Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

an-nA

an-nA

16-08-2020 om 20:00

Op kantoor werken - voel me onder druk gezet

Ik kreeg net een appje van een Mijn collega. De vakantie is voorbij, ik zie je morgen op kantoor, samen met andere collega ( die wel aangegeven heeft te willen komen) Volgens mij is het advies nog steeds werk zoveel mogelijk thuis. Ik voel me onder druk gezet om naar kantoor te komen. Wat zouden jullie doen? Ik heb gezondheidsklachten niet Corona gerelateerd...


Jesse_1

Jesse_1

20-08-2020 om 14:20

Jaja, die maatregelen

En dan is er een horecazaak plots een dag dicht.
Personeelsfeestje.
Met z'n allen achter opgepropt een kleine tuin (buiten, dat wel), de dag ná de persconferentie.

Ik vind daar wel wat van.

Kopzorg

Kopzorg

20-08-2020 om 15:00

Groot gemis

====Hebben jullie niet de behoefte om af en toe met de familie bij elkaar te zijn? Gewoon opa oma, broers, zussen en de kleinkinderen? Ik wel en mijn ouders zeker. Wij zijn dan met vijftien.=====

Als wij met zijn allen bij elkaar zouden zijn zijn we ook met vijftien. De behoefte om de familie te zien wordt nu opgelost door elkaar individueel te zien. Mijn ouders hier of wij daar, even langs bij zus en als ik dan de kinderen ook even zie is dat leuk maar het zijn pubers dus die zijn druk met werk en zo.

Neemt niet weg dat het wel een groot gemis is. Volgende week is de 12e verjaardag die niet of slechts kleinschalig gevierd wordt.
Oudste is 18 geworden en geslaagd voor haar examen zonder feest. Het jaarlijkse etentje met mijn moeders verjaardag ging niet door. De traditionele vaderdag barbecue is geschrapt en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ook voor Sint en kerst vrees ik een kleinschalig iets. Dat is jammer en dat mis ik echt.
Half september woon ik dit jaar niet aan het evenementen terrein en heb ik niet 4 dagen de aankoop van veel familie en vrienden. Die 9 liter soep hoef ik dit jaar niet te maken. Heel jammer

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.