Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Gefeliciteerd met jullie dochter. En een dikke  voor jullie. Sterkte toegewenst vandaag.

Ik denk ook aan jullie vandaag 
Gefeliciteerd met je verjaardag van je dochter. En moederdag. Ik denk dat je dochter zich geen betere en lievere moeder kan wensen.

Ik lees normaal alleen maar mee, maar wil je ook graag een knuffel geven. 
Gefeliciteerd met je dochter, met moederdag en heel veel sterkte vandaag.

Was vandaag de definitieve  dag Ciska? Ja toch?  Hopelijk  geeft het je dochter rust als deze dag " gewoon " voorbij is en kan het een ommekeer voor haar bewerkstelligen.  Dat wens ik met heel mijn hart voor jullie allemaal. 
Gefeliciteerd  met dochters verjaardag en nogmaals  sterkte voor vandaag.

Ik lees meestal mee Ciska, ik denk dat er velen dat doen. Want meestal heb ik geen inhoudelijke bijdrage, daar zijn anderen heel goed in. Maar ik wilde je wel even een knuffel komen geven en je een fijne moederdag wensen.

Ook hier een stille meelezer die aan je denkt vandaag.
Gefeliciteerd met je dochters verjaardag! 

Ook hier een stille meelezers en meelever. Van harte gefeliciteerd met je dochter en sterkte vandaag!

Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter Ciska!
Een dag vandaag met veel spanning en emoties.
Ik hoop dat jullie samen de dag een beetje kunnen doorkomen.

Heel veel liefs en vooral sterkte van mij.
Ik denk extra aan jullie vandaag. 

♥️♥️

van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter en ik denk vandaag aan jullie. Hele dikke knuffel voor jullie Ciska!

Gefelicteerd met de verjaardag van juliie dochter Ciska. Ik hoop dat jullie een ok nacht gehad hebben in het hotel. Mijn gedachten zijn al de hele week bij jullie.

Lieve Cis, wat een onmogelijke dag vandaag voor jou. Ik wens je het allermooiste Moederdag cadeau, namelijk dat de dag rustig mag verlopen en het startsein vormt van een periode van hoop en groei 

Gefeliciteerd en heel veel sterkte vandaag! 

Ik denk ook aan jullie. Gefeliciteerd en heel veel sterkte. Voor jullie en ook voor jullie dochter

Op deze onmogelijke dag, wil ik laten weten dat ik aan jullie denk!

ook van deze trouwe meelezer felicitaties, op deze Moederdag: voor je jarige dochter en voor jullie als ouders. Ik lees steeds mee en wil jullie allemaal sterkte wensen in jullie beproeving. En hoop zo op verbetering in de nabije toekomst. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.