Ciska78
28-09-2022 om 08:18
Ik weet het niet meer
het gaat super slecht met mijn 15 jarige dochter.
Heeft een zeer laag zelfbeeld, vind zichzelf te dik, waardoor ze veel momenten heeft dat ze weinig/niet eet.
Heeft depressieve gevoelens, ziet “schaduwen” in huis, waardoor ze het eng vind alleen te zijn, te gaan slapen, snachts te gaan plassen. Wat er in resulteert dat ze vaak om 2 uur nog wakker is omdat ze afleiding zoekt beeldscherm.
Paniekaanvalle, stress van school, zelfverminking..
Ze ziet het leven niet meer zitten.
ze staat op de wachtlijst voor hulp, maar dit gaat zo traag. De jeugdgids die we eindelijk hebben ziet de spoed er wel van in en school, nadat ze vorige week op schoolreis in Tsjechie naar het ziekenhuis is geweest omdat het niet goed ging, ziet nu eindelijk de spoed er ook wel van in.
Maar ja, ondertussen hebben we nog steeds geen hulp en zitten wij als ouders met ons handen in het haar.Geen idee hoe we momenteel ons meisje kunnen helpen.
Wie heeft er tips, ervaringen, wil met mij mee praten? Ik heb zo de behoefte om mijn ei kwijt te kunnen.
Beril
14-05-2023 om 10:26
Gefeliciteerd met jullie dochter. En een dikke voor jullie. Sterkte toegewenst vandaag.
Rosehip
14-05-2023 om 11:03
Ik denk ook aan jullie vandaag
Gefeliciteerd met je verjaardag van je dochter. En moederdag. Ik denk dat je dochter zich geen betere en lievere moeder kan wensen.
Leslie_Knope
14-05-2023 om 11:22
Ik lees normaal alleen maar mee, maar wil je ook graag een knuffel geven.
Gefeliciteerd met je dochter, met moederdag en heel veel sterkte vandaag.
lientje69
14-05-2023 om 11:26
Was vandaag de definitieve dag Ciska? Ja toch? Hopelijk geeft het je dochter rust als deze dag " gewoon " voorbij is en kan het een ommekeer voor haar bewerkstelligen. Dat wens ik met heel mijn hart voor jullie allemaal.
Gefeliciteerd met dochters verjaardag en nogmaals sterkte voor vandaag.
ToetieToover
14-05-2023 om 11:37
Ik lees meestal mee Ciska, ik denk dat er velen dat doen. Want meestal heb ik geen inhoudelijke bijdrage, daar zijn anderen heel goed in. Maar ik wilde je wel even een knuffel komen geven en je een fijne moederdag wensen.
Suikermuis
14-05-2023 om 11:42
Ook hier een stille meelezer die aan je denkt vandaag.
Gefeliciteerd met je dochters verjaardag!
Biscuitje
14-05-2023 om 11:55
Ook hier een stille meelezers en meelever. Van harte gefeliciteerd met je dochter en sterkte vandaag!
Layka.12
14-05-2023 om 13:09
Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter Ciska!
Een dag vandaag met veel spanning en emoties.
Ik hoop dat jullie samen de dag een beetje kunnen doorkomen.
Heel veel liefs en vooral sterkte van mij.
Ik denk extra aan jullie vandaag.
♥️♥️
Biem
14-05-2023 om 13:31
van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter en ik denk vandaag aan jullie. Hele dikke knuffel voor jullie Ciska!
Hanke321
14-05-2023 om 14:15
Gefelicteerd met de verjaardag van juliie dochter Ciska. Ik hoop dat jullie een ok nacht gehad hebben in het hotel. Mijn gedachten zijn al de hele week bij jullie.
PhilDunphy
14-05-2023 om 14:20
Lieve Cis, wat een onmogelijke dag vandaag voor jou. Ik wens je het allermooiste Moederdag cadeau, namelijk dat de dag rustig mag verlopen en het startsein vormt van een periode van hoop en groei
duizel
14-05-2023 om 15:28
Ik denk ook aan jullie. Gefeliciteerd en heel veel sterkte. Voor jullie en ook voor jullie dochter
MoederIADHkind
14-05-2023 om 15:52
Op deze onmogelijke dag, wil ik laten weten dat ik aan jullie denk!
JackieBrown
14-05-2023 om 16:40
ook van deze trouwe meelezer felicitaties, op deze Moederdag: voor je jarige dochter en voor jullie als ouders. Ik lees steeds mee en wil jullie allemaal sterkte wensen in jullie beproeving. En hoop zo op verbetering in de nabije toekomst.