Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Logeren


JumpyTurtle18

JumpyTurtle18

18-12-2021 om 15:22

Bloementuin schreef op 18-12-2021 om 11:48:

Bedankt voor alle reacties. Ik zit er inderdaad mee of ik wel/niet goed geanticipeerd heb?? Voor mij maakt het geen verschil of mijn dochter nu 2 of 5 nachten gaat logeren. Het blijft logeren. En ze heeft de afgelopen 10 jaar al vaker bij haar vriendin 2 nachten gelogeerd. Ik ben toen ze jonger was (uiteraard) wel mee naar binnen gelopen. Maar sinds ze op de middelbare zit doe ik dat niet meer. Ze is immers zelfstandig genoeg en kind aan huis. Maar omdat ze me dit vroeg, ben ik gaan twijfelen???

Het verschil zit ‘m in de vakantie. Dat is wat anders dan gewoon gaan logeren, dat begrijp je toch wel?
Het heeft verder ook niets te maken met zelfstandig zijn of kind aan huis zijn. De ouders van de vriendin nemen je kind mee op vakantie, ze dragen de zorg en verantwoording voor je kind en al zou dat je niet zo boeien, het is wél zo netjes om even je hoofd te laten zien enzo.

Daarnaast, als mijn dochter me zou vragen of ik even mee ging, al sliep ze er wekelijks, dan zie ik niet in waarom ik die moeite niet even zou nemen.

voor de ene mens is het makkelijker sociale etiquette aan te voelen dan voor de ander.  Maar volg je dochter er maar in 

heel raar om niet mee naar binnen te gaan, vind het zelfs onbeschoft.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.