Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Cadeau kraamvisite.

Ik ga maandag op kraamvisite bij een collega van mij. Aangezien dat het best lang geleden is dat ik op kraamvisite ben geweest zoek ik inspiratie voor een leuk cadeautje. Ik heb zelf geen kinderen. Dus mijn vraag is van welke cadeautjes werden jullie blij? En van welke cadeautjes niet?
Prijs rond 25 euro.


Meesje schreef op 01-08-2024 om 12:07:

[..]

Ja, dit dacht ik ook gezien de reacties. Tegelijk vond ik zelf niks echt 'stom'. Zo lang het met goede bedoelingen gekocht was. Ik heb ook bijna alles wel gebruikt. Maar bij anderen (schoonzus) hoor ik daar heel andere geluiden over. Die heeft echt spullen weggegooid of verkocht omdat het haar smaak niet was.

Ik heb 1 x iets gewoon weggegooid. Een baby haarspray van de Etos die naar alcohol rook. Wie gebruikt dat nou?

Aviendha schreef op 01-08-2024 om 17:28:

[..]

Ik heb 1 x iets gewoon weggegooid. Een baby haarspray van de Etos die naar alcohol rook. Wie gebruikt dat nou?

hahaha. Ik wist helemaal niet dat dat bestond! Ja, dat zou ik ook hebben weggegooid. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.