Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Wanneer wordt een kind besproken in het ondersteuningsteam (OT)?


Toch minimaal met de juf praten en haar vertellen door welke hel je bent gegaan door de IB. Ik herken de tranen en stress maar ik wil gewoon niet dat dat iemand anders ook gebeurt. Jouw tranen en stress worden niet meer of minder door dit niet te bespreken en echt het is ook jouw verantwoordelijkheid om dit aan te kaarten. Het was jou bespaard als degene dat voor jou had gedaan want dit is zo gek (juf wist het niet) dat dit blijkbaar een vaste werkmethode is. 

Noenoe

Noenoe

08-06-2022 om 11:40 Topicstarter

Suusje. schreef op 08-06-2022 om 10:48:

Toch minimaal met de juf praten en haar vertellen door welke hel je bent gegaan door de IB. Ik herken de tranen en stress maar ik wil gewoon niet dat dat iemand anders ook gebeurt. Jouw tranen en stress worden niet meer of minder door dit niet te bespreken en echt het is ook jouw verantwoordelijkheid om dit aan te kaarten. Het was jou bespaard als degene dat voor jou had gedaan want dit is zo gek (juf wist het niet) dat dit blijkbaar een vaste werkmethode is.

Ik heb de juf wel hierover gesproken, zij weet ook dat het me veel heeft gedaan en is daar erg van geschrokken. 

De juf stelde daarom ook voor om hierover met de ib’r te spreken. Ik heb toen meteen gezegd dat dit voor mij voldoende was. Ik wilde dit ontwerp voor mezelf echt afsluiten. 

😉

Noenoe schreef op 08-06-2022 om 11:40:

[..]

Ik heb de juf wel hierover gesproken, zij weet ook dat het me veel heeft gedaan en is daar erg van geschrokken.

De juf stelde daarom ook voor om hierover met de ib’r te spreken. Ik heb toen meteen gezegd dat dit voor mij voldoende was. Ik wilde dit ontwerp voor mezelf echt afsluiten.

😉

ik snap je heel goed. Wellicht zou je nog wel aan de juf kunnen vragen of zij het wil teruggeven aan de IB-er. Dan vraagt het niet meer iets van jou, maar kan de Iber er wel van leren (hopelijk) en kan je dezelfde situatie voor andere ouders voorkomen.

Fijn dat de leerkracht je wel hebt begrepen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.