Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Dropke

Dropke

16-09-2011 om 00:08

Mijn mams

59 jaar werd mijn vader, sommigen kennen dat verhaal nog. Nu vandaag met mijn mams haar crematie besproken.
Zo intens, zo pijnlijk, maar toch ook zo mooi. Net 60 geworden en nu afscheid nemen van mijn mams.
Ik voel me zo alleen, als zij er niet meer is, heb ik geen ouders meer. Het voelt zo raar..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

16-09-2011 om 07:03

Dropke

Sterkte, voor nu en voor straks!

Petr@

Petr@

16-09-2011 om 16:07

Dropke

Tuurlijk ken ik jouw verhaal nog! En nu moet je dan afscheid nemen van je moeder, wat zwaar. Ik wens je heel veel sterkte voor nu en straks...

liefs,
Petr@

bertje1

bertje1

16-09-2011 om 20:23

Tjonge, sterkte

ja, ik ken je verhaal ook, je hebt zo veel voor de kiezen gekregen en beide ouders zo jong al overleden. bah. Probeer het goede in 'het leven' te proberen te zien, tenslotte gaat de tijd zo super snel! Sterkte.

mirreke

mirreke

17-09-2011 om 14:23

Ach dropke

Het is niet niks, en zeker na alles wat er omtrent het overlijden van je vader speelde. Toch ook mooi, dat je met je moeder er samen over mag praten. Mijn moeder is ook al dood, mijn vader ook. Het is idd kaal, leeg, ik mis ze. En tegelijkertijd zijn ze er, ergens, altijd. Ik leef heel duidelijk met mijn ouders in mijn hart, en voel me ook gedragen.
Maar ja, daar heb je nou net effe niks aan. Probeer, hoe confronterend ook, toch te genieten van je moeder, nu ze er nog is. Dit is een hele bijzondere tijd, moeilijk maar bijzonder.
Veel sterkte meid, je bent niet alleen...

Sterkte

Ik ken je verhaal ook nog.

Nu je moeder ook afscheid van het leven moet nemen en daarmee ook van jou wil ik je heel veel sterkte wensen!

GR Pham

Sterkte dropke

Ook ik was al vrij jong mijn beide ouders kwijt. Lieve ouders waar ik een goede band mee had. Het missen blijft, waarschijnlijk mijn hele leven.

Ik wens je heel veel sterkte, voor nu en voor straks, na het afscheid.

Heel veel sterkte

Beste Dropke, wat een moeilijke tijd. Niet willen loslaten en toch moeten. Wat mooi dat je moeder die laatste stappen in haar leven samen met jou wil delen.
Maak herinneringen en leg ze vast in een dagboekje of met foto's!
Sterkte, Hermione

Droppiepoppie

wat verdrietig en wat mooi dat jullie samen nu deze weg afleggen. Veel sterkte en geniet van de mooie momentjes die er nu hopelijk misschien nog zijn.
Dag dappere Dropke,

knuffel van Purk

Lieve dropke

Ik ben jou en jullie verhaal natuurlijk ook nooit vergeten, dat weet je. Heeft zo'n verdriet gedaan dat dat toen zo allemaal is gegaan. EN nu dan het einde voor je moeder, zo moeilijk is dit, weer afscheid nemen voor jou en voor haar, wat een gemis om geen ouders meer te hebben. Verdrietig ook voor je kinderen.... ik leef met je mee meid.... liefs van mij xx

Dropke

Dropke

18-09-2011 om 23:48

Lieve allemaal

Dank jullie wel, voor al die steunende berichtjes.

Mijn moeder heeft het ook als heel fijn en intiem ervaren. Natuurlijk heel verdrietig, maar om het afscheid samen te kunnen doen voelt zo goed. Zo anders als het zo moeilijke afscheid van mijn vader.

Geerke, voor mijn kinderen is het inderdaad erg moeilijk. Ze hadden toch nog weinig verwerkt en dat maakt dit afscheid heel intens. Toch denk ik dat het wel goed is.

Heel veel liefs Dropke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.