Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Waarom kopen ouders een (opgevoerde) fatbike voor hun kind?


oudmaarnognietkoud schreef op 26-07-2024 om 20:17:

[..]

Dat was/is een vader maar het verhaal blijft hetzelfde natuurlijk.

Gisteren kwam hier een fatbike voorbij met een bestuurder van ik schat een jaar of 14, voorop tussen zijn benen zat een kereltje van een jaar of vier...

Dit soort taverelen zie ik ook, of dat er een gastje op waarvan je denkt 'hoe oud en jij...'

dochter heeft de brugklas net afgesloten en gaat naar de 2e. Alle jongens uit de klaa hebben een fatbike. En een aantal Meiden. Het aantal loopt op. Het is een mavo/havo/vwo school. En we wonen in de randstad maar wel een heel Klein dorpje. Er zijn laatst 2 hele erge ongelukken gebeurd waar 2 13 jarigen bij zijn betrokken. Allebei kinderen op een fatbike. 
Mijn kind zou zeker geen fatbike krijgen. Net zoals sommige andere dingen wat ze niet krijgen maar wel Willen. Die dingen zijn levensgevaarlijk. Ik wil ook weleens wat, maar doe ook niet alles wat ik wil. Thats life.

maar gelukkig vinden ze die fatbikes zelf ook helemaal niets. Het hoorde eerst inderdaad bij een bepaalde groep mensen, maar dat zie ik nu wel Verschuiven…

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.