Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Gênant… Stiefbroer/zoon klaagt over “bedactiviteit” zus/dochter

Supern0va

Supern0va

10-02-2025 om 12:21 Topicstarter

Het is altijd wat… Ik had vroeger een bed van metaal. En dat piepte dan weer als je je nog maar omdraaide. Mijn man en ik hebben deels hout (lattenbodem) en deels metaal (poten, achterwand) en dat werkt ook niet geluidloos samen. Helemaal muisstil krijg je het nooit, helpt ook niet als je een woelrat bent.

Supern0va

Supern0va

10-02-2025 om 12:28 Topicstarter

rutiel schreef op 10-02-2025 om 12:18:

De tip was hier al voorbij gekomen geloof ik, maar zou er geen winst zijn te behalen door de hoogslaper van stiefzoon te vervangen door een laag bed? Ligt hij in ieder geval verder weg van de bron van zijn ergernis.

Jazeker! Als ze van kamer ruilen moet hij toch een ander bed omdat de hoogslaper niet onder het schuine dak past.
Sowieso komt de tijd voor een nieuw bed, want hij is een lange vent geworden, meer ruimte is vast welkom en hij zal vast ook eens verkering krijgen, dus tweepersoonsbed ligt dan voor de hand.

Supern0va

Supern0va

10-02-2025 om 12:34 Topicstarter

Poezie schreef op 10-02-2025 om 10:19:

[..]

Nou ja, TO en haar man horen het zelf niet. Dan kan ik inkomen dat je je de impact op zo'n puberjoch niet realiseert.

Dat. Plus de zussen (zelfde verdieping, ook onder de zolder) tillen er niet zo zwaar aan en/of zeggen dat zíj niks gehoord hebben. 

Maar, dat neemt niet weg dat we iets met stiefzoons grieven moeten. En dat gaan we dus ook doen.

Misschien een boxspring? Ipv al dat hout van zo'n Hemnes bed

Supern0va

Supern0va

10-02-2025 om 14:47 Topicstarter

Ik denk dat dit qua bed de beste optie is ja

Ja, precies. Een boxspring.

Supern0va

Supern0va

10-02-2025 om 18:07 Topicstarter

Lizzyliz schreef op 10-02-2025 om 16:23:

Ja, precies. Een boxspring.

Yup!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.