Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Verhuiswagen

Verhuiswagen

05-09-2016 om 16:23

Hoger beroep zonder toevoeging?

Ik ben al 3 1/2 jaar verwikkeld in n echtscheiding. Ik heb n toevoeging en we zijn nu bezig met t afwikkelen vd financiën. Zij is t er over eens dat we in hoger beroep gaan over de uitspraak. Maar nu komt het: dat kan ze niet meer doen op basis vd toevoeging! Ik stond met mn oren te klapperen.... Mag dit zo maar? Moet ik nu een nieuwe advocaat zoeken?


Sally MacLennane

Sally MacLennane

25-09-2016 om 18:52

Het is ook wel erg veel allemaal

Wat heb jij al een boel op je bordje gehad Ik kan me goed voorstellen dat je geen oplossing meer ziet. Ik denk dat ik, als ik in jouw schoenen had gestaan, het bedrijf verkocht had, al mijn schepen achter me verbrandde en heel ergens anders een heel nieuw leven begon. Of dat verstandig is? Ik weet het niet. Je hebt een lieve vriend zo te lezen, maar die wordt, als ik me goed herinner uit een ander topic, ook al lastig gevallen (iets met vernielingen, klopt dat?).

Ik kan je wanhoop en moedeloosheid bijna ruiken...

Verhuiswagen

Verhuiswagen

25-09-2016 om 23:34

Helaas

Boekhoudkantoren zijn nooit verantwoordelijk. Dat ben en blijf je altijd zelf als ondernemer. Ze zijn gewoon vergeten bepaalde aangiftes te doen. Ik merkte dat op en toen zei hij dat t goed was. Ik had t toen moeten afdragen dus nu ook. Helaas pindakaas. Ik kan ze ook niet beschuldigen van wanprestaties want ik ben zelf verantwoordelijk. Ik heb er al juridisch advies over ingewonnen.
Op t vernielingenfront is t even rustig. Niet te hard op zeggen.....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.