Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

anna van noniemen

anna van noniemen

24-12-2012 om 12:52

Staatslot voor oudjaar gekocht

En zoon2, die altijd veel geluk heeft bij bingo's e.d, hij is er nog nooit zonder prijs vertrokken zeg maar, het eindcijfer laten kiezen! Duim duim dus dat het wat oplevert


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
anna van noniemen

anna van noniemen

01-01-2013 om 15:18

Ja!

ook gewonnen.....wel 7,50 .... helaas niet het bedrag waar ik op hoopte

Kaaskopje

Kaaskopje

01-01-2013 om 15:29

Hou je vast

... 10 euro op eindcijfer 9. Bij de postcodeloterij noppes.

anna van noniemen

anna van noniemen

01-01-2013 om 16:00

Maar kaaskopje

dat kan nog he! Vanavond!

Fiorucci

Fiorucci

01-01-2013 om 18:30

Jaaaaaaaaaa!

Vijf euro! Wiehoe!

Vic

Vic

01-01-2013 om 18:39

Spekkoper

7,50!

100 euro. Ben er nog beduusd van.

Rafelkap

Rafelkap

01-01-2013 om 19:31

Meer gewonnen

En hoe duur is zo'n lot? Dan heb ik namelijk meer 'gewonnen' want ik heb geen lot
Annej, zo he. Dat is wel een leuke binnenkomer voor het nieuwe jaar! Proficiat!

P

P

01-01-2013 om 20:57

Ik ook rafel

Wij zijn dertig euro rijker geloof ik

anna van noniemen

anna van noniemen

01-01-2013 om 21:14

Ach

wij hebben een hoop voorpret gehad, waaronder zoon die het nummer had uitgezocht, en dat vond ik goud waard. Dus zijn wij misschien toch nog wel rijker....

Duur

Zo'binnenkomertje is wel duur ja. Grofweg zal ik toch wel al 2 tot 3 duizend euro hebben uitgegeven al die jaren aan postcodeloterij en staatsloterij. Maar wel leuk om te dromen dat je een kansje maakt. En anders gaat het wel naar goede doelen, tenminste als je de staat een goed doel vind en dat vind ik het toch wel.
Dus ik denk dat Rafelkap gelijk heeft. Niet meedoen heb je dat tenminste alvast binnen.

anna van noniemen

anna van noniemen

01-01-2013 om 21:47

Tuurlijk

ooit dacht ik ook dat stoppen met roken mij schathemelrijk zou maken, had uitgerekend dat het mij wel 2500 gulden per jaar kostte, dus als ik dat overhield, nou nou....Je raad het al, het gaat gewoon op hoor... Als ik inderdaad braaf die 2500 gulden per jaar apart had gelegd, dan was ik nu na 16 jaar wel spekkoper geweest ja....

P

P

01-01-2013 om 21:52

Anna

Natuurlijk gaat dat op, dat heb je toch ook met sparen? Als je niet meteen aan het begin van de maand een bedrag op je spaarrekening zet is de kans groot dat je aan het eind van de maand minder overhoudt dan dat bedrag.

jessica 5

jessica 5

01-01-2013 om 23:20

Dat zei ik toch!

Vorig jaar met 100 gewonnen loten nog geen 1000 gewonnen. Dus gemiddeld een tientje per lot!.

jessica 5

jessica 5

01-01-2013 om 23:27

Postcode loterij

Hier ook weer niets. Zelfs geen ijsprijs '-(((

anna van noniemen

anna van noniemen

02-01-2013 om 10:05

Hier ook niet

ach, volgende keer beter

Gewonnen!

maar liefst 10 euro

5672

5672

02-01-2013 om 12:03

Geen lot............

Nichtje belde gisteravond speciaal op dat op onze postcode de grote prijzen waren gevallen.
Helaas hebben wij geen loten. In het kerstpakket zat een lot dat wij niet geactiveerd hebben, dan zit je gelijk aan een 'abonnement' vast.

anna van noniemen

anna van noniemen

02-01-2013 om 12:22

Zuur.... en meteen ook waarom

ik nog steeds niet de moed heb gehad de postcodeloterij op te zeggen....

5627 pe

5627 pe

02-01-2013 om 13:18

Ik baal.....

Want wat scheelt het nou qua postcode...

Mijn man zei vanmorgen al: nou die winnen we dus never nooit niet meer.
Ach ja, we allemaal zijn gezond, kunnen onze rekeningen nog wel betalen en ook onze banen staan nog niet op de tocht. Dat toch eigenlijk wel de echte hoofdprijs of niet?!

Vic

Vic

02-01-2013 om 13:50

Postcodeloterij

Daar heb ik nog nooit aan mee gedaan omdat ik nogal eens verhuisde. Het zal je toch overkomen dat een maand na je verhuizing een grote prijs valt op je 'oude' postcode. Nu loop ik het risico dat mijn hele straat miljonair wordt behalve ik. De buren kennende gaat er dan weinig veranderen, dus daar heb ik dan verder geen last van.

