Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

30-04-2010 om 20:56

Ook voor de mamma van fleur*

een te laat kaarsje...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

30-04-2010 om 20:56

Tonny

Een kaars vol kracht voor de vriend van jouw zoon en zijn ouders... En ook voor de vriendengroep...

liefs,
Petr@

Een kaars voor r

Omdat je echt heel dringend een baan nodig hebt nu.
En voor je lieve gezin.

En voor dropke

Omdat ik je hier al zólang niet meer zie, gaat alles wel goed?

Tango

Tango

01-05-2010 om 21:54

Voor de neef

Van mijn man, die afgelopen nacht verongelukt is. En voor de tante van mijn man die na haar man een aantal jaren geleden, nu ook haar zoon kwijt is. Zo triest.

dochterlief

dochterlief

02-05-2010 om 01:10

Nu wordt het ff te veel

Kaarsjes voor mijn moeder, die over anderhalve week geopereerd wordt aan "iets" in haar borst, dat kwaadaardig kán zijn, voor mijn oom die van de week te horen gekregen heeft dat hij leukemie heeft en voor zijn vrouw die een afwijkend uitstrijkje had... Ook de onderzoeksmolen in dus.

Wat een k*tziekte! Ben er zo verdrietig van.

Voor een baan voor r

We hopen er nog steeds op!
Een warme kaars voor jou en je gezin.

Voor liesbeth

Een kaars omdat je altijd een warme vlam gebruiken kunt in deze moeilijke tijd!

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

03-05-2010 om 19:26

In gedachten steek ik voor liesbeth

die enorme oranje fakkel aan die ik jou gegeven heb .....
lieverd hou vol......

Hou van jezelf en vergeet niet HOE waardevol jij bent....
je mag vertrouwen hebben meid...echt.

Merel78

Merel78

03-05-2010 om 22:58

Voor liesbeth

ook voor liesbeth een prachtig brandende kaars van hoop, van moed, van kracht, voor elke dag opnieuw. Je bent een kanjer meid!!

liefs, Merel

Voor jessy

en haar gezin!!

Kaars voor dropke

Omdat je alles lijkt te verliezen, ik leef zo met je mee meid.... een kaars van hoop en een gebed voor jou
xx liefs

Dropke

Dropke

04-05-2010 om 00:20

Voor geerke

Zoveel verloren en nog denken aan een ander. Ik denk vaak aan jullie Enzo, maar toch voel je met me mee. Dank je voor al je steun lieverd!! knuf Dropke

een hele mooie kaars

Wilma

Wilma

04-05-2010 om 17:01

Omdat moederdag en martijn zijn sterfdag weer samen vallen

En da's zó dubbel en zó confronterend ...

Dochter van zes die steeds roept dat ze zich zo verheugt op moederdag. Ik die dát gedeelte van moederdag ook echt superfijn vind, zoon (van elf) die zo'n beetje z'n moederdagkado heeft afgekregen (net op tijd voor de vakantie en dat al heel wat vindt van zichzelf, maar die zondag vast met alle liefde een glutenvrij wentelteefje voor me bakt. Blij met onze twee levende kinderen, zo ontzettend gelukkig met ons fijne gezin...

En dan ondertussen de sterfdag van Martijn, onze eerste zoon ... Dertien jaar geleden een zwarte dag, een levenloos lichaampje, maar wel een lichaampje waar je voor het eerst na zijn vier maanden durende leventje zélf aan mocht komen wanneer jij dat wilde. Niet eerst vragen aan de verpleging, geen slangetjes of toestanden die eerst afgekoppeld moesten of juist niet afgekoppeld mochten. Gewoon zelf je eigen kindje op de arm, zo lang als je dat zelf wilde. Alleen niet met open oogjes, niet een warm regelmatig ademend lichaampje ...

Moederdag, sterfdag .... Dubbel is 't dit jaar.

Wilma

mirreke

mirreke

04-05-2010 om 18:52

Ach wilma

Zo wrang, eindelijk je kindje echt vast kunnen houden, maar dan is hij wel dood...
Mijn dochter is dertien. Dertien en een half. Ze is net een veulen, met van die lange benen... je ziet al een beetje de volwassene de ze zal gaan worden.
En jouw ventje mocht niet ouder worden dan vier maanden...
Ja, gelukkig met je gezin, twee mooie, fijne kinderen. En ook is er altijd die ene, die oudste...
Ik wens je nu al een heel fijne moederdag, eentje waarop je de aanwezigheid van Martijn kunt voelen.
En een kaarsje voor de dagen ernaartoe.

