Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

13-07-2010 om 20:58

Tonny

Wat erg, als zoiets ongelofelijks gebeurt met mensen die je kent. Je bent er vast kapot van.

Nieuwe dag, weer een kaarsje

Voor Tonny en alle andere betrokkenen.....

Nannie

Nannie

14-07-2010 om 20:02

Debbie shadée 17-07-2001*

Lieve Debbie* SUPERGIRL

You can tell by the way,
she walks that she's my girl,
You can tell by the way,
she talks she rules the world.
You can see in her eyes that no one is her Chi,
She's my girl, my Supergirl.

And then she'd say: It's OK,
I got lost on the way
But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry.
And she'd say: It's all right,
I got home late last night
But I'm a Supergirl and
Supergirls just fly.

And then she'd say, that nothing can go wrong,
When you're in love, what can go wrong?
And then she'd laugh the night turns into the day,
Pushing her fears further along.

And then she'd say: It's OK,
I got lost on the way
But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry.
And she'd say: It's all right,
I got home late last night
But I'm a Supergirl and
Supergirls just fly.

Then she'd shout down the line,
tell me she's got no more time
Cause she's a Supergirl
and Supergirls don't cry.
And then she'd scream in my face,
tell me to leave, leave this place
Cause she's a Supergirl and
Supergirls just fly.

She's a Supergirl, a Supergirl,
She's sowing seeds, she's burning trees,
She's sowing seeds, she's burning trees,
Yes, she's a Supergirl, a Supergirl,
A Supergirl, my Supergirl.

Lieverd, hoe zou je nu geweest zijn? Ik mis je nog steeds lief meisje, Debbië*, My Supergirl!!!! xxx

Och nannie

Voor jou een warm kaarsje..... ze zou alweer 9 geworden zijn he.
Wat doet het pijn....

Beertje

ik ga nu eens een grote regenboogkaars voor jou neerzetten!!

Hoe je, bijna, elke week hier langskomt en aan iedereen probeert te denken, met naam en toenaam..

Ik herinner me nog de periode dat jullie probeerden zwanger te worden, vooral jouw optimisme, wat uiteindelijk resulteerde in de zwangerschap van jullie kleine (nu al grote) beertje (Sanne-Fleur, toch?)

Dankjewel voor jouw speciale kaarsjes!
Liefs, M

Debbie*

Al bijna weer 9 jaar..de verwachting die zo abrupt omsloeg in wanhoop toen bleek dat je hartje niet meer klopte..Zo dicht bij het léven..

Je prachtige rode haren rond jouw verstilde gezichtje..
Je wordt gemist!

Mooi roze kaarsje, speciaal ook voor je mama, papa en zusje!
Liefs, Mien

yadira1980

yadira1980

15-07-2010 om 13:10

Enzo*

Even een kaars hier voor jou, en voor je pappa&mamma&je broertjes...
Zomaar uit het niets moest ik aan je denken, terwijl ik de verjaardagsballonnen voor Xandr's verjaardag aan het opblazen was...
Als we ze morgen loslaten in de tuin, vang je er dan ook 1tje?

dikke kus van Yadira.

yadira1980

yadira1980

15-07-2010 om 14:48

Een kaarsje voor de schrik

Net Xandr opgehaald van school na zijn schoolreisje, (hij vol verhalen en napret), worden we aangereden door een bestelbus!
Volgens de dokter valt het gelukkig wel mee, alleen een lichte hersenschudding en een wekadvies dus mee, maar men wat ben ik me doodgeschrokken!!

een kaarsje dus voor de schrik, en dat het echt allemaal maar meevalt...

Lieve lieve yadira

Allereerst een kaarsje voor de schrik inderdaad! Hopelijk gaan nare gevolgen voor jullie. En dan zo na zijn schoolreisje.... wat een schrik moet dat ook voor hem zijn geweest....
En dan Enzo*.... lieve Yadira dank je wel, juist vanavond stond ik boven Neo's bedje met tranen in mijn ogen toen ik hem daar heerlijk zag liggen slapen, moe en voldaan na een intensieve dag met veel leuke dingen en geen middagslaap. Ik moest aan Enzo* denken, mijn lieve kleine mannetje die ik zo erg mis en zooooo graag nog even zou willen vasthouden, gewoon even vásthouden :,-(

Voor geerke

Oh meid wat grijpt je berichtje me aan. Voor jou een hele dikke kaars! En een dikke knuffel.

Voor yadira en xandr

Ach wat een schrik inderdaad. Heel veel sterkte meid!

reina

reina

16-07-2010 om 18:15

Voor geerke

Een kaarsje voor jullie, ik moet zo vaak aan jullie denken, de naam Geerke roept bij mij direct Enzo's naam op.

kien

kien

16-07-2010 om 20:50

Heli

Ik ga dit weekend op vakantie maar wil je graag laten weten dat ik aan jullie denk de komende week. Alles van een jaar geleden komt als een film weer voorbij, alsof je het opnieuw doorleeft. Ik hoop dat jullie aan het eind van die film weer even een punt kunnen zetten en met veel sterkte en kracht aan een nieuw jaar kunnen beginnen. Voor ons voelde het einde van die periode (ook verjaardag en sterfdag vlak na elkaar) ook als een opluchting. En Joram*, die blijft ook na dat jaar evenveel in jullie harten. Heel veel sterkte en veel liefs stuur ik jullie kant op, ook voor jullie kleine mannetje die zijn broer zo mist.