Vic, postcode

Je mag spelen met welke postcode je maar wil. Best handig als je niet meteen met je voordeur op de tv wil terwijl je net een fortuin rijker bent geworden.

Je kan dus altijd met je oude of willekeurig welke postcode spelen. Mijn voorganger woont hier al 10 jaar niet meer, maar ik krijg nog steeds post van zijn loterijdeelname met deze postcode.

skik

Vic

Vic

02-01-2013 om 15:16

Skik

Dan houd je dus het 'nadeel' dat je buren miljonair kunnen worden terwijl jij arm blijft. Of als je besluit te wisselen, het risico dat de prijs kort daarna op je oude nummer valt. Ik kan me trouwens heel erg verbazen over die mensen die de postcodeloterij spelen met 10 loten ofzo. Dat is toch een aardig bedrag wat je dan elke maand kwijt bent.

Evanlyn

Evanlyn

02-01-2013 om 15:24

Mijn insteek

Als de buren miljonair worden, verhuizen ze waarschijnlijk en komen er misschien wel aardige mensen voor in de plaats! Yes!

Van mij mogen ze dus winnen, dan hoef ik al niks meer.

P

P

02-01-2013 om 16:47

Ik val in herhaling

Ik val in herhaling maar even speciaal voor Vic. Ik heb lang geleden besloten om NOOIT met mijn eigen postcode mee te doen omdat ik dus absoluut niet wil dat mensen weten dat ik zo'n grote prijs gewonnen heb en al zeker niet met mijn huis op tv wil en ook geen bedelbrieven wil ontvangen.

Omdat ik OOK nooit besloten heb met WELKE postcode ik dan mee wil doen heb ik dus echt nooit het gevoel dat ik een prijs gemist heb. Ik weet echt 100% zeker dat ik niet teleurgesteld ben als de hele straat wint omdat ik nooit mee zou doen met mijn eigen postcode.

It's al in your mind! En vooral door die postcode zijn er veel teveel mensen die zo bang zijn dat de buren winnen dat ze toch maar meedoen, terwijl ze het geld er niet voor hebben. Tot overmaat van ramp weten ze dan ook nog dat als ze meer loten hebben ze een groter deel van die koek krijgen (meer dan de buren) dus moeten ze ook nog eens meer loten kopen.

Eigenlijk moet die postcodeloterij verboden worden, net als woekerpremie's en hoge vage leningen (gemakkelijke termijnen bij de wehkamp)!

Vic, of andersom

Of je buren hebben niks, maar jij wel met je postcode van 3 dorpen verderop. Alleen lijkt het omgekeerde je buren miljonair en jij niks) heftiger.

Ik kan me ook verbazen hoeveel geld sommige mensen uitgeven aan loten. Dan zie je een winnaar bij de Postcodeloterij die met 3 loten heeft meegedaan en zegt: ja, die prijs kan ik goed gebruiken als bijstandsmoeder die elk dubbeltje moet omdraaien. Eh...?

skik

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

02-01-2013 om 17:36

Skik

" Dan zie je een winnaar bij de Postcodeloterij die met 3 loten heeft meegedaan en zegt: ja, die prijs kan ik goed gebruiken als bijstandsmoeder die elk dubbeltje moet omdraaien. Eh...?"

Was dat op tv? En zei ze letterlijk dat ze die zelf heeft gekocht, of misschien gekregen voor de kerst of zo? Ik ben altijd erg voorzichtig met dat soort oordelen

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

02-01-2013 om 17:41

Lot op je postcode

Ik doe zelf niet mee met loterijen (bespaart leuk!) maar bij mij in de stad is ooit een knaller gevallen. Nota bene in een sociale woningbuurt met nogal wat minima en bijstandsgerechtigden, en flink wat mensen deden dan ook niet mee met de postcodeloterij, waaronder een kennis van me.
Ik vroeg haar hoe ze zich voelde, maar ze zei dat het haar eigenlijk weinig deed en dat ze daar eigenlijk heel verbaasd over was. De mensen die de prijzen wonnen gingen inderdaad binnen geen tijd verhuizen, herinner ik me ook, en mijn kennis heeft van haar buren, met wie ze het goed kon vinden, nog een leuk bedragje gehad als extraatje.

Rvi

"Ik ben altijd erg voorzichtig met dat soort oordelen "

Letterlijk citaat, dus geen oordeel. 'T is al van jaren geleden, maar vanwege de in mijn ogen wonderlijke redenatie is hij mij bijgebleven.

skik

anna van noniemen

anna van noniemen

02-01-2013 om 23:23

Slecht nieuws p.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21192960/__Man_wint_7_ton_met_oude_postcode__.html

Je wordt gewoon gebeld en mag alsnog opdraven LOL.

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

03-01-2013 om 10:35

Skik

Ik snap wat je bedoelt. Tja, mijn keuze zou het ook niet zijn indien ik weinig te besteden had, om dan toch die dure loten te kopen.

Maar als ik ze cadeau kreeg zou ik geen nee zeggen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.