Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bastet

ik zet er een kaarsje bij, wat een nachtmerrie!

Petra-

Petra-

08-05-2010 om 11:07

Veel vlammetjes

zijn weer hard nodig hier, voor al die lieve OOL-ers die het zo hard nodig hebben!

Mariska

Mariska

08-05-2010 om 14:24

En dan brand ik een kaarsje

voor Berber omdat je zo plots afscheid hebt moeten nemen van die bijzondere vrouw... Sterkte! X

Wilma

Wilma

08-05-2010 om 16:11

Ik wentel me even in jullie berichtjes

en geniet er van dat Martijn op zoveel plaatsen in gedachten is en is geweest, zelfs voor dat ik hier een berichtje plaatste.

Tessie, ik denk zowiezo vaker aan je, maar nu door dat draadje over iets geven aan een moeder zonder levend kindje nog even extra meer, wat was ik blij toen met dat kadootje van je, gemaakt namens Martijn, ik was écht moeder, had echt wel moederdag ...

Lief dat er hier z'n naam zo wordt geschreven nu, heerlijk is dat. De zon schijnt buiten uitbundig, een geel (de kleur die ons extra aan Martijn doet denken) viooltje heeft zichzelf tussen de terrastegels naar buiten gewrongen, prachtig.
Ik heb in de drukte van moederdag twee kleine gele plantjes gevonden, die komen in een knálgeel metalen bakje. De meneer die me de bloemen gaf, keek me met een meewarige blik aan, dacht vast dat ik m'n moeder die bloemetjes geef ...

Lieve schatten hier, 't is elke keer weer van gróte waarde te lezen dat Martijn niet vergeten wordt, ook niet in de aanloop naar zo'n dag, superbedankt daarvoor ...

Liefs,
Wilma

Wilma

Wilma

08-05-2010 om 16:12

Bastet

Hè yak, wat lees ik nu, wat een naar bericht ! Ik steek een kaarsje mee aan ....

Kus,
Wilma

Wilma

Wilma

08-05-2010 om 16:15

Alvast voor iedereen

die om wat voor reden dan ook opziet tegen moederdag morgen. Of die het wel een fijne dag vindt, maar gewoon weet dat er altijd een grijs randje (en dat kan nog zo'n mooi randje zijn) om de dag zal blijven zitten.

Ik brand een dikke kaars en hoop dat de zon morgen uitbundig zal stralen, voor iedereen die 't nodig heeft.

Wilma

Wilma

Voor jou een kaars voor morgen alvast, wat een rare dag zal het worden. Voor Martijn ook een kaars.
En mooi van dat viooltje en ik hoop dat er morgen ook zonneschijn zal zijn.

Bastet

Voor jou een grote kaars evenals voor je vriendin en haar familie. Bah, ik krijg het koud van je berichtje. Veel sterkte!

Berber

Ook een kaars voor jou! Wat verdrietig om zo de moeder van je vriendin te moeten missen. Sterkte!

Voor mijn mannetje

die zijn grote broer zo verschrikkelijk mist... hartverscheurend soms de woorden, de blik, zijn eenzaamheid, zich zo bewust van dat hij alleen is en ook zal blijven...

Petr@

Petr@

08-05-2010 om 22:36

Bastet

Kaarsje vol hoop voor jouw vriendin en haar man...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

08-05-2010 om 22:37

Heli

Een dikke kaars voor jouw kleine mannetje die z'n broer zo mist... En voor jou natuurlijk ook...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

08-05-2010 om 22:38

Anna

Een te laat vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Wendy B.

Wendy B.

09-05-2010 om 09:09

Anna

Ik weet dat je hier niet zo heel vaak meer kijkt, maar ik brand toch een lime groen kaarsje voor jou en je mem!

Wendy

Wendy B.

Wendy B.

09-05-2010 om 09:10

Martijn

Een dubbele dag voor je moeder... Ik hoop dat je voor haar vandaag nog een mooie regenboog kunt kleuren. Of anders een paar warme zonnestralen kan sturen.

Wendy B.

Wendy B.

09-05-2010 om 09:11

Voor iedereen

Voor iedereen die vandaag iemand extra mist een grote warme kaars.

En een extra kaarsje voor mijn achternichten die gisteren hun moeder verloren, een dag voor moederdag.

Rafelkap

Rafelkap

09-05-2010 om 09:30

Voor heli en zoon

Vreselijk om je verdriet bij je kind te zien (naast je eigen verdriet). Niets kan zijn grote broer vervangen.

Een kaars

Voor iedereen voor wie moederdag (ook) een verdrietige dag is.

Ansulina

Ansulina

09-05-2010 om 12:29

Voor iedereen

Die vandaag iemand mist,een moeder,een kind,een kleinkind,een broer ,een zus,een vriend of vriendin,een nicht of een neef.
Daar wil ik een grote kaars voor branden.

Ansulina

Ansulina

09-05-2010 om 12:32

Voor jamie

Lieve Jamie,jij had je mama vandaag ook een moederdagkadootje moeten geven.lieverd we missen je.

Ansulina

Ansulina

09-05-2010 om 12:33

Voor d

ik hoop dat je nu een baan gaat vinden .een grote kaars voor jou.

Ansulina

Ansulina

09-05-2010 om 12:34

Voor chrissie

omdat je moeder zo mist .

Ansulina

Ansulina

09-05-2010 om 12:36

Voor martijn

omdat je mams je zo mist en omdat ik nu naar mijn eigen knul van dertien kijk.Jij had samen met je broer en je zus misschien een ontbijtje gemaakt voor haar.
Een mooie gele kaars voor jou.

Speciaal voor

Martijn een knalgeel kaarsje, juist op moederdag!

Kus in de wind!

Mijn moeder

....is er nog in levende lijve, maar de rest is er niet meer doordat de dementie in een steeds harder tempo doorgaat. Paps is er ook niet meer, die is 3 maanden geleden overleden. 2 kaarsen hier, 1 voor paps en 1 voor mams.
En ik wil ook wat kaarsen aansteken voor al die ouders, waar het gezin op moederdag niet meer compleet is. Mijn vriendin heeft er nog steeds verdriet van dat de vader van haar kinderen nu ergens anders woont. Het maakt voor haar moederdag rauw, ook al hebben beiden een nieuwe partner.

Nasha 1st

Nasha 1st

09-05-2010 om 15:34

Voor heli

vandaag moederdag, zonder je kerel.....Veel sterkte voor jullie....

Nasha 1st

Nasha 1st

09-05-2010 om 15:34

Voor alle moeders

die vandaag hun kind moeten missen....

Martijn.

Een kaarsje brand.Op deze dubbele dag.

C.

Petra-

Petra-

09-05-2010 om 19:50

Moederdag 2010

Moederdag, een hoop stemmen, maar ook stilte...

Daarom brand ik een kaars, een hele grote warme kaars!

soepstengel

soepstengel

10-05-2010 om 13:02

Voor mijn collega

die gisteren op moederdag onverwacht haar moeder verloren is.... wat een verdriet!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.