Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Anoniem

Anoniem

16-09-2014 om 19:55

Dochter met misschien immuunstoornis

Adinde

Adinde

18-10-2014 om 22:11

Ik geloof er niks van

Dat Onno een goedlopende praktijk heeft geloof ik absoluut niet en wel om twee redenen:
1: Als hij zo'n drukke praktijk heeft met wachtlijsten zou hij zijn tijd niet verdoen aan hier posten. Want voordat hij post moet hij eerst wat draadjes lezen waarin iemand een medisch probleem heeft en daar dan zijn onzin over uitkramen. Dat zou een druk bezette homeopateutelaar (dat prachtige woord onthoud ik!) echt niet doen.

2: hij weet dat hij hier keer op keer kritiek krijgt en dat zijn poging hier zieltjes te winnen op niets uit loopt omdat mensen als Primavera (en ook anderen, maar kan nu even niet herinneren wie) hem met gedegen argumenten om de oren slaan en daarmee aantonen waarom hij ongelijk heeft. zijn enige verweer is dan dat wij allemaal dom zijn. Als je zulke zwakke argumenten hebt, een drogreden zelfs, dan maak je jezelf zo belachelijk dat zelfs nieuwe mensen die hem misschien eerst nog geloven al meteen doorhebben dat hij niet geloofwaardig is.

O ja, Onno, hoe kan ik van mijn diabetes af komen?

Thursday Next

Thursday Next

18-10-2014 om 22:21

onno,

jouw reactie naar Hazeltje toe vind ik echt wel beneden alle peil. Hoe durf je het zo te zeggen!

Hazeltje

Hazeltje

19-10-2014 om 00:15

ach

Als het niet zo triest was wat dit walgelijke mannetje allemaal uitkraamt zou ik er hard om lachen. Zijn argumenten zijn al zo vaak onderuit gehaald. Hij wil het alleen steeds maar niet geloven. Maar ja, hoe kun je dat aan een leek als Onno uitleggen. Erg jammer dat hij niet het niveau heeft om het te begrijpen, we doen toch echt al heel lang onze stinkende best.

Dat advies van Barvaux vind ik nog niet zo gek. We willen toch niet dat Onno zich overwerkt he!

Sop, en gaar. Lompigheid is inderdaad ongeneeslijk.

En nu ga ik een rood bekertje met water in het maanlicht zetten en er tien keer op blote voeten omheen dansen. Dat helpt ook vast heel erg goed tegen eindstadium nierfalen.

(Adinde, die homeopateutelaar is goed gejat hoor, ik weet helaas niet meer van wie maar bij deze: alle credits naar de bedenker van dit woord )

Adinde

Adinde

19-10-2014 om 11:56

Hazeltje

Terwijl je om dat bekertje heen danste, heb je toch wel aan Onno gedacht he? Anders werkt deze wetenschappelijk bewezen behandeling niet.

Hazeltje

Hazeltje

19-10-2014 om 15:01

Adinde

Tuurlijk!

Tabitha

Tabitha

21-10-2014 om 15:41

Hazeltje

Je leest dit denk ik voorlopig nog niet, maar het heeft wel geholpen toch? Je bent nu van je eigen niet-werkende nier af. Misschien moeten we het met zijn allen herhalen en aan jou en Urslau - man denken.....

Tabitha

Tabitha

21-10-2014 om 15:44

nou zeg..

..Is mijn tekst verdwenen. Ik wilde zeggen dat het toch wel geholpen heeft. Je bent nu af van je niet-werkende nier. Zullen we met z'n allen jouw actie herhalen en heel hard aan jou en Urslau - man denken, wie weet wat er dan gebeurt. ...

