Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
13-06-2021 om 21:30
Onze dochter (17) draagt veel te korte rokjes en topjes. Nu met de warme zomerdagen merken we dat ze schrikwekkend schaars kleed en dit trekt ontzettend veel aandacht van mensen op straat. Je kunt haast zeggen dat ze bij niks aan heeft, dit hebben vrouwlief en ik ontdekt toen we haar toevallig buiten zagen lopen met haar beste vriendin.
We hebben het diezelfde avond nog bespreekbaar gemaakt en ook het voorstel gedaan om haar kleding voor haar te kopen --> luchtige zomerjurken bijvoorbeeld die ook heerlijk zijn in de zomer en er leuk uitzien.
Helaas weigert ze hierbij en stopt dan het gesprek om vervolgens scheldend naar haar eigen kamer te vluchten.
Als vader weet ik even niet meer wat te doen, ik wil haar graag beschermen maar op deze manier lokt ze het enkel uit.
Ik snap dat tiener rond deze leeftijd van attentie houden en het leuk vinden om wat uit te proberen en net over het randje te gaan maar dit gaat veel te ver.
Als kers op de taart had ze begin deze week op de zonnige dag een zeer kort lederen rokje aan met daaronder een string. Toen ze thuis kwam is ze meteen naar haar kamer gerend om kleding te verwisselen maar mijn vrouw merkte het die ochtend vlak voordat ze de deur uiting al op.
Wat doen oh wat doen...
17-06-2021 om 18:28
Ik werk op een VO school en zie -zeker nu met de huidige temperaturen- regelmatig schaars geklede dames langskomen.
Eerlijk gezegd? Ik vind het prachtig! Van die mooie, zelfverzekerde meiden, zo oké in hun vel. Ik kan er niets negatiefs in zien.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.