Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Boeb

Boeb

19-05-2013 om 14:47

Kleding gezocht! (niet voor mezelf!)


Annet

Annet

29-05-2013 om 21:58

Moeder informeren over deze oproep

Ik denk dat je (als alle dozen binnen zijn) de moeder moet verwijzen naar deze draad. Zodat ze weet waar en hoe jij je oproep hebt gedaan. Ik denk niet dat het goed is als deze moeder in het duister blijft tasten waar dit vandaan komt. Een bekendmaking geeft haar ook de gelegenheid om een direct algemeen dank uit te brengen.
En daarnaast kan ze natuurlijk alle kanten van het forum leren kennen, wat ook een grote plus is.

Jessica O

Jessica O

30-05-2013 om 07:44

Boeb

Ik heb wat dingen klaar liggen, mail je nog wel even voor het adres. Maar moeten er ook nog wat dingen bij voor de moeder? Houdt ze ergens heel erg van? Kan er nog mooi iets bij in doen voor haar.

Boeb

Boeb

30-05-2013 om 13:14

Jessica en annet

Jessica, je hebt mail

Annet: dat is wel een goed idee, ik weet dat er zeker nog 3 doosjes gaan binnenkomen en dan die van mij nog (mag ik een vrachtwagen???) maar dan zal ik haar inderdaad wijzen op deze draad!

Dank kanjers!

Boeb

elsje78

elsje78

30-05-2013 om 15:55

Maat kleding moeder

Hoi

Weet je de kledingmaat en schoenmaat van de moeder? Als het mijn maat is heb ik nog wel wat

Boeb

Boeb

30-05-2013 om 17:59

Elsje

Moeder is een dunnetje, Broeken maat 28/29/34Spijkerbroeken (breedte/lengte), damesbroeken maat 34/36
Shirt truien s/m (lang lijf)

Schoenmaat 39/40 eigenlijk altijd sneakers of laarzen

Boeb

Hmm zal eens kijken wat ik heb nog liggen dan, mn lengte maat is wel korter maar de rest is hetzelfde

elsje78

elsje78

30-05-2013 om 18:34

Oei

ik ben van de maat 42 helaas, maar zal eens rondvragen misschien heeft iemand nog wat...

Jessica O

Jessica O

03-06-2013 om 14:13

Boeb

Het pakketje staat klaar. Er zit wat lekkers bij in en een tijdschrift voor de moeder. Mocht je haar spreken, schoenen zijn hagel nieuw. Zoonlief weigerde ze aan te trekken!

Boeb

Boeb

03-06-2013 om 16:52

Jessica en anderen

Jessica, Super!!!! Wat een feest!!!

Voor iedereen; ik heb fijn nieuws te melden, de moeder van de kinders heeft heel snel een baan van 20 uur gevonden (flex dat wel) dus ze kan nu de huur etc betalen van het huis. Annet om nog even terug te komen over dat de moeder hier langskomt om zelf te bedanken. Dat kan nog wel even duren omdat ze nu geen internet heeft (is niet van levensbelang) maar zodra dat er wel inzit stuur ik haar gelijk naar hier!

Jullie zijn kanjers!

Boeb

Wat fijn, boeb

Wat fijn dat ze een baan heeft. Dat scheelt een slok op een borrel. En de dozen zullen ze evengoed nog wel kunnen gebruiken.

Boeb

Boeb

05-06-2013 om 20:56

Vandaag

WEER 2 pakketjes binnengekomen en elke keer zijn ze er zo blij mee!! KLeren, gebruiksvoorwerpen, eten of gewoon lieve dingen voor de kinders, namens de moeder zeg ik gewoon dat jullie kanjers zijn want zij weet niets meer te zeggen zo stomverbaasd en dankbaar is ze!!

Boeb

Boeb

Boeb

06-06-2013 om 13:31

Nog iets

Whatsappje: Gek hoe blij je opeens pasta kunt pakken uit je eigen kast omdat iemand die in een doos heeft gedaan, of dat je je tanden weer met tandpasta kunt poetsen omdat dat in een doos zat. Het voelt heel vreemd, maar zo fijn dat ik dat zelf kan doen nu.

------------------------------------------------

Zegt genoeg denk ik

Boeb

p.s baan is opeens een heet~hangijzer geworden; vanmiddag gesprekken, maar als ik haar zo ken knokt ze. Voor haar kinders!

Jessica O

Jessica O

06-06-2013 om 20:42

Fijn

dat ze zo blij is met de pakketten!!

Hoop ook dat de baan doorgaat, gun het haar!
En anders binnenkort nog maar weer wat pakketjes opsturen.

