Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

May

May

27-09-2008 om 19:42

Mijn moeder is dood..

Het is niet te bevatten, ze was ziek en we wisten dat ze misschien nog een jaar of korter bij ons zou zijn. Maar alles is veel sneller gegaan. Er is haar veel lijden bespaard gebleven. Maar het is niet te bevatten dat ze er nu al niet meer is...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

27-09-2008 om 21:23

May

wat een verdriet, zo rauw. een fakkel voor jullie!

Sterkte

May heel veel sterkte om deze moeilijke tijd door te komen!

Marianne

Marianne

28-09-2008 om 23:17

Ook sterkte gewenst

Ik wens je ook heel veel sterkte toe in deze periode van verdriet en gemis. Sterk je met de gedachte dat je moeder verder leeft in je hart...Is ook zo. Liefs, Marianne

Sterkte

Ik las net je berichtje en ik herken het wel. Mijn moeder is in augustus gestorven, ook sneller dan gedacht achteraf gezien. Ik kan het nu ook nog niet bevatten.

Ik wens jou, je familie heel veel sterkte toe.

Leen

Anouk74

Anouk74

01-10-2008 om 17:36

Ik begrijp je......

Mijn moeder is 22 september overleden. 4 weken na de mededeling dat ze nog maar "even" zou leven.
Afgelopen maandag is ze gecremeerd. Het was een mooie dienst, maar mijn god, wat mis is haar !!!!!!!!!! Ik ben zelf net moeder sinds juni.

x. Anouk

Petra-

Petra-

01-10-2008 om 20:23

May

een kaarsje en een knuffel voor jou!

May

May

01-10-2008 om 22:09

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Wij gingen er echt van uit dat ze nog een jaar of langer bij ons zou zou. Ze had kanker, maar nog helemaal in het beginstadium. En nu is ze er al niet meer. Niet te bevatten. Ik ben ook wel opgelucht dat haar heel veel lijden bespaard is gebleven. Maar mis haar ook heel erg. Ik wil haar steeds bellen om iets te vertellen....

May

May

03-10-2008 om 09:53

Nikus

Voor jou een hele dikke knuffel terug!!! Heel veel sterkte!!!!!!!!!!!

Anna :-)

Anna :-)

03-10-2008 om 17:40

Moeders

kunnen niet gemist worden he...? Mijn moeder is 3 jaar geleden gestorven en ik mis haar bij vlagen ook nog heel erg.

Sterkte hier voor jullie allemaal.

Liefs, Anna

Jade

Jade

03-10-2008 om 19:37

Moeders.....

....kunnen inderdaad niet gemist worden.

De mijne is 8,5 jaar geleden overleden, maar zo voelt het niet. De scherpste pijn is er wel af, maar het gemis is oh zo groot.

Sterkte May!

Sjillie

Sjillie

04-10-2008 om 15:54

Sterkte allemaal

mijn moeder is al 26½ jaar geleden overleden. Was toen net 10 jaar.

Nog steeds mis ik haar met vlagen.
Er komen soms ook vragen op als hoe zou het zijn als ze wel haar kleinkinderen had kunnen mee maken. Wat voor een oma zou ze zijn. dat soort vragen.

Alles heeft duidelijk wel een plek, maar toch zo van die vlagen en momenten blijven.

May

May

04-10-2008 om 22:33

Ik besef het geloof ik nog niet

Op dit moment voel ik me vrij goed. Gisteren hebben we de spullen van mijn moeder uitgezocht. Dat was heel emotioneel, maar ook goed. Ik heb wat kleren van haar en dat voelt fijn. Ik heb een mooie doos gekocht en daar heb ik wat spulletjes van haar in gedaan. En 's avonds steek ik een kaarsje aan bij haar foto. Ik heb het idee dat het verlies zo groot is dat ik er nog niet aan wil. En neem het nu maar dag voor dag. Ik vind het allemaal heel erg voor mijn vader en probeer er zoveel mogelijk voor hem te zijn..

Petra-

Petra-

05-10-2008 om 11:06

Lieve nikus

Zoals je misschien uit eerdere berichtjes had begrepen is 4 oktober de sterfdag van mijn mama, nu alweer 14 jaar geleden. Maar ik weet nog zo goed hoe alle vaste grond onder voeten was weggeslagen....

Ik geef je een dikke knuffel en heel veel kracht en liefde voor de komende tijd!

Petra-

Petra-

05-10-2008 om 11:07

Lieve may

Ook voor jou een heleboel kracht en liefde om deze oh zo meilijke tijd door te komen....

_Chrissie_

_Chrissie_

05-10-2008 om 16:01

May

Wat kan ik anders zeggen dan... sterkte meid!!!! Mamma's gaan altijd te vroeg en te snel :o(
Kaarsje voor jou en je mams hoor.
Christa.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.