Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-07-2021 om 18:04
Mijn zoon van 15 heeft sinds een jaar of twee de gewoonte om de meest irritante discussies op te starten
Allereerst wil hij geen nieuwe spullen meer. Hij wil alleen tweedehands en gaat bij alles na of er niet toch divided wordt uitgekeerd. Want hij zegt dat aandeelhouders luie donders zijn en spreekt iedereen aan die zegt gisteren de stad in te zijn geweest
sinds een paar maanden wil hij ineens niet meer op hockey. Prima, uitgeschreven voor dit jaar. Nu blijkt dat hij een probleem heeft met het rijden want benzine is gemaakt van fossielen van dieren en dus niet vegan. Waar haalt hij dit vandaan? Hij spreekt ook zijn teamgenoten hierop aan waardoor ik gisteravond een boze ouder aan de lijn had.
hoe druk ik dit de kop in?
05-08-2021 om 11:38
Met dat hockey heeft hij gelijk hoor. Ik had vroeger een juf op school die fanatiek riep hoe vervuilend auto’s zijn om vervolgens voor elke scheet een uitje te organiseren waar ouders met auto’s moesten komen opdraven voor het vervoer. Toen heeft een klasgenootje ook al eens gezegd dat dit slecht voor het milieu is en werd de juf boos. Eigenlijk weet ik niet waarom je nooit wat hoort over rijden voor de hockey en schooluitjes in relatie tot het milieu
05-08-2021 om 20:32
Hahahahha geniaal. Ik had er vroeger eentje in de klas die paardrijden klimaatvervuiling vond. Want paarden moeten eten, ze poepen en je moet ook nog accessoires kopen.
06-08-2021 om 12:49
Julietta schreef op 31-07-2021 om 16:10:
mijn zoon stemt fvd, is tegen groene energie maar belegt er wel in voor rendement. Wat je zoon zegt over luilakken vind ik niet raar.
Beleggen in nutsbedrijven is slim als het gaat om verdienen. Maar hij had toch ook kunnen beleggen in de watervoorziening?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.