Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

May

May

17-01-2009 om 11:07

Update vader

Een tijdje geleden schreef ik hier dat na het overlijden van mijn moeder ook bij mijn vader kanker was geconstateerd. Maar gelukkig blijkt het mee te vallen. Hij is geopereerd en alles is nu weg.. Hij hoeft over een paar maanden pas weer voor controle te komen! En is nu druk met het plannen van leuke reisjes en uitstapjes! Er valt echt een last van me af. Maar ik merk nu dat het verdriet om mijn moeder wel weer in alle hevigheid terugkomt... Het is en blijft zo leeg zonder haar...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dropke

Dropke

17-01-2009 om 18:06

May

Wat een goed bericht !!! Super meid.

Het is ook wel heel begrijpelijk dat nu het verdriet weer terug komt. Daar was je nog lang niet mee klaar, maar door alle narigheid met je vader, moest je energie daar even naartoe. Ik wens je heel veel sterkte met deze dubbele gevoelens,

Dropke

Fijn is een understatement...

Wat een geweldig bericht May!
Inderdaad is het logisch dat het verdriet om je moeder weer in alle hevigheid zich openbaart... Ik merk dat het steeds moeilijker in plaats van makkelijker wordt, maar je kunt je energie maar een keer gebruiken en blijkbaar kunnen we die energie zelf doseren... Die is dus de afgelopen tijd naar je vader gegaan en is nu weer voor je moeder!
Fijn dat jullie het nu weer samen kunnen delen!

Knuffel, Petra

May

May

21-01-2009 om 11:13

Bedankt voor de lieve reacties!

Die doen me echt goed.... Enne, verdriet is hard werken.. Ik had me zo voorgesteld dat ik af en toe even flink zou huilen en dan weer zo overgaan tot de orde van de dag.. Maar ik voel me de hele dag half en tobberig..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.