Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Boeb

Boeb

19-05-2013 om 14:47

Kleding gezocht! (niet voor mezelf!)


Boeb

Boeb

24-05-2013 om 14:53

Heksenvetje en lisbeth

Heksenvetje.....
Niks *bloos*, je mag er meer dan trost op zijn! JIJ hebt het gedaan!!!!!

Lisbeth! Geweldig! Dank!

Boeb

Fleur Mas

Fleur Mas

24-05-2013 om 15:44

Winterjas maat 140

Tijdens een protestsale gekocht voor zoon,bananengeel, bleek later bij thuiskomst getailleerd en voor een dame te zijn, gloednieuw,maat 140, interesse

Boeb

Boeb

24-05-2013 om 16:01

Fleur

Oepsssssssssssssssss, zit daar je jongen met een getailleerde jas voor een meisje. 140 is nog erg groot voor een meisje wat 128 draagt. Ik zou kunnen zeggen, voor volgend jaar maar misschien kun je er hier iemand nog veel blijer mee maken?

Boeb

Fleur Mas

Fleur Mas

24-05-2013 om 16:38

Tja

Ben ik mooi de mist mee ingegaan, maar hij hing tussen de jongensspullen en ik wilde echt weg, zo vreselijk druk, dus dacht...,leuke kleur,meenemen.En nu zit ik dus met een jas maar ik heb geen dochter.

Boeb

Boeb

24-05-2013 om 17:29

Fleur doe een oproep in deze draad!

Voor je meisjesjas!

Boeb

Talia

Talia

24-05-2013 om 19:48

Ik heb wel wat?

Ik heb je gemaild, Boeb

Petr@

Petr@

24-05-2013 om 19:48

Tip

Als je geen kleren hebt is een doosje met levensmiddelen denk ik ook wel welkom

Annet

Annet

24-05-2013 om 20:24

9,5 kg verstuurd vandaag

Het is allemaal jongenskleding, van maat 140-152. 152 zit er maar beperkt bij omdat mijn jongste die maat nog aanheeft.
Het waren veel shirts (met mouwen, korte mouw en zonder mouwen), zwemkleding, pyama's, etc. Nauwelijks broeken en geen jassen (behalve regenjas in maat 146 en winterteddy in maat 146). Qua schoenen alleen 1 paar bergschoenen maat 37.

P

P

24-05-2013 om 21:33

Balen

Ik heb net een week of twee geleden van alles hier naar de kringloop om de hoek gebracht (jassen, schoenen, etc).... balen!

Als ik in september weer grote schoonmaak houd dan hoor je het wel! De jongste groeit nu uit de 152/158 maatjes.

Boeb

Boeb

24-05-2013 om 22:21

P petr@ en annet

Hoi,

Hou ik je aan!

Super!

Petr@ je weet hoe ik je voorstel vond! Prachtplan! Fijn dat jij dat deed!

Annet perfect, ben heel benieuwd wat de reactie zal zijn zie hieronder een verslagje van de eerste doos. lol

Boeb

Boeb

Boeb

24-05-2013 om 22:31

Eerste doos is geland

De eerste doos met kleding is vandaag bezorgd, en jawel, wat ik al dacht kreeg ik een berichtje met dankjewel wat mooi de kinderen gaan uit hub dak etc, in de volste veronderstelling dat ik haar wat had gestuurd voor de kids, want dat had ik haar immers verteld.

Nu heb ik inderdaad een heleboel spullen voor haar (niet alleen kleding) maar dat staat nog gewoon hier omdat we dat wss gewoon gaan brengen (tis teveel en te groot om te verzenden) maar goed. Ik zei dus naar waarheid, leuk voor je hoor maar ik heb nog niets verstuurd......

*stilte*

Ja, maar, ik heb hele mooie kleren gekregen vandaag een hele doos....jaha? Veel plezier ermee, toch?

Ja, maar van wat wie dan? Heb alleen gezegd dat ik heb gezegd dat ik zou zorgen dat ze haar kids aan zou kunnen kleden, en dat dat blijkbaar lukt maar niet alleen.

Ik moest tegen diegene van die doos zeggen heel heel erg dankjewel en de kinderen waren door het dolle heen. Dus bij deze ....en ik denk zomaar dat er nog veel van dit soort berichtjes zullen volgen )

Boeb *trots op jullie*

Boeb

Wat super dat het zo goed terecht komt! Dank voor je verslagje en ik ga ook eens nadenken wat er nog meer kan. Ik mail je binnenkort.

Boeb

Boeb

25-05-2013 om 14:49

Kreeg net bericht en foto

Lang leven whatapp, kreeg net een foto met drie kindjes rondom een grote zak. En een: er is weer! iets heel groots gebracht..........wie doet dat dan???? Proest

LOL

De kinders vinden het sinterklaas, geloof dat ze aan het uitpakken zijn want ik hoor niets meer!

Boeb

Boeb

Boeb

25-05-2013 om 14:51

Genista

Fijn! Kzie je op de mail!

Boeb

Boeb

Boeb

25-05-2013 om 15:16

Letterlijk

Tekst van ontvanger:

SUPER weer en zo veel en zo mooi!!!
Mega Happy!
En pyjama's ben ik heel erg blij mee
Hoe kan ik diegene allemaal bedanken>? Wie zijn dat dan als jij het niet bent?

Schiet helemaal vol hier

.............................

