Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-05-2023 om 10:06
mijn zoon wordt eind juli 18 jaar. Het lijkt me leuk om iets speciaals te doen voor hem omdat deze leeftijd toch wel een mijlpaal is. Hij vindt het zelf erg spannend.
Hij heeft autisme en kan niet goed tegen te veel prikkels van buitenaf of onverwachte dingen.
Hij houdt het even uit maar wil dan het liefst zo snel mogelijk weg.
Het idee was om hem uit te nodigen naar een restaurant waar hij vaker geweest is dus wat hij goed kent.
ik wilde dan de familie (als surprise) uitnodigen die er dan al is.
Ik weet alleen niet hoe hij hierop gaat reageren.
Verder is hij gek op gamen.
29-05-2023 om 17:29
Marty1984 schreef op 29-05-2023 om 16:49:
Als zelf auti zijnde zou ik iedereen thuis uitnodigen en bubbels en hapjes serveren. (Kennelijk heurt het nu éénmaal om iedereen uit te nodigen als je 18 wordt.)
Het is niet echt wat heurt hoor. Ik zou zeggen vier het zoals zoon het echt wil want je viert het niet voor anderen maar voor jezelf. Daarbij, als je mensen uitnodigt dan sta je soort van in dienst van de gasten. Veel werk (tenzij je alles uitbesteedt) en je kan je niet echt laten gaan.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.