Kien

kien

kien

16-07-2010 om 20:58

Geerke

Vanuit het niets lijkt het soms te komen, hè! Je ziet iets, je leest iets, je hoort iets en opeens is het daar midden in je gezicht. Twee weken geleden las ik in de weekbrief van school dat de oudste kleuters gingen oefenen in groep 3. BOEM! Daar hoorde mijn mannetje ook bij. En als ik jou zo lees dan blijft dat, hoe lang of kort het ook geleden is. Ook wel goed, dan is dat mannetje weer even vol aanwezig! Een kaarsje voor Enzo*!

Kien

Petr@

Petr@

16-07-2010 om 23:52

Anna

Op de valreep het vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

16-07-2010 om 23:53

Beertje

Wat weet jij het toch altijd mooi te verwoorden! Dank voor je kaarsje voor mijn moeder!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

16-07-2010 om 23:57

Heli

Een kaars vol kracht om de komende week door te komen...

liefs,
Petr@

Lief

Dank voor de kaarsjes, ze doen goed!
Het is fijn te weten dat mensen nog aan ons denken.

Kien

Je hebt helemaal gelijk..... en ook jouw kereltje is veel in onze gedachten!!

Heli

Aankomende week een week met herinneringen en confrontaties.... hoe kom je dat door.... weet dat we aan je denken en aan je gezin, en voor je bidden. Heel, heel veel sterkte en liefs xx

Debbie*

Natuurlijk vandaag een speciaal roze kaars, die natuurlijk het mooist had gebrand, samen met 8 andere kaarsjes op jouw verjaardagstaart...Ik denk aan j(ulli)e!

Heli

In gedachten bij jullie in deze periode van extra herinneringen, de film die voorbij komt...

tonny

tonny

17-07-2010 om 14:23

Voor heli

nu je weer middenin de film van vorig jaar belandt... Vakantie, voor zoveel mensen een leuke ontspannen tijd, voor jou voorgoed verbonden en die ongelooflijk ingrijpende gebeurtenis

tonny

tonny

17-07-2010 om 14:23

Voor geerke en haar gezin

omdat gemis zo lijfelijk pijn kan doen.

Sterkte!!

tonny

tonny

17-07-2010 om 14:25

Voor het gezin

dat getroffen werd door wat in de media 'een familiedrama' heet.

Wat moet het vreselijk zijn als 'iedereen' over je praat en zijn/haar gedachten heeft over het hoe en wat.
Wat zul je je daar machteloos onder voelen.
En wat is het anders als zoiets in je eigen omgeving gebeurt.

Een kaars die nog vaak doorgegeven zal worden.

Jakiro

Jakiro

17-07-2010 om 15:03

Als je maar eens half wist

Hoeveel er nog aan je gedacht wordt en dan vooral aan dat prachtige ventje.
Jakiro

Maatje

Maatje

18-07-2010 om 10:40

Stilte

Ik hoor de stemmen van mijn kinderen boven, ze spelen. Ik zit beneden achter de computer. De zon schijnt, de hond slaapt. Rust en stilte. En in dit moment besef ik: wat een rijkdom. En weet ik: als je een groot verdriet te dragen hebt, als je een geliefde verloren bent, een kínd... En weer: mijn voorstellingsvermogen te boven. Ik kan alleen even een berichtje achterlaten. Dat ik denk aan de kindjes, hun vaders en hun moeders - Fleur, Enzo, Lynn, Joram en de andere kindjes hier en overal die niet meer bij ons op aarde zijn. Dat ik denk aan iedereen die hun papa of mama verloor, hun broer of zus, hun vriend of vriendin. Geen kaarsje vandaag, dat doe ik vanavond wel, nu staan de zonnebloemen op mijn tafel te stralen voor jullie. Maatje.

Dank

voor jullie kaarsjes en zonnebloemen ( ). Het doet goed om Jorams naam te zien staan en te weten dat jullie nog steeds zo meeleven, zelfs in de vakantie.
Het is raar en moelijk voor ons, deze weken, deze vakantie. Vorig jaar zaten we gisteren nog te brunchen in Aken, vandaag een jaar geleden (op de maandag dan), zaten we nu in het ziekenhuis bij ons prachtige mannetje te waken. Zou hij bijna geopereerd moeten worden en 's nachts nog een keer... (Dat ik toen op dit forum heb geschreven snap ik met terugwerkende kracht nog steeds niet helemaal goed.... niet dat het niet goed was, maar toch...)
We hebben voortdurend flashbacks, zitten steeds met onze gedachten bij die tijd en tegelijkertijd 'vieren' we vakantie. Ons andere mannetje is heel alleen, benoemd dat ook steeds, maar heeft daarbij gelukkig ook heel veel plezier. De lijn tussen verdriet, gemis en genieten (want ons mannetje geniet) ligt heel dichtbij elkaar. Het goed hebben, maakt het verdriet juist ook zo extra voelbaar.
Zelf heb ik het gevoel dat ons ventje regelmatig ook echt bij ons is. Dat hij van de zijlijn meekijkt, mee lacht en mee huilt.
Nogmaals dank!
Liefs!

Geerke

Oh, je berichtje is zooo herkenbaar! Nog zo graag een keer (nee, heel vaak) vasthouden, knuffelen, stoeien, gek doen...
Een kaars voor jullie alle vijf!

Kien

En ook voor jullie in deze tweede vakantie zonder jullie mannetje een kaars en veel liefs!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.