Ok, dan, we kunnen wel stellen dat ze niet weten wat ze overkomt en dat alles heel heel erg welkom is en dat er nu een moeder staat te grienen en dat er 3 kinders heel erg blij zijn!

Jullie zijn TOP, namens haar bedank ik jullie ))

Boeb

Mussie

Mussie

25-05-2013 om 16:51

Sorry

Ik heb je wat schoenen betreft blij gemaakt met een dooi mus. Ik berg de oude spullen die nog goed zijn altijd op in een kastje in de garage en het blijkt dan manlief dat vorige week voortvarend opgeruimd heeft. Die zijn dus weg. Gelukkig lagen de broeken daar niet en ik heb dus net een pakketje met broeken voor de jongens gepost. Ik ook blij want nu kijk ik niet meer tegen die ongedragen broeken aan!

Boeb

Boeb

25-05-2013 om 16:54

Mussie

Ergens mag ik opruimende mannen wel hoor!

Broeken; great! Ik zal het denk wel weer horen! En jullie dan ook!

Dank dank!

Boeb

mar

mar

25-05-2013 om 21:36

Doos

mijn doos me meisjesspullen gaat maandag op de post. Zo te horen zullen ze reuzeblij zijn !
Ik ook,ik ben blij dat het goed terecht komt.

elsje78

elsje78

26-05-2013 om 21:27

Heb ook wat meisjesspullen

3 broeken, 2 jurkjes, zwemkleding en een vestje. Meer was er niet in die maat... Ik heb je gemaild, stuur je me het adres?

Brings back memories...

groetjes

Boeb

Boeb

27-05-2013 om 11:27

Geweldig!

Jullie zijn echt mega-super!!!!!

Jullie ideeën zijn ook echt heel heel leuk!!!! Dank dank!!!!! Super!!!

Als de grote bups rond morgen woensdag en donderdag binnenvalt kan ik opmaken wat er nog echt mist en laat ik dat weten!

Boeb

Boeb

Ja graag! Dan wacht ik nog heel even met het versturen tot ik weet wat er nog mist of wat ze goed kunnen gebruiken, want er kan nog best wat bij.

Tineke

Tineke

27-05-2013 om 14:39

Ietwat vertraging

Ik had beloofd zaterdag op te sturen, maar dat is me dus niet gelukt. Ik moet nu nog ff tape kopen, dan kan de verhuisdoos met de post mee.

Tineke

Tineke

27-05-2013 om 17:40

Verstuurd

En ik vond op de valreep nog een wat jongenskleding, rond maat 152, waaronder een spiksplinternieuwe prachtige broek waar het prijskaartje nog in zit, compleet vergeten, waarschijnlijk toen te groot en nu dus te klein. Plus nog mooie Nikes, waar zoon veel te snel uit was gegroeid, maat 38.
Nou ja, ik heb het er allemaal maar bij gedaan, die ruimte was er nog, en als ze het niet kunnen gebruiken, dan kunnen zij er mss weer iemand anders blij mee maken.

Boeb

Boeb

28-05-2013 om 12:57

Jippie

Lieve mensen!

Heerlijk al die berichten zowel hier als op de mail! SUPER!!

Als ik wat hoor dab laat ik dat hier weten!

Boeb

[email protected]

elsje78

elsje78

28-05-2013 om 23:10

Ook verstuurd

Vanmiddag nog net voor 17.00 dus hopelijk morgen al binnen.

Boeb

Boeb

29-05-2013 om 12:15

Update!

Gisteren 5!!!!!! pakketten binnegekomen!!!!! iedereen door het dolle heen! Kleine meid helemaal over de rooie omdat er ook heel veel meidenkleding bij zaten, wist van gekkigheid niet wat ze als eerste moest aandoen. Vond de verkleedkleren die iemand erbij had gedaan ook helemaal geweldig!!!

Moeder vind de kaartjes die erbij zaten meer dan lief en snapt er nog steeds helemaal niets van Ook de extra dingetjes voor de kids vind ze ontroerend!!!

Genista ik mail je, voor wat je er nog bij kunt doen want idd er zijn nog wel dingen waar ze helemaal niet bij stil had gestaan.

Jongens/meiden!!!! FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!

Ik weet dat er vanmiddag weer wat binnenkomt )

Alles is ook echt nog zo mooi! Vertelde de moeder, de kids vinden het sinterklaas en snappen er helemaal niets van

Jullie zijn echt geweldig!!

Boeb

mar

mar

29-05-2013 om 12:54

Fijn

En leuk om te horen.
Mijn dochter dacht ook dat het meisje wel blij zou zijn met haar kleren .
Ik hoop dat ze nu de garderobes een beetje rond heeft.

Tineke

Tineke

29-05-2013 om 16:26

Goed zo

Dit brengt veel naar boven...herinneringen aan de lichtpuntjes in zwarte tijden.
Ik ben blij dat ze er blij mee zijn.

Boeb

Boeb

29-05-2013 om 20:17

En weer 2!

Whatsapp met, 'jeee weer 2!!!! Kleine meid is door het dolle heen! Hoe kan ik mensen ooit bedanken. Bij deze mensen, via mij dank en meer dan dank!

Mocht iemand nog wat kwijt willen mail me dan, ik heb nu op een rijtje wat er is.

Boeb

[email protected]

elsje78

elsje78

29-05-2013 om 21:06

Mooi!

Ik denk dat 1 van de 2 van mij was, fijn dat ze er blij mee is!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.