Tegeltje

Tegeltje

21-10-2014 om 17:37

wachtlijst

"Met een wachtlijst van 2 maanden, hoe is dat toch mogelijk." Tja. Ik kan zo tien vreselijke dictators noemen die in eerste instantie zat navolgers hadden. En ik kan nog veel meer kwakzalvers opnoemen die succes hadden met onzin, soms onzin waar ze zelf in geloven. Jomanda kreeg in Tiel jarenlang een hele hal vol. Kortom: aantallen bezoekers zijn geen indicatie van kwaliteit. Dat ik er zo over denk, zal echter wel komen door mijn vaccinatieschade, hou het daar maar op.

Hanne.

Hanne.

21-10-2014 om 17:50

Wachtlijsten als kenmerk van kwaliteit.

Laat de reguliere zorg het maar niet horen. De ziekenhuizen doen zo hun best om duidelijk te maken dat de wachtlijsten kort zijn. Maar helaas pindakaas. 15 jaar geleden liep de wachtlijst in de reguliere zorg soms op tot meer dan een jaar. Tegenwoordig is dat een week of 6. Blijkbaar is de kwaliteit van de zorg flink afgenomen.

Wachtlijsten als indicatie van kwaliteit. Mijn dag is weer helemaal goed

Egel

Egel

21-10-2014 om 21:21

Jomanda (o.t.)

O die rare Jomanda. Zo'n 15 jaar geleden, met mijn vorige werk, wilden ze daar graag naartoe met de afdeling van 7 personen. Ik wilde niet, geloof ik niets van, en ik heb er echt helemaal niks mee.
Ze vonden het de zoveelste keer (volgens mij) dat ik een spelbreker was en probeerden me over te halen. Na een paar dagen denken besloot ik toch mee te gaan, omdat het ook wel een kans was om zoiets te zien. Iets waar ik normaal nooit naartoe zou gaan.
De vooroordelen die ik had probeerde ik zo goed en kwaad als lukte te verminderen. Maar het was veel erger dan mijn vooroordelen. Een grote zaal vol. Waar je ook keek: allemaal zielige wanhopige mensen die met open ogen voor de gek wilden worden gehouden, ook financieel. Bussen vol (en treinen). Bij de ingang kon je voor veel geld een normaal flesje water kopen: was ingestraald door Koningin Jomanda. Binnen allemaal zielige mensen die op het podium werden geroepen en waar zij dan heel gewichtig bij ging doen en bijzonder. Mensen vielen in katzwijm voor haar.
De eerste tijd was ik gegeneerd maar vond ik het inderdaad wel interessant eens te zien, die rare massahysterie voor goedgelovige mensen. Maar na een tijdje wilde ik vooral weg. Het was ook best vermoeiend om niemand te hebben waarmee ik op zijn minst knipogen uit kon wisselen of na afloop de slappe lach mee te kunnen krijgen.
Okee, dat was mijn Jomanda-anekdote.
Groeten, Egel

jojo

jojo

13-01-2015 om 12:37

Ervaring

Ik wil even zeggen dat dit echt flauwekul is om je dochtertjedan wel te laten enten. Mijn dochter is nu 15 en voor 8 jaar terug is ons verteld dat ze een zeer ernstige immuunstoornis heeft. Mijn dochter is voor alles geent en haar licham heeft hier geen afweerstoffen tegen aangemaakt. Immuunstoornis die mijn dochter heeft komt maar bij 309 mensen voor in Nederland. Wij hebben dit nooit kunnen denken dat onze dochter dit zou kunnen hebben. En 1 ding je grloof kan zijn dat een gezond kind alles aan kan. Maar waarom maakt God dan de mogelijkheid om te enten en medicijnen. Mijn dochter krijgt nu iedere week 2 uur lang infuus in haar buik met immuunglobulines. Iedere keer antibiotica en dan nog is het iemand die niet volledig meer naar school kan niet zoals andere pubers kan leven. Nou ik hoop voor jou dat je dochter gewoon vatbaar is en niet dat het haar immuunsysteem is. Want 1 ding dat gun je niemand.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.