Bastet

Bastet

04-05-2010 om 18:54

Wilma

Ik hoop zo dat je ondanks alle herinneringen toch een goede dag zult hebben,mooi dat juist nu de vergeetmenietjes in je tuin zo uitbundig bloeien!
liefs,Von

Martijntje

Je was ook alweer in mijn gedachten, wetende hoe dubbel het zal zijn zondag. Ik zat moederdagcadeautjes te maken, onder andere voor jouw mama namens jou, toen ik ineens zo onrustig werd en naar je toe moest.

Lieve Wilma, ik leef met jullie mee, naar zondag toe. Weet dat ik in gedachten bij jullie ben. Het lijkt zoveel korter dan 13 jaar, dat ik dat manneke met die mooie helderblauwe ogen zo stil en koel in mijn armen had....

Liefs,
Tessie

Lieve wilma

Ontroerend je berichtje, en zoooo verdrietig.
Ik zal speciaal aan jouw kleine man denken zondag.
liefs x

kuzco

kuzco

05-05-2010 om 13:42

Voor mezelf

Even een kaarsje voor mezelf. Moederdag komt steeds dichterbij en het wordt de eerste zonder mijn moeder. Kinderen zijn helemaal enthousiast, maar ik zie er zo tegen op. Dit jaar geen lieve moeder waar ik heen kan gaan en die er ieder jaar weer zo enorm van genoot. Ik mis haar iedere dag zo enorm en het gemis wordt alleen maar meer en groter. Het is zwaar zonder mijn lieve moeder om ons heen.

Wilma

och, aan de ene kant zo´n tegenstelling, moederdag en sterfdag van Martijn..Aan de andere kant ook wel speciaal en bijzonder, de eerste die jou Moeder maakte..jullie Martijntje..

Net zoals zoveel dubbel, verdrietig en ook de liefde die je voelt. Het gemis en toch ´zo dichtbij´ voelend..

Sterkte en liefs

Rafelkap

Rafelkap

05-05-2010 om 18:38

Voor wilma

Sterkte op deze moederdag. Wat een verdriet, dertien jaar geleden, voor jou en je man onwisbare beelden..

Rafelkap

Rafelkap

05-05-2010 om 18:39

Voor geerke

voor moederdag, omdat je moeder bent van drie prachtige zonen en Enzo zo wordt gemist..

Rafelkap

Rafelkap

05-05-2010 om 18:41

Voor mien

omdat jij ook zo graag zelfgeknutselde prulletjes van jullie Fleur zou willen op moederdag. Omdat je dit moet missen.

Rafelkap

Rafelkap

05-05-2010 om 18:43

Voor iedereen die

op moederdag en de dagen ervoor aan wordt herinnerd dat ze moeder zijn van een kindje dat er niet meer is..

Voor mien en h

We denken aan julie zoals ieder jaar!

Christa.A

Christa.A

06-05-2010 om 01:14

Wilma

Ik moest aan je denken opeens daarnet omdat moederdag weer op de sterfdag van *Martijn valt..... en nu zie ik je berichtje staan.
Lieverd ik wens jullie heel veel sterkte en ook vreugde zondag!
Dikke kus, Christa.

Christa.A

Christa.A

06-05-2010 om 01:17

Voor de moeders

- die hun eigen moeder (extra) missen a.s. zondag
- die hun kindjes (extra) missen a.s. zondag
- Voor mezelf omdat zaterdag de verjaardag van mijn moeder hoort te zijn (ik vier de mijne dan, was 4 mei jarig, ook geen leuke dag) en zondag moederdag is en ik mijn mamsje zo vreselijk mis :o(
Christa. (die niet kan slapen)

Christa.A

Christa.A

06-05-2010 om 01:18

Kuzco

Voor jou een kaarsje omdat een eerste moederdag zonder je moeder het moeilijkst is (vind ik)
Christa

ayla

ayla

06-05-2010 om 14:15

Klein mannetje

voor het kleine mannetje dat helaas vandaag overleden is. veel te vroeg geboren en veel te vroeg weer weggegaan. Je ouders blijven bij je kleine broertje waken.

Bastet

Bastet

07-05-2010 om 14:56

Kaarsje

Voor een lieve vriendin van mij,je man vond je..in coma....
Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.