Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Probleem 's nachts droog blijven


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

En wie doet die luiers om dan? 
Jij? 
Ze zijn het niet gewend om er 1 om te doen

Of laat je ze lekker bij elkaar een luiertje omdoen? Alle privacy weg? 

Vertel je de ouders van je plan? 
Ook dat het geen broekjes zijn maar luiers waar ze hulp bij nodig hebben? 
Ik zou m’n hypothetische 10 jarige beschermen en niet laten gaan

BeneficialJay65

BeneficialJay65

13-03-2022 om 10:00

duizel schreef op 13-03-2022 om 09:29:

Ik geloof ook niet echt dat het serieus is. Hoop dat ook. Maar stel dat het wel echt is, dan vind ik dat voor de dochter zo triest dat ik het gevoel krijg wel te moeten reageren.

Het schoenen aan of uit op school verhaal zou trouwens wel zo kunnen gebeuren hoor. Er lopen echt wel ouders rond op school die zo reageren naar leerkrachten toe. Helaas.

Wat mij stoort is dat velen met goede tips en reacties komen en TO daar niet op ingaat. Iemand heeft al een aantal keer geschreven wat het probleem is om in het toilet een luierbroekje bij dochter aan te doen, en daar overheen de pyjama. Niemand die het ziet. En daar gaat to niet op in. Zonde van de tijd en aandacht!

en ook allemaal een muilkofje opdoen hoor. Dadelijk kotsen ze van de chips en cola heel jullie bedden onder. Moet je er alsnog uit

Hoezo zou TS uit Noorwegen komen? Die link zie ik niet helemaal? Is het daar normaal om tot je twaalfde een luier te dragen of zo?

In ieder geval, ik hoop dat het nep is, maar zeker weten doe ik het niet.

Hoezo heb je trouwens voor alle logees een bed? Als er hier een stuk of vijf kinderen komen slapen heb ik echt niet zoveel bedden over, dan moeten ze zelf slaapspullen meenemen. 

JumpyTurtle18

JumpyTurtle18

13-03-2022 om 10:31

”Noorwegen” is een synoniem voor trol. Trollen komen uit Noorwegen en aangezien je niet mag zeggen dat iemand zit te trollen wordt “Noorwegen” gebruikt.

LaFleurNoire schreef op 13-03-2022 om 10:31:

”Noorwegen” is een synoniem voor trol. Trollen komen uit Noorwegen en aangezien je niet mag zeggen dat iemand zit te trollen wordt “Noorwegen” gebruikt.

Ik heb weer wat geleerd vandaag.

Caramelzeezoutchocola schreef op 13-03-2022 om 10:00:

[..]

Wat mij stoort is dat velen met goede tips en reacties komen en TO daar niet op ingaat. Iemand heeft al een aantal keer geschreven wat het probleem is om in het toilet een luierbroekje bij dochter aan te doen, en daar overheen de pyjama. Niemand die het ziet. En daar gaat to niet op in. Zonde van de tijd en aandacht!

Dit dus, ze gaat er totaal niet op in en reageert alleen maar stug door over haar geweldige plan. Niet inhoudelijk op iemand en al helemaal niet op ideeën die worden geopperd. Geloof er inmiddels dus niks meer van.

MamaE schreef op 13-03-2022 om 10:33:

[..]

Ik heb weer wat geleerd vandaag.

En dat voor een zondag! 

Maamaa1

Maamaa1

13-03-2022 om 17:13 Topicstarter

Ik wil er wel inhoudelijk op reageren. We hebben luiers en om dan luierbroekjes apart in huis te halen vind ik flauwekul, maar dat had ik al geantwoord. Tussen de flauwe reacties door, snap ik dat niet wordt begrepen dat het om gemak van mijn dochter (niet alleen) en van mij gaat. Ik ga er van uit dat echt niet iedereen zindelijk is, maar van tevoren vragen vind ik echt te ver gaan. Ieder het zijne, ik vraag gewoon de mening.

Caramelzeezoutchocola schreef op 13-03-2022 om 09:14:

Er wordt nog serieus op in gegaan. Ik geloof er echt niks van dat dit waar is. Wel jammer van de tijd en moeite voor de mensen die TO serieus probeerde te adviserenl

Het is ook niet dat niemand daar voor gewaarschuwd heeft helaas. 

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

13-03-2022 om 17:17

LaFleurNoire schreef op 13-03-2022 om 10:31:

”Noorwegen” is een synoniem voor trol. Trollen komen uit Noorwegen en aangezien je niet mag zeggen dat iemand zit te trollen wordt “Noorwegen” gebruikt.

Hinten op Noorwegen is hetzelfde als insinueren dat iemand aan het trollen is. We hebben liever dat iemand vriendelijk zegt dat je deze discussie beter kan negeren. 

Esther-Forumbeheer schreef op 13-03-2022 om 17:17:

[..]

Hinten op Noorwegen is hetzelfde als insinueren dat iemand aan het trollen is. We hebben liever dat iemand vriendelijk zegt dat je deze discussie beter kan negeren.

Ik zeg gewoon vriendelijk dat ik moeite heb om e.e.a. te geloven.

Ik blijf het een vreemd verzoek aan de logees vinden. Ik zou er maar een feestje zonder slapen van maken als ik jou was. 

Maamaa1 schreef op 13-03-2022 om 17:13:

Ik wil er wel inhoudelijk op reageren. We hebben luiers en om dan luierbroekjes apart in huis te halen vind ik flauwekul, maar dat had ik al geantwoord. Tussen de flauwe reacties door, snap ik dat niet wordt begrepen dat het om gemak van mijn dochter (niet alleen) en van mij gaat. Ik ga er van uit dat echt niet iedereen zindelijk is, maar van tevoren vragen vind ik echt te ver gaan. Ieder het zijne, ik vraag gewoon de mening.

En die is heel eensluidend: doe het niet! Jij staat als ouder voor schut en je dochter wordt het pispaaltje van de school en het gaat mee naar de middelbare school want dit is zo extreem belachelijk dat de ouders gaan kletsen.  

JumpyTurtle18

JumpyTurtle18

13-03-2022 om 17:57

Esther-Forumbeheer schreef op 13-03-2022 om 17:17:

[..]

Hinten op Noorwegen is hetzelfde als insinueren dat iemand aan het trollen is. We hebben liever dat iemand vriendelijk zegt dat je deze discussie beter kan negeren.

Afgezien van het feit dat ik slechts heb ùitgelegd aan een forummer wat de uitdrukking Noorwegen inhoudt en verder geen enkele insinuatie heb gedaan, zou ik als forummer liever zien dat trollen hier gewoon worden geweerd door de moderators in plaats van ze een uitgebreid podium te geven. Melden heeft namelijk ook al geen zin en waarom je deze modopmerking nu juist aan mij geeft is me ook een raadsel. 

Hopen dat er niemand op een trol gaat reageren is echt een utopie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.