Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


Lieve Ciska, wat ontzettend zwaar voor haar en voor jou. Ik snap dat je liever een paar dagen zou skippen. Ik denk aan jou en aan je dochter 🕯️

Wat enorm zwaar voor haar en jullie. Heel veel sterkte en kracht ✨

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

29-12-2023 om 20:32

wat zwaar, Ciska. Sterkte

Ach, lieve Ciska toch. Wat een rot tijd toch. Zo moeilijk voor jullie, je weet bijna niet meer wat je moet zeggen. Heel veel sterkte 

Hele dikke knuffel, wat ontzettend zwaar en moeilijk voor jullie... 

hele dikke knuffel voor haar en jullie! Heel veel sterkte voor jullie!

Ach lieve Ciska, wat zou ik je nu graag een knuffel willen geven. Gooi je verdriet er maar uit, ook hier hoor.
Blijf schrijven en onze steun aannemen.
We leven hier zo met je mee en blijven dat ook doen.
Niets zo zwaar als angst hebben om je kind met een doodswens, je kent mijn verhaal.
Die onzekerheid, machteloosheid, het maakt je kapot en het duurt al zo lang en is zo uitzichtloos.
Ik hoop echt dat jij en je man elkaar vast kunnen houden in jullie verdriet en machteloosheid.
Heel veel sterkte lieverd, ik ben in gedachten bij je en je gezin.
♥️♥️

Ciska78

Ciska78

30-12-2023 om 08:52 Topicstarter

het voelt inderdaad ook zo machteloos, we hebben gewoon geen idee hoe we ons meisje kunnen helpen.

Lieve Ciska,

Dikke knuffel voor jullie! Zo moeilijk dit. Wat zou je graag een paar dagen overslaan. Jullie zijn in onze gedachten ❤️

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

30-12-2023 om 10:31

Ciska78 schreef op 30-12-2023 om 08:52:

het voelt inderdaad ook zo machteloos, we hebben gewoon geen idee hoe we ons meisje kunnen helpen.

Onze hulpverlening zei toen blijf moeder geen hulpverlener.

En volgens mij doen jullie dat . Wat ik lees zijn jullie liefdevolle ouders 

Dus jullie doen het goed 😘

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.