Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Emily, hoe staan de zaken?


Juno

Juno

30-01-2015 om 17:52

Wauw!

Ontkurk de fles en lekker uit eten! Fijn!

Achterban

Achterban

30-01-2015 om 19:46

*POP!*

mijk

mijk

30-01-2015 om 20:58

alleen bier in huis

Maar ik heb net mijn flesje even in de lucht gestoken

oke dan!

Eindelijk een besluit aan dit belachelijke geklier! De kurk is geknald, neem ik aan, jullie hebben samen een slokje genomen en gaan heerlijk ontspannen het weekend in?

Fijn, heerlijk! Ben blij voor jullie!

XXX

Temet

Temet

31-01-2015 om 14:53 Topicstarter

Van Harte!

Van harte. Eindelijk rust!

Groeten,

Temet

Bellefleur

Bellefleur

31-01-2015 om 19:47

Emily, Emily-partner

En ook Temet. Eindelijk, eindelijk rust. En roemrijk! Van harte gefeliciteerd. Geloven jullie het al?

Lucerna

Lucerna

01-02-2015 om 17:10

Eindelijk rust

Dat klinkt een beetje grafzerk-achtig, maar inderdaad, eindelijk rust! Van harte gefeliciteerd, Emily en natuurlijk je partner ook!

emily, alias Puck

emily, alias Puck

04-02-2015 om 13:43

na twee jaar uit de kast

Twee jaar geleden begon de achtbaan en het lijkt er nu toch echt op dat we definitief uit mogen stappen. Yeaaaahhhh!!! Wil geloof ik nog steeds niet echt landen, voelt eigenlijk best raar. Had het gevoel dat ik een megagat in de lucht zou springen, maar kennelijk heb ik zo'n wantrouwen opgebouwd tegen het bedrijf waar mijn man (geen zij dus) werkte en die zich op zijn Engels Europesemunt - Meester noemen dat, dat ik nog steeds zit te wachten op welk konijn ze nu weer uit hun hoed toveren. Maar dat kunnen ze helemaal niet meer!!!!
Jullie weten niet half hoe waardevol dit draadje voor mij, maar ook voor Puckman is geweest. De steun van diverse mensen in dit draadje de ik ook IRL ken, maar ook van de velen die ik niet persoonlijk ken heeft mij heel veel goed gedaan. Twee jaar lang jullie medeleven, interesse en hart onder de riem konden we goed gebruiken En dan Temet: lieve, lieve Temet, jij bent echt van grote waarde geweest met je adviezen en uitleg. Dat gaf zo veel rust en ook weer nieuwe inzichten en ideeën die we met onze juriste hebben kunnen overleggen en die ook gebruikt zijn in de verweerschriften. Ik wil jou heel hartelijk bedanken voor je hulp, jij hebt zo een behoorlijke steen bijgedragen aan ons succes in zowel het kort geding als in de bodemprocedure.

Barvaux

Barvaux

04-02-2015 om 14:21

emilypuck

Gefeliciteerd hoor.

Maar: hoe gaat het met Puckman? Heeft hij het een beetje naar zijn zin in de baan en kijkt hij nog wel naar iets hogers?

Marea

Marea

04-02-2015 om 14:43

het is jullie gegund

Ik heb het ook ademloos gevolgd en was onder de indruk van jullie standvastigheid en van de adviezen die Temet steeds gaf over de procedure. Petje af dat jullie het volgehouden hebben en niet die vervelende vrouw iets hebben aangedaan!
Geniet van de rust en van het feit dat hij een nieuwe baan heeft!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

04-02-2015 om 15:57

Ik durfde bijna niet te kijken....

Maar gelukkig blijft het goed nieuws.

Fijn!

Tabitha

Tabitha

04-02-2015 om 17:39

Puck

En ik maar denken dat je Polly was! Gefeliciteerd met de goede afloop! Nu het maar rustig laten doordringen, ik kan me voorstellen dat je nog in een soort waakstand staat, maar dat hoeft niet meer!

Achterban

Achterban

04-02-2015 om 19:23

ik begrijp het helemaal

Als je zo lang in de stress hebt gezeten en telkens weer met een vuile grap van die rubberboeren wordt geconfronteerd... Breek me de bek niet los. Jij hebt me destijds enorm gelopen toen ik met zo'n stelletje heikneuters te dealen had, maar dat was na 3 maanden godzijdank afgelopen. Wat vond ik het verschrikkelijk toen jij ook met zoiets werd geconfronteerd, en zo lang maar liefst!

Binnenkort maar weer eens een bakkie doen? :* en dan gaan we het alleen maar over leuke dingen hebben!

Moni

Moni

04-02-2015 om 20:18

Mooi Puck en terecht grote complimenten naar Temet!

Zo'n advocaat verdient iedereen om te hebben!