Fijn dat het zo goed terecht komt

Fijn ook Boeb, dat je hier de draad levend houdt. Zo'n app-je zegt heel veel. Je beseft ineens zelf ook dat het ook weer niet zó normaal is dat je het gewoon uit de kast pakt. Ik hoop van harte mee dat ze haar baan kan houden.

Wow - waarom lees ik dit allemaal nu pas?!?!

Kan ik nog helpen????? Ik wil het heeeeeel graag!!!!
Ik heb geen grote jongenskleding en ik heb geen meisje.
Maar gewoon.... IETS.... Laat even weten Boeb, wat zou nog welkom zijn?
Misschien dingen als tandpasta, deo, tampons, shampoo, paracetamol, pleisters, wasmiddel, voedingsmiddelen?

Voorataan moet ik vaker kijken in deze rubriek!
Ik hou van dit soort acties om mensen blij te maken!

Of postzegels als ze formulieren of zoiets moet opsturen, of enveloppen of andere kantoorbenodigdheden?

Boeb

Boeb

09-06-2013 om 16:43

Geerke

Hoi!

Ja, natuurlijk als je wil, kun je nog helpen, kleren hebben we nu genoeg maar ik heb nog wel een lijst van andere dingen. Dus als je wil...mail je me dan?

Dank!!!!!

[email protected]

Boeb

Boeb

Je hebt mail, maar is het anders een idee een lijstje aan te maken op www.lijstje.nl? Kunnen dingen afgestreept worden.

Hoe oud zijn die kinderen

ook alweer?

Boeb

Boeb

10-06-2013 om 09:57

Geerke

Hoi!

Je hebt al mail terug zoals je gemerkt hebt. Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die nog wat kunnen en willen doen hoor er zijn al zo veel mensen die al iets gedaan hebben!

Dankjewel he!!

Boeb

Boeb

Boeb

10-06-2013 om 09:58

Geerke (leeftijden)

1 meisje van 8 (bijna 7)
1 jongen van 9
en een jongen van 12 (groep 7)

Heb je hier wat aan?

Boeb

Boeb

Boeb

10-06-2013 om 10:06

Kuch (foutje)

1 meisje van 6 (bijna 7 dus....) is deze maand jarig!

Oh dat is misschien wel extra leuk

dat ze bijna jarig is.
Ik moet nog een doos op de kop tikken morgen, heb al een boel in huis voor hen.

Hey boeb?

wat zet je dan als afzender op de doos? Ik begrijp dat de moeder totaal niet weet van wie de dozen komen, zet ik er dan niet gewoon mijn naam op?

Boeb

Boeb

11-06-2013 om 15:02

Geerke (en anderen)

Geerke, je mag best je eigen naam gebruiken hoor, dat hebben meer mensen geloof ik gedaan Zegt haar niets lol. Ze vindt het wel heel leuk als er een lief kaartje of briefje bij zit!!!!

Iemand heeft aangeboden om een traktatie doos op te sturen zodat kleine meid vrijdag (dan is ze jarig ) kan trakteren op school, die is nu onderweg. Deze dame had een winkeltje in verjaardagstractie spullen (allerlei te gekke zelfgemaakte mooie dingen waar kinderen dan alleen nog iets aan snoep oid aan een prikker bij hoefden te doen. Te gek!!!!!!

Jongens/meiden jullie zijn mooi, prachtig en te gek!

Boeb

Fiorucci

Fiorucci

11-06-2013 om 16:32

Boeb

Ja diegene ken ik, dat is echt een lieverd. ik ben blij met haar als vriendin..)

Boeb

Boeb

11-06-2013 om 16:46

Fio

Ik weet het.. Tis een schatje, ondanks etc...u know. Fantastisch wat ze gedaan heeft! Kleine meid kan gewoon trakteren vrijdag!!! WAUS!

Boeb

Doos is de deur uit

yeah
gaaf dit

Boeb

Boeb

11-06-2013 om 18:08

Geerke

YES! Ik laat weten als ik iets hoor!!!!!

Dank dank dank!!

Boeb

Boeb

Boeb

12-06-2013 om 15:52

Hopla!

Vandaag 2 dozen binnengekomen, de traktatiedoos (kleine meid is helemaal blij en uit het lood geslagen!!!!!!) en de doos van Geerke waarop een hee maar ik ken een Geerke....kwam LOL. Ook een prachtige fijne dood met gebruiksvoorwerpen en verrassingen. Als de bel nu gaat springen de kids op!!!!!!! LOL

Helemaal goed meiden, dank dank heel heel veel dank namens de moeder, die blijft zeggen dat de kinderen vinden dat het sinterklaas is.

Boeb

Ik ken een geerke?

kent ze mij?
kent ze het forum?
ken ik haar?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.