Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Probleem 's nachts droog blijven


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

En natuurlijk zijn ze wel zindelijk. Je dochter is een uitzondering en dat is helemaalniet erg maar probeer niet iedereeen zich aan te laten passen aan wat je dochter doet en wil. De meeste kinderen van 9 jaar kunnen prima een nacht doorslapen zonder in bed te plassen. 

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

13-03-2022 om 18:37

Courage schreef op 13-03-2022 om 17:22:

[..]

Ik zeg gewoon vriendelijk dat ik moeite heb om e.e.a. te geloven.

Dat is inderdaad verreweg het netste. 

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

13-03-2022 om 18:39

LaFleurNoire schreef op 13-03-2022 om 17:57:

[..]

Afgezien van het feit dat ik slechts heb ùitgelegd aan een forummer wat de uitdrukking Noorwegen inhoudt en verder geen enkele insinuatie heb gedaan, zou ik als forummer liever zien dat trollen hier gewoon worden geweerd door de moderators in plaats van ze een uitgebreid podium te geven. Melden heeft namelijk ook al geen zin en waarom je deze modopmerking nu juist aan mij geeft is me ook een raadsel.

Hopen dat er niemand op een trol gaat reageren is echt een utopie.

Er staat nu eenmaal niet groot het woord "Trol" bij als iemand een reactie plaatst. En geloof mij, ik verwijder al genoeg aan discussies van nieuwe forummers. Ik verbaas mij er vooral over dat men maar blijft reageren in plaats van negeren. 

JumpyTurtle18

JumpyTurtle18

13-03-2022 om 19:05

Esther-Forumbeheer schreef op 13-03-2022 om 18:39:

[..]

Er staat nu eenmaal niet groot het woord "Trol" bij als iemand een reactie plaatst. En geloof mij, ik verwijder al genoeg aan discussies van nieuwe forummers. Ik verbaas mij er vooral over dat men maar blijft reageren in plaats van negeren.

Maar als je toch ziet, en ja, ook als er geen “trol” bij staat kun je dat na een aantal posts echt wel zien ( dan ga ik er voor het gemak van uit dat mods meelezen en niet lukraak wat scannen) dat deze forummer twee ongelooflijk trolwaardige topics opent,  dan reageer je dáár toch óók op. Er wordt vaak genoeg gemeld dat er iemand zit te trollen. Steek dan je energie daarin in plaats van te melden dat je vooral niet mag reageren want het bestaat niet dat niemand reageert, dat gaat je nooit lukken en dat is absoluut niet verbazingwekkend, maar gewoon een gegeven dat over het hele internet voorkomt.

Maak gebruik van de meldingen van forummers als zij een topic niet vertrouwen. Maar nee, dan komt enkel het waarschuwende vingertje dat je -kumbaya- niet mag reageren.


Maamaa1 schreef op 13-03-2022 om 17:13:

Ik wil er wel inhoudelijk op reageren. We hebben luiers en om dan luierbroekjes apart in huis te halen vind ik flauwekul, maar dat had ik al geantwoord. Tussen de flauwe reacties door, snap ik dat niet wordt begrepen dat het om gemak van mijn dochter (niet alleen) en van mij gaat. Ik ga er van uit dat echt niet iedereen zindelijk is, maar van tevoren vragen vind ik echt te ver gaan. Ieder het zijne, ik vraag gewoon de mening.

Je dochter is echt een uitzondering. Het is de norm om zindelijk te zijn op deze leeftijd. En meiden die dat niet zijn kunnen daar normaal gesproken heel discreet mee omgaan. 
Dat is de mening van iedereen hier. Misschien tijd om eens te luisteren als je mensen om hun mening vraagt?

Komt nog bij; slapen tijdens een logeerpartijtje is een utopie. Dus als je zo bang bent om je rust niet te krijgen, moet je dit afzeggen. En ja, dan straf je je dochter omdat jij rare ideeën  hebt. Schadelijke ideeën. Die je dochter niet helpen. 

Maamaa1 schreef op 13-03-2022 om 17:13:

Ik wil er wel inhoudelijk op reageren. We hebben luiers en om dan luierbroekjes apart in huis te halen vind ik flauwekul, maar dat had ik al geantwoord. Tussen de flauwe reacties door, snap ik dat niet wordt begrepen dat het om gemak van mijn dochter (niet alleen) en van mij gaat. Ik ga er van uit dat echt niet iedereen zindelijk is, maar van tevoren vragen vind ik echt te ver gaan. Ieder het zijne, ik vraag gewoon de mening.

Op deze leeftijd mag je daar wel degelijk vanuit gaan en als het niet zo is, dan zorgen de betreffende ouders zelf voor incontinentiemateriaal dat de betreffende kinderen zelf, ongezien en zonder dat iemand er wat van merkt of zegt om kunnen doen.

Ik zou het heel vreemd vinden als hier een kind komt logeren dat niet zindelijk is en van mij verwacht dat ik nog luiers in huis heb, laat staan in de maat die het kind nu nodig heeft en mijn dochter nooit heeft gehad. 

Het leest heel erg alsof jij moeite hebt met erkennen en accepteren dat je dochter een uitzondering is en niet de norm. Ik snap dat ergens wel, want natuurlijk is het niet leuk als je kind 'anders' is op welke manier dan ook, allereerst voor het kind zelf. Maar als je daar heel gewoon over doet, valt het het minste op en heeft je kind daar profijt van.

TanSwallow86

TanSwallow86

13-03-2022 om 20:03

Even wat anders, Wat vind je man van deze idioterie

HarleyQuin schreef op 13-03-2022 om 20:03:

Even wat anders, Wat vind je man van deze idioterie

TS schreef al eerder dat ze single was. Er is bij haar thuis dus geen tegenwicht tegen haar ideeën. 

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

13-03-2022 om 20:23

Om jullie dan nu maar tegen jullie zelf te beschermen sluit ik de discussie. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.