Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Cadeau kraamvisite.

Ik ga maandag op kraamvisite bij een collega van mij. Aangezien dat het best lang geleden is dat ik op kraamvisite ben geweest zoek ik inspiratie voor een leuk cadeautje. Ik heb zelf geen kinderen. Dus mijn vraag is van welke cadeautjes werden jullie blij? En van welke cadeautjes niet?
Prijs rond 25 euro.


Grindelwald

Grindelwald

27-07-2024 om 12:34 Topicstarter

Ik heb zojuist regenlaarsjes gekocht, vond dat wel een leuk idee. Collega woont op een boerderij dus ze komen vast van pas!

Grindelwald schreef op 27-07-2024 om 12:34:

Ik heb zojuist regenlaarsjes gekocht, vond dat wel een leuk idee. Collega woont op een boerderij dus ze komen vast van pas!

Ja leuk

Origineel ook . Ik onthou deze 

Leuk cadeautje heb je gekocht! Voor nog meer (toekomstige) inspiratie:
- inderdaad boekjes, vooral met flapjes enzo
- een oball, die kunnen kinderen al heel vroeg vastpakken
- een muziekdoosje
- een Hema cadeaubon (die hebben heel fijne babyspullen)
- een wasbare zwemluier

Leuk! Had ik ook leuk gevonden om te krijgen. Ik ga hem ook onthouden

Er bestaat tegenwoordig ook de mogelijkheid om online een lijstje te maken en dan kunnen mensen daarvan iets uitzoeken en 'afstrepen' zodat je niet tig dezelfde dingen krijgt.

Ik vond het persoonlijk leuk om ook dingen te krijgen voor als kindje al wat groter is.
Qua speelgoed, maar ook kleertjes en andere spullen. Bijvoorbeeld zo'n band om te zwemmen. Regenlaarsjes zijn ook zeker leuk! 

een cadeaubon.
Je krijgt zo ontzettend veel al van te voren en je koopt zelf ook veel, dus de kans dat je iets krijgt wat je al hebt is zo groot.
En dat is weer jammer van het geld.

Ik zou een leuk kleinigheidje halen met een cadeaubon erbij

Ik ben altijd van de huidverzorging: balneum badolie en/of dr swaab zinkolie. Beiden trekken snel in de huid en beiden zijn producten die je niet snel uit jezelf koopt, tot je merkt hoe fijn de producten zijn.

De badolie ruikt lekker en de zinkolie hoeft heel dun aangebracht te worden zodat de huid kan ademen en snel herstelt.

Aviendha schreef op 27-07-2024 om 10:44:

Ik vond een grotere maat kleding leuk (vanf 68). Veel mensen houden rekening met het seizoen dat er dan is en aangezien mijn kids vrij gemiddeld zijn komt dat goed uit.
Boekjes en speelgoed ook leuk. Of een babybesteksetje.

Wat ik zelf minder vond: knuffeltjes en douchegel voor mezelf.

Ik heb dus een niet gemiddeld kind. Kind was klein en bleef langer in eenzelfde maat, dus dat zou bij ons niet geklopt hebben. 

Andere cadeausuggesties: setje badeendjes, cadeaubon van kruidvat, knisperdoekje, badboekje 

Paardenbloemetjes schreef op 27-07-2024 om 14:07:

Leuk cadeautje heb je gekocht! Voor nog meer (toekomstige) inspiratie:
- inderdaad boekjes, vooral met flapjes enzo
- een oball, die kunnen kinderen al heel vroeg vastpakken
- een muziekdoosje
- een Hema cadeaubon (die hebben heel fijne babyspullen)
- een wasbare zwemluier

Dit wilde ik posten

Daarnaast : 360 drinkbeker, slaapzak (met naam) voor vanaf 6 maanden, kinderbestek, plastic bordje/bakje/bekertje en een boekje uit de Bobbi-serie.

Mugske schreef op 27-07-2024 om 15:02:

[..]

Ik heb dus een niet gemiddeld kind. Kind was klein en bleef langer in eenzelfde maat, dus dat zou bij ons niet geklopt hebben.

Andere cadeausuggesties: setje badeendjes, cadeaubon van kruidvat, knisperdoekje, badboekje

Ja kijk goed naar de lengte van de ouders. Ik heb een mooie set rompers maat 104 gekregen maar mijn dochters waren al zindelijk voordat ze die mast hadden. 104 dragen/droegen ze hier met 4 jaar.. 

alhambra schreef op 27-07-2024 om 15:31:

[..]

Ja kijk goed naar de lengte van de ouders. Ik heb een mooie set rompers maat 104 gekregen maar mijn dochters waren al zindelijk voordat ze die mast hadden. 104 dragen/droegen ze hier met 4 jaar..

haha, maar dat is ook gewoon best een heel grote maat (voor rompers).Ik denk dat heel veel kinderen toch wel uit de rompers zijn met maat 104. Grotere maat kleertjes vond ik leuk, maar dan denk ik meer aan 68/74/80. Wel nog babymaten zeg maar. Geen trainingspak om naar de brugklas te dragen oid 😉

Wij hebben wel eens een klein opblaasbadje, zwembroekje, zomerhoedje, badeendjes gekocht voor een winterbaby. Mensen met winterkinderen krijgen maar weinig zomerspul. (idem voor de verjaardagen later). 

Ik vond cadeaubon van de Hema altijd fijn, met daarbij eventueel rompertje of sokjes(bambino van Kruidvat vond ik fijnste). 

Regenlaarsjes hadden ze hier als baby niet aan en dreumes ook niet . Plus al maat 22 toen ze gingen lopen waardoor de kleinste maatjes nooit gepast hadden.

Een bioscoopbon met een oppasbon erbij?

van alle kraamcadeau's heeft onze dochter het meest plezier gehad van een happy horse konijn. Tegen de tijd dat ze oud genoeg was daarvoor.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.