Ciska78
28-09-2022 om 08:18
Ik weet het niet meer
het gaat super slecht met mijn 15 jarige dochter.
Heeft een zeer laag zelfbeeld, vind zichzelf te dik, waardoor ze veel momenten heeft dat ze weinig/niet eet.
Heeft depressieve gevoelens, ziet “schaduwen” in huis, waardoor ze het eng vind alleen te zijn, te gaan slapen, snachts te gaan plassen. Wat er in resulteert dat ze vaak om 2 uur nog wakker is omdat ze afleiding zoekt beeldscherm.
Paniekaanvalle, stress van school, zelfverminking..
Ze ziet het leven niet meer zitten.
ze staat op de wachtlijst voor hulp, maar dit gaat zo traag. De jeugdgids die we eindelijk hebben ziet de spoed er wel van in en school, nadat ze vorige week op schoolreis in Tsjechie naar het ziekenhuis is geweest omdat het niet goed ging, ziet nu eindelijk de spoed er ook wel van in.
Maar ja, ondertussen hebben we nog steeds geen hulp en zitten wij als ouders met ons handen in het haar.Geen idee hoe we momenteel ons meisje kunnen helpen.
Wie heeft er tips, ervaringen, wil met mij mee praten? Ik heb zo de behoefte om mijn ei kwijt te kunnen.
Omnik
29-12-2023 om 20:21
Lieve Ciska, wat ontzettend zwaar voor haar en voor jou. Ik snap dat je liever een paar dagen zou skippen. Ik denk aan jou en aan je dochter 🕯️
Fourtyfour
29-12-2023 om 20:50
Ach, lieve Ciska toch. Wat een rot tijd toch. Zo moeilijk voor jullie, je weet bijna niet meer wat je moet zeggen. Heel veel sterkte
Layka.12
29-12-2023 om 23:19
Ach lieve Ciska, wat zou ik je nu graag een knuffel willen geven. Gooi je verdriet er maar uit, ook hier hoor.
Blijf schrijven en onze steun aannemen.
We leven hier zo met je mee en blijven dat ook doen.
Niets zo zwaar als angst hebben om je kind met een doodswens, je kent mijn verhaal.
Die onzekerheid, machteloosheid, het maakt je kapot en het duurt al zo lang en is zo uitzichtloos.
Ik hoop echt dat jij en je man elkaar vast kunnen houden in jullie verdriet en machteloosheid.
Heel veel sterkte lieverd, ik ben in gedachten bij je en je gezin.
♥️♥️
Ciska78
30-12-2023 om 08:52
het voelt inderdaad ook zo machteloos, we hebben gewoon geen idee hoe we ons meisje kunnen helpen.
SushiGo
30-12-2023 om 10:14
Lieve Ciska,
Dikke knuffel voor jullie! Zo moeilijk dit. Wat zou je graag een paar dagen overslaan. Jullie zijn in onze gedachten ❤️
UnknownCrocodile85
30-12-2023 om 10:31
Ciska78 schreef op 30-12-2023 om 08:52:
het voelt inderdaad ook zo machteloos, we hebben gewoon geen idee hoe we ons meisje kunnen helpen.
Onze hulpverlening zei toen blijf moeder geen hulpverlener.
En volgens mij doen jullie dat . Wat ik lees zijn jullie liefdevolle ouders
Dus jullie doen het goed 😘