ArianneH
07-12-2024 om 09:43
Mooi bericht van Kelly Piquet over de aankondiging van de zwangerschap
Ik lees net dit:
Kelly Piquet deelt emotioneel bericht na aankondiging met Max Verstappen
Daarin staat:
Kelly Piquet emotioneel na aankondiging zwangerschap
“Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe gelukkig we zijn. Bedankt voor alle lieve warme berichten”, opent Kelly in haar Instagram stories. Eerder op vrijdag maakte ze samen met Verstappen het heuglijke nieuws bekend, waarna de felicitaties - onder meer vanuit de Formule 1-wereld - binnenstroomden.
De vriendin van Verstappen besteedt in haar emotionele boodschap ook aandacht aan degenen met een onvervulde kinderwens. “Ik begrijp hoe dit soort aankondigingen moeilijk kunnen zijn voor degenen die verlangen naar een kind. Hoewel zulk nieuws vaak een vreugdevolle gebeurtenis is, kan het ook gevoelens van verdriet, frustratie of verlangen oproepen bij degenen die hiermee worstelen. Als jij diegene bent, stuur ik al mijn liefde, mijn diepste knuffels en magie jouw kant op”, besluit Kelly Piquet.
Mooi bericht. Fijn dat ze hier aandacht aan geeft.
Misschien hebben ze zelf langere tijd op deze zwangerschap gewacht of het in hun omgeving meegemaakt, maar ik vind het erg mooi. Zelf hebben we ook bijna 3 jaar gewacht op de eerste zwangerschap (gelukkig gelukt), maar het was de zwaarste tijd van mijn leven. En dat terwijl er wel meer zware tijden waren.
EmmaT
07-12-2024 om 10:16
Ja, het is aardig van haar. Maar toen ik steeds maar niet zwanger was hoefde ik ook geen medelijden van de vriendin van een bn 'er bij wie het blijkbaar wel gelukt was. Maar ja, bij mij was toen sowieso altijd alles fout, blij dat het voorbij is.
kerst
07-12-2024 om 11:27
EmmaT schreef op 07-12-2024 om 10:16:
Ja, het is aardig van haar. Maar toen ik steeds maar niet zwanger was hoefde ik ook geen medelijden van de vriendin van een bn 'er bij wie het blijkbaar wel gelukt was. Maar ja, bij mij was toen sowieso altijd alles fout, blij dat het voorbij is.
Annaniem2023
07-12-2024 om 12:17
Dit bericht gaat helemaal over Kelly en hoe goed Kelly is dat ze aan anderen denkt. Dat is er mis met de huidige tijd met X, Instagram en Facebook, het vreselijke narcisme dat naar boven komt bij mensen.
mana_sutiyuq
07-12-2024 om 12:23
Annaniem2023 schreef op 07-12-2024 om 12:17:
Dit bericht gaat helemaal over Kelly en hoe goed Kelly is dat ze aan anderen denkt. Dat is er mis met de huidige tijd met X, Instagram en Facebook, het vreselijke narcisme dat naar boven komt bij mensen.
Dat iets welgemeende gelijk negatief getrokken wordt ook.
Je kunt echt als je in de spotlight staat niets meer doen of zeggen want er is altijd wel een groep die het negatief uitlegt.
PhilDunphy
07-12-2024 om 12:34
Doe je dat in het dagelijks leven ook? Elk positief bericht zo draaien dat er iets negatiefs in te lezen is? Want in dat geval snap ik dat je de huidige tijd zo ervaart.
Nick90
07-12-2024 om 14:29
Helemaal mee eens, een echt how can I make this about me post. Alsof het met Kelly's beste wensen ineens wel gaat lukken.
Poezie
07-12-2024 om 15:24
Bah, wat een nare reacties op een mooi en positief bericht van iemand die zich zielsgelukkig voelt.
