Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

30-12-2023 om 10:33

En de plek waar zij zit is niet de goede plek . Daar heb je helaas geen invloed op . Kijk vooral naar wat je wel kunt doen . En dat doen ze .
Hou vol . Hou hoop .

lieve Ciska, wat moeilijk voor jullie allemaal, heel dikke knuffel! Heb je nog wat mensen om je heen waar je terecht kunt?

Wat een sterk karakter heeft je dochter toch. Een prachtige eigenschap, als ze in staat was die op een andere manier in te zetten. Wat hoop ik dat er een prachtige toekomst voor haar in het verschiet ligt waarin ze haar sterke wil positief kan inzetten. Maar wat een strijd voert ze eerst met zichzelf en haar demonen. En jullie dus ook met jullie grootste angst. Wat zijn de komende uren en minuten ondraaglijk. Ik denk aan je.

Moet iedere keer aan je denken wat een onmacht moet dit zijn 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

31-12-2023 om 08:13

Ciska78

Ciska78

31-12-2023 om 08:30 Topicstarter

we hadden graag vanavond bij dochter op bezoek willen gaan, maar dit gaf grote error bij haar.
Dus nu hebben we afgesproken dat we vanmiddag een uurtje langskomen en morgen ook een uur, langer past niet in haar hoofd.

We hadden het idee om dan vanavond met zijn 2en te bowlen of naar de film te gaan, maar helaas is alles dicht. Geen idee dus wat we nu gaan doen.

Knuffel Ciska♥️ 

sterkte vanmiddag. Moet heel moeilijk zijn om haar zo te zien. En sterkte vanavond, dit dat jullie  niks hebben gevonden wat misschien een klein beetje afleiding biedt. 

Ik weet niet of je in de buurt van een vakantiepark woont maar daar zijn misschien wat dingen tot later geopend. Kan me wel voorstellen dat dat misschien ook niet is wat je zoekt voor vanavond. 

Ik kan me niet verplaatsen in hoe het voor jullie is maar wil wel een extra  geven

Denk aan jullie

♥️

Ik denk aan jullie...wat moeten deze dagen ondraaglijk zwaar zijn.

Heel veel sterkte Ciska!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.