Temet

Temet

04-02-2015 om 21:17 Topicstarter

*bloos*

Heel graag gedaan.

Pfjoe, gelukkig, ik zag dat dit draadje weer aan kop stond en dacht even 'nee he, het zal toch niet...'. Maar het zal inderdaad niet, het karwei is eindelijk plat. Nogmaals van harte!

Groeten,

Temet

Katniss

Katniss

05-02-2015 om 00:07

Nou dat is ook wat...

Gefeliciteerd met de afronding! En wat een verrassing dat jij het bent, wat knap dat je zo lang je schuilnick hebt volgehouden zonder vertyping

Puck

Puck

05-02-2015 om 09:15

Dank jullie wel

Langzaam beginnen we steeds blijer te worden en voelen we de opluchting. Katniss, 1x heb een posting gedaan met mijn eigen nick, maar dat is na een mailtje aan forumbeheer heel snel recht getrokken. Volgens mij heeft Temet het toen wel gezien, maar ach, zo erg was dat ook niet, De ex-werkgever van mijn man zal echt niet weten wie Puck is. Het is een echte mannenwereld dus risico op meelezen was klein. En schuilnick was niet zo moeilijk, ik heb gewoon de vrouwen de vrouwen gelaten (eigenlijk alleen onze juriste en mijzelf) voor de rest waren het allemaal mannen die ik als vrouw heb opgevoerd). Wel leuk dat ik dan met Polly geïdentificeerd wordt. Ik weet niet of ze nog op het forum rondstruint, maar ik spreek haar wel via fb.
Barvaux, Puckman heeft het best naar zijn zin op t werk, hij is min of meer collega van jou geworden nu. Werk is heel slecht betaald t.o.v. zijn baan bij die prutsers, maar oke, t is werk en het lijkt erop dat er binnen het bedrijf groei gaat plaats vinden waarbij hij weer hogerop kan groeien.

Lucerna

Lucerna

05-02-2015 om 12:47

Puck-Emily

Ook ik zat stiekem nog te vrezen voor een konijn uit de vuile hoge hoed van die rubberboeren, dus ik ging al met angst en beven lezen... maar het is écht voorbij!!!
Dikke knuf, en vanavond eten we een taartje op het feit dat het echt echt echt afgelopen is!

Ja gefeliciteerd

Ik had niet zo'n neiging om te vroeg te feliciteren. Het is pas over als het over is, maar dat is het nu blijkbaar.
Kun je weer aandacht geven aan leukere dingen in het leven. Want zulke zaken kun je nogal beheersen.

Lynna

Lynna

05-02-2015 om 17:09

Gefeliciteerd Puck

Ik heb al die tijd wel meegelezen, nooit beseft dat jij het was. Fijn dat het zo goed is afgelopen en dat je het nu ook goed kunt afsluiten!

Hierook

Hierook

08-02-2015 om 13:22

Landing

Dat dat even duurt, voordat het echte besef doordringt en de blijdschap komt, dat herken ik zo!
Mijn partner is lang ziek gewwest, gevecht met zware medicijnen, beroerd, en minder dan 50% kans op genezing. Toen na 18 maanden kuren het laatste bloedonderzoek was gedaan en de intermist vertelde dat de behandeling was geslaagd dacht ik ook dat we een gat in de lucht zouden springen maar we zaten daar in dat kamertje zo van: O. Gut. Tja.
Die blijdschap dat het echt zo is kwam pas later. Heerlijk dat het voor jullie zo is afgelopen, gefeliciteerd!

Kaaskopje

Kaaskopje

15-02-2015 om 10:09

Gefeliciteerd!

Ik heb je tïjdens deze twee jaar in grove lijnen gevolgd. Het is jullie ontzettend gegund.

Puck

Puck

05-03-2015 om 17:03

geland

Uiteindelijk is de boodschap geloof ik nu toch geland. Toch niet met de uitzinnige vreugde die ik van te voren had verwacht, maar ik merk wel dat er nu toch een stuk spanning weg is en dat er toch een soort bevrijdend gevoel is. Beetje moeilijk te omschrijven. Hoewel tijdens de bodemprocedure niet zo prominent aanwezig blijft het toch iedere keer in je hoofd spoken, een luikje dat iedere keer weer even open klapte en dat ik snel weer dicht klapte omdat het zo zinloos was om er lang bij stil te staan. Nu blijft dat luikje al een paar weken dicht. Dat heeft weer ruimte en tijd voor andere (leuke) luikjes om open te gaan.
Hierook, fijn dat jouw man is genezen, maar jouw situatie vind ik toch een heel stuk meer impact hebben dan de onze. Jij had risico om je lief kwijt te raken, wij hadden (en hebben) elkaar nog en hadden niet de angst de ander kwijt te raken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.