ik heb daarom om het telefoonnr van zijn ouders gevraagd.
Nu roept dat flinke weerstand op bij mijn dochter en bij haar vriend. Op zich begrijp ik dat wel.
Wat zouden jullie doen? Vasthouden aan de vraag om het telefoonnummer of laten gaan?
01-02-2021 om 08:45
Het is al opgelost maar anders had ik haar nog even dat verhaal laten lezen van dat 14 jarige meisje in Spakenburg een paar jaar geleden. Stiekem afgesproken met een jongen die uit het zuiden van het land kwam, en het niet overleefd heeft.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.