Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


 
Wat fijn dat de eerste indruk positief was. Ik kan me voorstellen dat een maand wachttijd heel veel tijd is om spanning op te laten bouwen maar dat het aan de andere kant de tijd op de huidige locatie te overzien maakt. Ze heeft een verhuisdatum!

hoe gaat het met jullie? ♥️

Ciska78

Ciska78

29-08-2024 om 08:33 Topicstarter

Het gaat wma, huidige groep is zoo overprikkelend, dat dochter helaas weer flink aan het automutileren is. Ze zou eigenlijk vandaag naar huis komen, maar is gisteravond al met man mee terug gekomen.
Het zou zo zonde zijn als ze helemaal overprikkeld op haar nieuwe plek gaat starten.
Want ook daar heeft ze natuurlijk spanning voor, ze gaat over ruim 2 weken over, maar er moet nog wel het nodige gebeuren daar.

Zowel kwa inrichting van haar slaapkamer als afspraken ed die op papier moeten komen.

wat heftig. Kan ze thuis iets tot rust komen tov de groep? Ik begrijp dat echt tot rust komen veel te veel gevraagd is. Is het voor jullie houdbaar thuis? Ik kan me niet voorstellen hoe dit allemaal voor jullie is. Ik kan me alleen indenken dat het lood en loodzwaar is

Succes met alles en voor nu met alle regeldingen die moeten gebeuren voordat ze over kan. 

He wat vervelend Ciska! De spanning (van verandering) zal het er ook niet beter op maken. Over 2 weken is al best snel, helemaal als er nog zaken op orde gesteld moeten worden. Het gaat allemaal al zo tergend langzaam.

Ciska78

Ciska78

31-08-2024 om 15:24 Topicstarter

ik moet even van mij afschrijven. We hebben dochter woensdagavond al naar huis gehaald omdat het op de groep niet te doen was.
Maar pff, ook hier is het momenteel erg zwaar. Dochter is nergens voor te motiveren, weet niet wat ze wil, zit eigenlijk alleen maar in de bank.
En ik weet nu al niet meer waar ik het zoeken moet. 
Ik wil de deur uit, want wordt lichtelijk gek thuis, maar ik ben afhankelijk van iemand anders als ik wil wandelen oid. En dochter alleen thuis laten kan in ieder geval niet op de manier zoals ze er nu bij zit.
Dus zit ik nu maar in de tuin onkruid eruit te halen, maar eigenlijk wil ik alleen maar even zeggen dat ik er even doorheen zit 

een hele dikke knuffel voor jou en je dochter Ciska! 

Wat duurt de tijd om naar de andere plek te gaan dan lang.

Heel veel sterkte. Je bent getrouwd, toch? Kunnen jij en je man niet (zonder dat dochter het hoort) afspraken maken om om beurten een paar uur weg te zijn? Verzin desnoods jarige vriendinnen of andere afspraken, want ik neem aan dat je niet tegen dochter wil zeggen dat jullie tegen de muren opvliegen. Je moet af en toe ook even kunnen opladen om dit vol te houden, desnoods met wat leugentjes om bestwil

Temet schreef op 31-08-2024 om 16:46:

Heel veel sterkte. Je bent getrouwd, toch? Kunnen jij en je man niet (zonder dat dochter het hoort) afspraken maken om om beurten een paar uur weg te zijn? Verzin desnoods jarige vriendinnen of andere afspraken, want ik neem aan dat je niet tegen dochter wil zeggen dat jullie tegen de muren opvliegen. Je moet af en toe ook even kunnen opladen om dit vol te houden, desnoods met wat leugentjes om bestwil

En als ervaringsdeskundige zeg ik nooit gaan liegen. Dan gewoon duidelijk zijn en naar een oplossing zoeken. Evt eerder terug brengen.

Sterkte Ciska het is en blijft loei zwaar 

Wat goed dat je even van je af komt schrijven, Ciska! 

Kunnen jij en je man inderdaad even afwisselend de deur uit? En zeggen 'ik ga even wandelen' of 'ik ga even een boodschap doen' kan ook zonder er iets omheen te verzinnen. Heb je vriendinnen die je even mee uit wandelen kunnen nemen, of ergens een koffie op een terrasje?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.