Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Spaarder

Spaarder

20-05-2016 om 10:20

Hoeveel spaargeld?


Kaaskopje

Kaaskopje

29-05-2016 om 16:16

En dan bedoel ik dus

als iemand veel schulden heeft, of in schuldhulp zit.

Rente

Rente

29-05-2016 om 16:18

wat

Wat ik noemde, hij is opleidingen enz gaan doen en ging snel meer verdienen met toen zo'n zeldzame opleiding dat de headhunters bijna dagelijks belden over banen. Bij ontslag en ziekte zou verkoop volgen. De huizen stonden in die tijd niet langer dan 4 weken te koop (was nieuwbouw, wij waren eerste bewoners) en met het zuinig leven konden we makkelijk een tijdje overbruggen.
Het huis was bij verkoop bijna 2 keer zoveel waard en dat hebben we weer deels in een volgend huis gestoken. Uiteraard een risico, maar dan wel met zeer zuinig leven en daarmee voldoende geld om wat op te vangen.

Dit was overigens net wat jaren vóór de tijd dat mensen konden lenen wat ze wilden. Daar heeft menigeen zich mee in de vingers gesneden en dat risico zou ik niet nemen.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-05-2016 om 16:49

Bedoel je met 'hij'

Je eigen man, of de man die vier huisdieren nam in mindere tijden?

Rente

Rente

29-05-2016 om 17:18

mijn

inmiddels ex-man bedoel ik, waarmee ik mijn gezin heb gevormd. Van de man uit het voorbeeld was hij een buddy.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-05-2016 om 16:10

aha

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.