Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Wat fijn om te lezen Ciska, ik word hier oprecht gelukkig van! 
Fijn dat je een goede psych hebt om dit mee te bespreken.

Wat een enorme stappen zet jullie meisje! Wat zul je trots op haar zijn.
Fijn dat de handbaltraining zo positief heeft uitgepakt, ook in het demonstreren van jullie vertrouwen in haar. Dikke knuffel!!

Wat fijn om te lezen Ciska! Het ontroert mij ook. Tegelijkertijd is erg goed te snappen dat jij daar nog niet bent. Juist nu de angst en stress wat kunnen gaan afnemen, komt alles wat er de afgelopen periode gebeurd is keihard binnen. Geef jezelf de tijd om dat te verwerken! Fijn dat je er hulp bij hebt.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

26-06-2023 om 10:55

Herkenbaar Ciska dat het in jouw hoofd nog chaos is . Bij mij duurde dat ook wel even .
Wel fijn de positieve stappen . 

Wat een mooie stap Ciska, heel goed van haar en van jullie. Hopelijk volgen er snel nog meer fijne uitjes.
Ik snap dat het tempo van verandering voor jou misschien te snel gaat. Dat je ergens een terugval verwacht of dat de omslag te radicaal lijkt. Als er te vaak 'nee' wordt gezegd op dingen die ze nu wél wil of ze moet er steeds lang op wachten kan dat ook ontmoedigend werken.

fijn om te lezen Ciska

Wat fijn om te lezen Ciska, ontroering!
Dat het een chaos in je hoofd is en het snel gaat is voor mij ook herkenbaar.
Fijn, die psycholoog!
Ik ben erg blij voor jullie dat het zo positief was.
Liefs, ♥️♥️

Zo blij voor jullie!

Zo fijn, dit te lezen! Wat maakt ze mooie stappen. En fijn dat je bij psycholoog terecht kan om met de chaos in je hoofd om te gaan. 

Ciska78

Ciska78

01-07-2023 om 14:47 Topicstarter

vandaag weer op bezoek geweest. Vriendin van dochter is gisteren naar nieuwe groep gegaan en daar heeft dochter het wel heel erg moeilijk mee. Maar ze lijkt wel goed aan te geven naar begeleiding toe wat ze hierin nodig heeft. En dat is alleen maaar positief.

ze zat best op de praatstoel vanochtend en het was een redelijk ontspannen bezoek.

Ciska78 schreef op 01-07-2023 om 14:47:

vandaag weer op bezoek geweest. Vriendin van dochter is gisteren naar nieuwe groep gegaan en daar heeft dochter het wel heel erg moeilijk mee. Maar ze lijkt wel goed aan te geven naar begeleiding toe wat ze hierin nodig heeft. En dat is alleen maaar positief.

ze zat best op de praatstoel vanochtend en het was een redelijk ontspannen bezoek.

Wat goed dat je dochter aangeeft wat ze nodig heeft. Het lijkt echt wat de goede richting op te gaan he?

Knuffel voor jullie

Klinkt goed! Steeds kleine stapjes in de goede richting. Ik vind het juist ook erg positief dat het haar lukt om aan zelfzorg te doen door steun te vragen nu ze het moeilijk heeft. Dat is op de lange duur nog belangrijker dan puur alleen dat het beter met haar gaat.

En hoe is het jou Ciska? Lukt het jou ook om jezelf ruimte te geven voor wat er los komt aan emoties en daar steun bij te ontvangen? Dat gun ik je zo!  

Ciska78 schreef op 01-07-2023 om 14:47:

Wat geweldig fijn om dit berichtje te lezen. Ik hoop dat er nog meer ontspannen bezoekjes kunnen volgen.

Tsjor

Ik vind het zo fijn om te lezen Ciska!
Ik gun het jullie zo! 
Gaat het met jou een beetje?

♥️

Ciska78

Ciska78

06-07-2023 om 07:01 Topicstarter

pff, mezelf ruimte geven, moeilijk hoor. De emoties zijn er wel en komen te pas en te onpas naar boven. In rustige huilbuien maar ook in paniekaanvallen. Helpt niet mee dat mijn psycholoog gisteren onze afspraak af heeft gezegd. 
ik weet gewoon niet goed hoe met alles om te gaan. Steeds meer het besef dat dochter niet meer thuis gaat komen, dat ze nog veel te jong is om deze shit mee te maken, dat ze geen onbezorgde pubertijd mee kan maken.

je hoort gewoon tijdens het belmoment dat dochter het erg moeilijk heeft, dit geeft ze zelf ook aan. Ze mist vriendin heel erg, en vooral het eten steekt nu weer heel erg de kop op, als in moeite hebben met eten, zichzelf te dik vinden. En ze weet gewoon niet goed hoe hier mee om te gaan. Dinsdag wel bijna 30 min gebeld (ipv de gebruikelijke 10 min) en was ook een erg fijn gesprek waarin ze heel open is. We hopen dan evht dat ze wat kan met onze tips.

Wel een hoop frustratie richting voogd en organisatie, 2,5 week geleden werd bekend dat er toch plek gaat zijn in de naastgelegen groep en nog steeds zijn de financiën niet rind, en we moeten er steeds maar zekf achteraan gaan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.