Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Dochter voor het eerst een vriendje

Mijn dochter van bijna 16 heeft sinds kort een vriendje.
Het is een aardige jongen maar het is voor mij ook even wennen.
Hoe doen jullie dat met afspreken en blijven slapen. 
Vanaf wanneer mag dat bij jullie ? 


LawfulLark45

LawfulLark45

02-10-2021 om 22:03

Apiejapie schreef op 02-10-2021 om 21:57:

[..]


Denk dat ik het zo bij mijn kinderen ook ga doen: ik zorg dat ze destijds altijd in huis zijn. Dan ga ik voor het eerst in mijn leven naar drogist om condooms te kopen, nog nooit gedaan

Ghe, ik moest ze juist altijd kopen van mijn eerste vriendje, want hij durfde het niet

In crisisgevallen mocht ik trouwens ook altijd even bij mijn moeder in het nachtkastje komen grutten hoor. Zij huldigde altijd het standpunt dat ik beter lekker in mijn warme bed kon seksen dan ergens met mijn blote billen in het kouwe gras

Lady-Voldemort schreef op 02-10-2021 om 22:03:

[..]

Ghe, ik moest ze juist altijd kopen van mijn eerste vriendje, want hij durfde het niet

In crisisgevallen mocht ik trouwens ook altijd even bij mijn moeder in het nachtkastje komen grutten hoor. Zij huldigde altijd het standpunt dat ik beter lekker in mijn warme bed kon seksen dan ergens met mijn blote billen in het kouwe gras

Helemaal eens met je moeder! 

Infobericht

Verwijderd ivm trollen

LawfulLark45

LawfulLark45

03-10-2021 om 20:18

Charrel schreef op 03-10-2021 om 18:43:

 Ik weet dat ze seks hebben en vind dat alleen maar heel leuk en gezond voor ze. 

Getverdemme, dat vind ik altijd zo viezig als mensen dat zeggen over kinderen. Vooral als ze dat in ongeveer iedere post weer doen. 

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

03-10-2021 om 20:20

Lady-Voldemort schreef op 03-10-2021 om 20:18:

[..]

Getverdemme, dat vind ik altijd zo viezig als mensen dat zeggen over kinderen. Vooral als ze dat in ongeveer iedere post weer doen.

Ik zou even loepen... ze gaat er nogal " prat " op....

LawfulLark45

LawfulLark45

03-10-2021 om 20:24

Mallebeppie schreef op 03-10-2021 om 20:20:

[..]

Ik zou even loepen... ze gaat er nogal " prat " op....

Ja dat zeg ik, dat 'ze' in ongeveer iedere post weer meent te moeten roepen dat seks zo lekker en gezond is. Ik vind het maar een ranzig tiep.

Voor alle zekerheid heb ik deze 'dame' maar even gestaft, bahbah.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.