Misschien is het bij hun ook niet zo makkelijk gegaan en wil ze daarom anderen die in haar eerdere situatie zitten een hart onder de riem steken
Miraval
07-12-2024 om 16:08
Poezie schreef op 07-12-2024 om 15:24:
Bah, wat een nare reacties op een mooi en positief bericht van iemand die zich zielsgelukkig voelt.
Misschien is het bij hun ook niet zo makkelijk gegaan en wil ze daarom anderen die in haar eerdere situatie zitten een hart onder de riem steken
Nou zeg dat wel!
Ik vind het mooi dat ze daar ook even bij stilstaat, dat hoeft ze niet te doen he?
Maar er zijn altijd mensen die van iets positiefs iets negatiefs kunnen maken. Weet je het is veel moeilijker om complimenten te geven dan om iemand neer te halen.
Nick90
07-12-2024 om 16:14
Poezie schreef op 07-12-2024 om 15:24:
Dit is haar 2e kind, het lijkt me niet dat het moeizaam ging ofzo. En ja het zal best heel aardig zijn hoor maar ze had het uiteraard ook gewoon kunnen laten bij: ik ben zwanger.
Moederkareltje
07-12-2024 om 16:19
Nick90 schreef op 07-12-2024 om 16:14:
[..]
Dit is haar 2e kind, het lijkt me niet dat het moeizaam ging ofzo. En ja het zal best heel aardig zijn hoor maar ze had het uiteraard ook gewoon kunnen laten bij: ik ben zwanger.
Ook al is het haar tweede kind, ik heb over de eerste ook een paar jaar gedaan om te maken. Tweede lukte godzijdank wel na een jaar. Misschien zijn ze al 3 jaar bezig of deed ze over de eerste jaren.
Zij is ook al best oud dus lijkt me ook dat ze er extra dankbaar voor is.
Als ik ooit nog zwanger zou worden zou ik ook extra dankbaar zijn, na 35 is een vrouw geriatrisch als het om zwangerschap gaat.
Poezie
07-12-2024 om 16:21
Nick90 schreef op 07-12-2024 om 16:14:
[..]
Het kan ook aan de man liggen hè. En iemands goede bedoelingen met zo'n zure reactie beantwoorden doet mij vermoeden dat er ordinaire jaloezie aan ten grondslag ligt.
Nick90
07-12-2024 om 16:47
Moederkareltje schreef op 07-12-2024 om 16:19:
[..]
Ook al is het haar tweede kind, ik heb over de eerste ook een paar jaar gedaan om te maken. Tweede lukte godzijdank wel na een jaar. Misschien zijn ze al 3 jaar bezig of deed ze over de eerste jaren.
Zij is ook al best oud dus lijkt me ook dat ze er extra dankbaar voor is.
Als ik ooit nog zwanger zou worden zou ik ook extra dankbaar zijn, na 35 is een vrouw geriatrisch als het om zwangerschap gaat.
Ze zijn sinds 2020 een setje en toen had zij een baby van nog geen 1 jaar oud. En laat mensen voor wie deze boodschap bedoelt is gewoon zelf daarover oordelen lijkt mij.
Miraval
07-12-2024 om 17:24
Nick90 schreef op 07-12-2024 om 16:47:
[..]
Ze zijn sinds 2020 een setje en toen had zij een baby van nog geen 1 jaar oud. En laat mensen voor wie deze boodschap bedoelt is gewoon zelf daarover oordelen lijkt mij.
Oh dus maar gewoon niks zeggen is beter dan? Of niet benoemen?
Ik vind het mooi wanneer zwangere vrouwen ook daarbij stilstaan. Dat zwanger worden niet voor iedereen weggelegd is en dat ze beseft hoeveel geluk ze heeft met toch wel het wonder van een zwangerschap.
Poezie
07-12-2024 om 17:27
Nick90 schreef op 07-12-2024 om 16:47:
[..]
Waarom reageer je eigenlijk zo gepikeerd op zo'n bericht? Je lijkt het je erg persoonlijk aan te trekken.