Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-06-2020 om 21:06
Het hele gebeuren rondom Floyd en de daaruit voortvloeiende escalaties roepen ook hier bij de pubers discussies op zoals ik ze nog niet gezien heb.
Ik heb een verstandelijke, beschouwende, al jaren de politiek nauwgezet (maar wellicht gekleurd) volgende puber en een iets jongere puber die op dit vlak wat lijkt te ontwaken en die zich het hele gebeuren, ongetwijfeld zeer gekleurd door social media, enorm aantrekt.
De vlam in de pan in de VS en hier in huis ook een beetje, lijkt het wel...
Hoe is dat bij jullie?
23-06-2020 om 11:56
Haagse politie
Zoon zat in Den Haag op school wij, en een aantal van zijn klasgenoten wonen in een naburige stad. Zij zeggen al jaren dat er zo'n verschil in optreden is bij het optreden van beide steden. Haagse politie staat echt als heftig bekend. Ik geloof Alkes onmiddellijk
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.