Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

CDuurzaam

CDuurzaam

18-11-2012 om 15:31

Gezond voor portemonnee en milieu


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wikke

Wikke

27-11-2012 om 01:33

Artikel vn amk

Lees bij dat VN-artikel van amk vooral het zeer kritische commentaar eronder eens. Het artikel zit in ieder geval vol met fouten en is ook verder aanvechtbaar.

http://www.vn.nl/Archief/Samenleving/Artikel-Samenleving/Groene-sprookjes-5-mythen-over-biologisch-eten.htm

Waarbij overigens als een paal boven water blijft staan dat boodschappen doen op de fiets een must is!

Fiorucci

Fiorucci

27-11-2012 om 07:24

Neteret

In de zomer slaap ik onder een laken als het echt heet is, en eventueel met een ventilator. En als het echt warm is, tja, dan heb ik pech.

Amk

De eerste foute aanname is dat duurzaam betekent dat je exact hetzelfde eetpatroon handhaaft, maar dan met biologische producten. Er is meer mis met ons eetpatroon als alleen de manier waarop het verbouwd wordt. Gemiddeld eet de Nederlander veel te veel dierlijke eiwitten en te weinig groenten.
Voor jou staat in jouw quote wellicht dat legbatterijen een noodzakelijk kwaad zijn, voor mij staat er dat we veel te veel eieren gebruiken

Hanne.

Hanne.

27-11-2012 om 10:22

Koude slaapkamer

Deze koude slaapkamerslaper probeert de warmte zo lang mogelijk voor te zijn. Dus overdag rolluiken en gordijnen potdicht. En pas 's avonds laat de ramen open om het even door te tochten. En als dat niet meer baat zit er niets meer op dan balen.

De slaapkamertemperatuur is hier overigens een groot issue. Ik slaap (ook nu) het liefste met het raam open en onder een dun dekbed. Partner slaapt al maanden onder 2 delen van het 4 seizoenen dekbed en draait als het even kan de radiator open.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.