Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Klachten kdv

Aviendha

Aviendha

19-10-2024 om 11:27 Topicstarter

LydiaDietz schreef op 19-10-2024 om 11:25:

Ah ok. Uit "ik ga niet meer op dit topic komen" haalde ik dat je vanwege het tegengeluid niet meer in je eigen topic ging reageren. Ik hoop dat je snel reactie krijgt.

Nee, het is omdat ik te graag met alle details wil reageren en dat helemaal niet slim is (ja ik zit toch in mijn eigen topic...)

Ted68 schreef op 19-10-2024 om 10:26:

Ik vind het heel goed dat je van kinderdagverblijf wisselt... Maar als kinderdagverblijf zou ik ook niet reageren op je klachten....Want jullie verhouding is al kapot...Want je wisselt niet voor niets.... Het zou me niets verbazen als ze je als enorme zeik moeder zien...
En ik vind ook dat net als moederkareltje schrijft; je het enorm opblaast.

Niet reageren als kinderdagverblijf is gewoon heel erg onprofessioneel. Al is de verhouding kapot, al vind je een ouder de grootse zeikstraal van de wereld je blijft proffesioneel en reageerd gewoon. Je gaat in gesprek. Zoals ik het lees wordt er überhaupt niet op to haar mails gereageerd, dat kan natuurlijk niet. 

Vrijdagavond gemaild? Na een bepaalde tijd zijn mensen vrij .
Waarom verwacht je direct reactie?

ik zou als leidinggevende/directie meteen reageren, al is het in het weekend met zo'n situatie.

Even een vraag is het echt normaal bij kinderdagverblijven om een kind even bij hun kinnetje te pakken als ze niet luisteren? Ik hoop toch van niet ...

Kikki: dan mogen die mensen nooit vrij zijn......? Misschien reageren ze allemaal maandag... dus of ze helemaal niet reageren is nooit  gezegd....

Het zoontje van To zegt dat hij pijn is gedaan door een persoon....Heeft hij blauwe vlekken?

Ik ben ouderwets: mijn kinderen zeiden ook wel eens wat....Maar ik heb ze zelf opgevoed...en niet een kinderdagverblijf. En kinderen zeggen zoveel....

nee, ik zeg ook niet dat ze niet zullen reageren. Ik zeg dat ik meteen zou reageren 

Aviendha

Aviendha

19-10-2024 om 16:05 Topicstarter

Roos57 schreef op 19-10-2024 om 14:44:

Vrijdagavond gemaild? Na een bepaalde tijd zijn mensen vrij .
Waarom verwacht je direct reactie?

Dit topic is van gisteravond, mijn mail van donderdagavond.

Aviendha schreef op 19-10-2024 om 16:05:

[..]

Oh dat is wel heel slecht hoor, ze hadden dus allang kunnen reageren.  

Aviendha schreef op 19-10-2024 om 16:05:

[..]

Ohh das dan wel slecht 

Kikki39 schreef op 19-10-2024 om 14:47:

ik zou als leidinggevende/directie meteen reageren, al is het in het weekend met zo'n situatie.

Als je als leidinggevende vrij bent dan zie je die mail toch ook niet. Ik ben leidinggevende, op vrijdag werk ik tot 13 uur en dan gaat mijn laptop uit. Zo'n klacht zou ik dus op maandag pas zien.

Anne1234! schreef op 19-10-2024 om 16:25:

[..]

Als je als leidinggevende vrij bent dan zie je die mail toch ook niet. Ik ben leidinggevende, op vrijdag werk ik tot 13 uur en dan gaat mijn laptop uit. Zo'n klacht zou ik dus op maandag pas zien.

Bij een kdv die niet telefonisch bereikbaar is, is dat geen excuus. Als de leidinggevende vrij is, moet de mail naar een ander doorgestuurd worden. 

Anoniemvoornu schreef op 19-10-2024 om 15:24:

Even een vraag is het echt normaal bij kinderdagverblijven om een kind even bij hun kinnetje te pakken als ze niet luisteren? Ik hoop toch van niet ...

Nee dat is absoluut niet normaal! Ik heb het gelukkig ook nog nooit gezien of gehoord bij collegae en ga al 16 jaar mee in de kinderopvang.

ik heb mijn mail op mijn telefoon en reageer dan ook in het weekend als het zo belangrijk is.

Je kunt inderdaad niet van medewerkers of leidinggevenden verwachten dat ze 24/7 bereikbaar zijn. Mensen kunnen een dag niet werken, verlof hebben, ziek zijn, op vakantie etc. Maar het kan niet zo zijn dat er dan verder niemand bereikbaar is of kan reageren. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.