Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Hoe streng is acceptabel


Ik kan me alleen maar bij de rest aansluiten. Bij een 'strenge juf' denk ik aan een juf die niet tolereert dat de meiden kletsen tijdens haar uitleg of zich niet volledig inzetten, en dat ze dan voor straf aan de kant moeten zitten oid. Ik had echt niet geaccepteerd dat mijn kind werd uitgescholden of huilend op een paard zit. 

Elaine68 schreef op 07-02-2022 om 18:29:

Bijzondere manier van doen. Ik denk dat ik vroeger met ponyrijden gestopt ben na een les van de baas zelf. Wat een lul was dat. Kleine kinderen zo behandelen, ik begrijp niet waar het goed voor is. En hoe joeg ze het paard van de grond? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Ik denk dat de juf met een (longeer)zweep het paard opgejaagd heeft. 

Dat hoeft niet perse heel erg te zijn. Soms komen de aanwijzingen van de ruiter niet goed door van de ruiter.

Maar het moet niet zo zijn dat het paard daar zo van schrikt dat het onvoorspelbaar wordt en de ruiter er angstig van wordt. 

NippyDunlin42

NippyDunlin42

07-02-2022 om 20:55

Marie111 schreef op 07-02-2022 om 20:25:

[..]

Ik denk dat de juf met een (longeer)zweep het paard opgejaagd heeft.

Dat hoeft niet perse heel erg te zijn. Soms komen de aanwijzingen van de ruiter niet goed door van de ruiter.

Maar het moet niet zo zijn dat het paard daar zo van schrikt dat het onvoorspelbaar wordt en de ruiter er angstig van wordt.

Met een kind van 10 erop? 

We zijn het er nagenoeg unaniem eens dat dit niet acceptabel is. Wat vind je van de feedback @kaya85? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.