Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Boeb

Boeb

19-05-2013 om 14:47

Kleding gezocht! (niet voor mezelf!)


Boeb

Boeb

13-06-2013 om 10:48

Geerke

1. Geen idee
2. geen idee
3. geen idee

LOL

Zal het eens appen!

Boeb

Iets anders

Ik heb nog een ding met strijkkralen en liggen en wat ander speelgebeuren. Is dat ook welkom?

Tijgeroog

Tijgeroog

13-06-2013 om 12:15

Maar geerke

Je hebt haar toch een doos gestuurd, dus naam en adres? Dan weet je toch of je haar kent?

Boeb

Boeb

13-06-2013 om 12:19

Genista

Ja en ja en ja!!!!!

Boeb

Moois

Dan gaat dat ook lekker die kant op.

Tijgeroog

Haar naam had ik niet echt en haar adres zei me niets. Maar omdat zij zelf aan Boeb aangeeft: "Een doos van Geerke? Hee ik ken een Geerke...!"
Daarom, was benieuwd, maar misschien kent ze me van dit forum of zo. Of ze kent een andere Geerke. Zou ook zomaar kunnen.

Boeb

Boeb

14-06-2013 om 12:21

Jottem en oeps

Gisteren weer 2 grote dozen binnen gekomen (niet via hier overigens mocht iemand denken, huh maar ik heb niets opgestuurd..

Enne IK heb een fou gemaakt, kleine meid is pas volgende maand jarig, wel op de 14de, dat dan weer wel. Nuja, de traktatie doos is ook dan heel goed te gebruiken!!

Foutje van mij dus.

Boeb

Boeb

Boeb

16-06-2013 om 13:23

Yes (baan)

Moeder van kids heeft baan (vast) voor 20 uur in de week (begint in oktober) wel flex dus kijken wat en hoe met kids als ze opgeroepen wordt maar daar verzint ze wel wat op!!

Huur ETC KUNNEN NU BETAALD WORDEN! Oeps caps uit!

Boeb

Fantastisch!

Wat supergaaf zeg, 20 uur per week vast!

Tineke

Tineke

20-06-2013 om 17:25

Heerlijk

Superfijn dat we haar door de moeilijkste periode heen kunnen helpen, en nog fijner dat er zicht op beter is.

Boeb

Boeb

27-06-2013 om 11:40

Daar ben ik weer

Lieve mensen!

Het gaat goed met de baan hoewel het nogal schuiven is. Ik heb verder nog niets gehoord maar weet dat ze nu druk is met advocaten etc om bijv zorgtoeslag, huurtoeslag en dat soort dingen te krijgen. Advocaat ook weer gratis want een dat kon ze natuurlijk niet betalen. Zodra er nieuws is horen jullie dat!

Boeb

[email protected]

p.s kijk ook even onderaan want ik heb iets te geef!!! Dus ken je iemand of wil je hem zelf, geef een gil!

Boeb

Boeb

29-06-2013 om 14:07

Oeps en auw

Ik dacht al, waarom hoor ik zo weinig (zeg maar rustig niets) ligt ze al meer dan een week doodziek in bed met een nierbekkenontsteking. AUW, dat doet zeer weet ik uit eigen ervaring! Ze heeft nu de goede AB en het lijkt nu wat te gaan doen. Ze heeft een doos binnen gekregen maar is nog niet in staat geweest om daarin te kijken maar ze zei wel heel erg bedankt.

Ze is echt erg ziek nu.

Boeb

Ach

Daar gaat een kaart heen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.