Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-03-2017 om 13:16
Ik werk al meer dan 20 jaar beroepshalve met en voor uitkeringsgerechtigden. In al die tijd heb ik niemand ontmoet die door het UWV aan een baan is geholpen. Wel zijn er mensen naar opleidingen of trajecten gestuurd, maar ik heb niet gehoord dat iemand ook daadwerkelijk werk heeft gekregen.
Maar misschien heb ik niet goed opgelet, of ken ik te weinig of de verkeerde mensen. Dus mijn vraag aan de OOL-deelnemers: kennen jullie iemand die door UWV aan een baan is geholpen? Waarbij een baan wat mij betreft is: werk voor minimaal 6 maanden. Met loon, dus niet uitsluitend op proef rondlopen met behoud van uitkering.
Barst maar los, ik ben benieuwd!
Groeten,
Temet
28-03-2017 om 16:55
Kaaskopje
Vervelend, hopelijk gaat het voortaan wel goed en desnoods met iemand anders die op tijd een seintje kan geven of met hem mee kan kijken.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.