Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

nu even anoniem

nu even anoniem

14-08-2015 om 21:08

geen salaris, baan kwijt (Imtech). Welke stappen


Evanlyn

Evanlyn

20-08-2015 om 22:32

je netwerk. Zo vroeg een moeder uit de klas of ik wist wie een hulp nodig had, en ik riep meteen: ik. We doen het samen en het is supergezellig.

Celine

Celine

10-09-2015 om 09:36

En?

Bieb, hoe is het er nu mee?

Ik lees net dat de curator verwacht dat er uiteindelijk ca 1000 van de 17000-18000 banen verloren zullen gaan.

Gelukkig niet meer, maar toch nog wel heel veel. Dus ben benieuwd of je man kan blijven. Ik hoop het voor jullie!

bieb63

bieb63

10-09-2015 om 22:37

Celine

Vooralsnog aan het werk (door overname door concurrent). Maar de situatie is verre van rooskleurig. Lang verhaal....... Nu even adem, maar daar is alles mee gezegd.

Celine

Celine

11-09-2015 om 08:02

acties?

Bieb, ik kan me het onzekere gevoel voorstellen. Baan gered, maar voor hoelang? Misschien valt het mee, maar ja, misschien ook niet. Maar ik neem aan dat als hij er onverhoopt toch uit zou moeten, hij dan ook weer een zak(je) met geld meekrijgt. Al is dat niet wat jullie willen.

Hebben jullie nog acties genomen i.v.m. de onzekerheid in de zin van besparen? En heb jij al geprobeerd meer te gaan werken of ander werk te zoeken (erbij of in plaats van je baan)?

In elk geval veel sterkte ermee.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.