Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-08-2023 om 17:42
Mijn zoon van 17 is dit jaar geslaagd voor zijn gymnasium. Mijn zoon is altijd serieus geweest maar wel vrij jong voor zijn leeftijd sociaal emotioneel gezien. Nu gaat hij studeren in Nijmegen en heeft vanaf zondag tot komende zondag intro. En vriend heeft een huisje op een camping geregeld en daar slaapt hij nu. Dus s avonds fiets hij nog 45 minuten naar dat huisje, maar op een neer reizen is niet echt een optie. En ik hoor niks. Geen appjes, geen berichten, geen belletjes. Ik weet dat hij druk is. Maar meer dan goed op mijn vraag hoe het is heb ik de afgelopen dagen niet gekregen. En ineens ben ik bang dat ik hem nooit meer spreek als hij op kamers gaat. Het gaat me ineens een beetje te snel. Jij zoekt hard naar een kamer, dus het gaat wel zo worden dat ik heb straks gewoon door de weeks niet meer zie. Pfffff ik vind dat echt heel lastig hoor.
24-08-2023 om 18:56
Kimdekim schreef op 24-08-2023 om 11:37:
zoonlief heeft vannacht om.1.30 gebeld. Fietate naar huis en dacht dat wij wel wilde weten hoe het ging. Schrok me half dood. Maar super enthousiast en geeft aan dat hij echt geleefd wordt. Nou een hele geruststelling.
Heerlijk, kwam heel even bij zijn positieven en dacht aan zijn moeder ❤️. Ik snap je je je rot schrok van dat nachtelijke telefoontje maar het is wel een mooi verhaal wat je nog lang kan vertellen 😂
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.