Verlies en Verdriet
Elisabeth
13-11-2015 om 11:52
Volgende week zou mijn zoon 18 zijn geworden
Wat doe ik met zijn spulletjes.
Ik loop al een paar dagen met een doos vol rompertjes en andere babyspullen. Ik ruik hem niet meer, al heel lang niet.
Ik ruim het weer op en haal het weer te voorschijn. Ik weet eigenlijk niet meer wat ik er nou mee moet. Nu wil ik alles weer houden en soms wil ik alles weg doen.
Ik weet even niet wat ik moet doen. Ik heb zo'n rotgevoel. Niet elk jaar rond deze tijd heb ik dit, maar nu weer wel. Ik heb ook even geen zin om te praten, maar typ gewoon een eind weg op dit ding. Sorry als ik daarmee mensen lastig val. Ik ben zo rusteloos.
Moeder
20-11-2015 om 10:33
Felicitaties
Hartelijk gefeliciteerd met de 18e verjaardag van je zoon Ik vier elke verjaardag, het is de dag van zijn geboorte en die moet herdacht en gevierd worden
Kaaskopje
20-11-2015 om 18:34
Elisabeth
Jammer dat we hier geen lieve plaatjes kunnen delen,maar ik zou je een bloemetje gestuurd hebben. Ik hoop dat je hebt kunnen gedenken vandaag zoals je wilde.
Yvonne
28-11-2015 om 06:29
sterkte
18 is toch wel een speciaal moment hè. En sowieso is de geboortedag toch elke keer weer een dag om extra bij stil te staan.
Mijn dochter zou 18 november ook 18 geworden zijn, had het er dit veel moeilijker mee dan andere jaren. 18 jaar.... Een jong volwassene dus terwijl ik haar niet anders kan zien als een lief klein meisje.
Elisabeth
30-11-2015 om 10:18
Yvonne
Ja, dan kijk ik naar mijn andere oudste (dochter)en probeer me een voorstelling te maken van hoe hij er uit zou hebben gezien op de leeftijd die zij nu heeft (16) en dat lukt niet.
K
20-12-2015 om 10:52
veel sterkte
Kan je een tatoo zetten om hem eeuwig bij je te hebben ?
Ik wens je veel sterkte toe. Het verlies van een kind is zo ingrijpend ...
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.