Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Dochter neemt mijn spullen ongevraagd mee naar huis van mijn ex


Pinokkio schreef op 14-08-2023 om 12:41:

Misschien is je dochter ook verstrooid?

Hahahahaha

Wandelvrouwtje schreef op 17-08-2023 om 20:39:

[..]

Zie jij zo vaak mensen tegen hun hinderen brullen en ze meppen (!)? Dat is zorgelijk, en herken ik totaal niet als normaal.

Meer dan me lief is. Zag zaterdag nog iemand zijn kind tegen de vlakte meppen (klap tegen het achterhoofd) en hem daarna omhoog trekken aan een arm, al scheldend. Vervolgens een klap tegen de rug om het kind door te laten lopen. Jochie van een jaar of 10.
Paar weken eerder, een kind zit naast pa op een stoel omdat ze moest zitten, pa trekt haar naar zich toe aan haar oor met stoel en al om haar nog even streng toe te spreken. Meisje van een jaar of 7. Allemaal heel gewoon als je in een Nederlands pretpark komt. Ik heb meer voorbeelden als je wil. Ga eens een middagje naar een pretpark, je kijkt je ogen uit. Zoek vooral de hoekjes, waar minder mensen zijn en iemand met zijn of haar kind of kinderen zit. Ik kom soms echt met blinde woede thuis, maar wat kun je eraan doen. Vaak net te ver weg, en ik ken ze niet dus VT bellen is geen optie.

Maar gelukkig lees je overal dat “kinderen te slap worden opgevoed” dus je peuter vet pijn doen aan tafel of in de verschoonruimte is helemaal verantwoord toch. En ze slaan niet terug.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.