Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Vaste lasten?


Kaaskopje

Kaaskopje

10-05-2017 om 00:48

Elfje

De vis was maar een voorbeeld .

Hanna

Hanna

11-05-2017 om 13:00

Elfje

Wat betreft merkdrinken: mijn ex koopt op vrijdag een bepaalde (beperkte) hoeveelheid fris, chips en koekjes en zegt dan tegen de kinderen: op=op. Er zijn dan nog wel alternatieven in huis natuurlijk (thee, crackers etc.). Is dat geen optie voor jullie?
Bij mij thuis wordt vooral water en thee gedronken, dat drinken ze graag en ik vind frisdrank niet zo'n goed idee als gewoonte. Soms haal ik eens wat vruchtensap of fanta ofzo, maar dat is zelden. Kinderen krijgen zo beide gewoontes mee, later mogen ze zelf hun weg daarin vinden.

Ad Hombre

Ad Hombre

11-05-2017 om 13:13

Hanna

Goed, ik kreeg vroeger ook maar zelden frisdrank. Ik drink het nog vrij zelden. Water en thee is prima. Melk ook.

Hanna

Hanna

12-05-2017 om 09:58

Ik had het over de kinderen he. Ikzelf drink ook volop koffie. Koffie verkeerd dan ook nog, dus ik krijg mijn melk ook nog binnen. Braaf he.

zebra

zebra

12-05-2017 om 12:20

wel makkelijk

onze zoon drinkt veel bruisend mineraalwater, hij neemt flesjes mee naar school. Ik heb al diverse merken meegebracht maar zijn voorkeur gaat uit naar het water van de Lidl. Bij frisdrank wordt er vaker huismerk gekocht dan het A-merk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.