Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

02-09-2010 om 20:35

Voor nichtje een grote roze kaars

Morgen verhuis je naar je derde pleeggezin, nadat ik je bijna 6 jaar geleden bij jouw moeder ophaalde met 1 plastic tasje met daarin al je bezittingen, omdat het niet langer goed voor je was om daar te blijven. Ik hoop dat je hier zult vinden wat je nodig hebt!

Voor minets nichtje

Ook van mij een mooie roze kaars. Ik wens je zo van harte geluk, nichtje-van-Minet...

Voor mijn vriendin met verlatingsangst

Lieverd een dikke kaars voor jou!!!

Voor purk

en haar zoon, een mooie warme kaars!!

Nichtje van minet

voor jou brand ik een mooie knalroze kaars. En ook eentje voor je lieve tante. Daar bof je harstikke mee, dappere meid.

liefs van Purk

Bedankt

bedankt voor de kaarsjes....

groetjes van Purk

Voor het nichtje van minet

Een warme kaars vol liefde en een virtuele arm om je schouders - wat wens ik je alle geluk van de wereld zeg!

Voor jesse

en Melanie. Gewoon omdat ik regelmatig aan je denk.
Veel liefs x

Petr@

Petr@

03-09-2010 om 19:00

Minet's nichtje

Een felroze kaarsje voor jou, voor geluk en liefde in jouw leven...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

03-09-2010 om 19:01

Anna

Een zonnig vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Voor liesbeth

zomaar een flinke knuf

Lieve geerke

Bedankt voor je berichtje. Het is fijn om te weten dat er mensen zijn die aan je denken in moeilijke tijden.

Liefs Melanie

Petr@

Petr@

06-09-2010 om 22:12

Een kaars

voor mijn moeder. Morgen breng ik haar naar het ziekenhuis. Woensdag wordt ze geopereerd en hoop ik dat ze van haar stoma af is als ze weer bijkomt.
Een kaars voor beterschap en kracht...

Annika

Annika

06-09-2010 om 23:29

Mijn lieve vriendin

kan ook wel een kaarsje gebruiken, nu ze voor de tweede keer in drie jaar K heeft en het te lijf moet en gaat. Een warme kaars, vol kracht en liefde!

Nathalievdp

Nathalievdp

07-09-2010 om 14:09

Lief vriendinnetje

Het is teveel, veel te veel....rouw, afscheid, machteloosheid, blijdschap, boosheid, begrip en onbegrip. Waar moet je toch beginnen en waar gaat het eindigen.

Een hele grote kaars voor jou en je ongeboren kind. De grootste kaars die er is.

Liefs,

Nathalie

Jacoline29

Jacoline29

07-09-2010 om 16:14

voor mezelf en mijn gezinnetje

Want as vrijdag moet ik weer geopereerd.De 3e expander is ook lek.3x op rij,onmogelijk gewoon.Wanneer kan ik eindelijk rust terug vinden na die K zooi van mezelf.Ben boos en verdrietig.We zeggen nog niks tegen de kinderen.Vrijdag is vroeg genoeg.

Bastet

Bastet

07-09-2010 om 18:34

He jacoline

Wat naar,veel sterkte!
Bastet

Voor jacoline

Een kaars om je aan te warmen nu het weer niet goed gaat.

Puck

Puck

07-09-2010 om 22:18

Voor jacoline

Bah bah bah. Heel veel sterkte vrijdag.

Puck

Puck

07-09-2010 om 22:20

En voor m

Ook een kaarsje voor M. Op dit moment slaat de hormoonbehandeling goed aan en langzaam maar zeker worden de mogelijkheden van stabilisatie van de kanker duidelijk. Een grote dikke kaars die heel lang blijft branden om ervoor te zorgen dat het zo goed blijft gaan.

Zus

Zus

08-09-2010 om 08:58

Wat rot jacoline

Veel sterkte vrijdag!

Jacoline

wat rot! veel sterkte!

Petr@

Petr@

08-09-2010 om 15:01

Nog een kaarsje

voor mijn moeder.
We zitten nu te wachten tot we gebeld worden door het ziekenhuis dat ze terug naar zaal is en we haar mogen bezoeken...

Voor sjootje

Bijna 10 jaar geleden dat jouw mooie jongetje werd geboren.... wat een moeilijke maand zal dit zijn....

Rieneke van der Graaf

Rieneke van der Graaf

08-09-2010 om 16:14

Voor vrienden

Een dikke kaars voor vrienden van ons.
Zo'n 2 jaar gelden is zijn moeder overleden. Vervolgens werd zijn vader ernstig ziek en kregen ze te horen dat hij niet meer beter kon worden. Gisteren is hij overleden. Haar moeder kreeg afgelopen maart te horen dat ze kanker had en dat er niets meer aan te doen was. Eind juni is zij overleden.
Een dikke kaars voor hun en hun kinderen (oudtse is 6), want dit is wel erg veel in korte tijd.

Voor de vrienden van rieneke

Inderdaad veel te veel in veel te korte tijd, niet te bevatten, laat staan voor jonge kinderen. Een mooie kaars met een warme gloed! liefs Geerke

Voor m.

het is niet niks eerst je man die er vandoor gaat met een jongere vrouw en dan plotseling je vader onverwachts dood in bed vinden ....en dan sta je er ineens echt alleen voor heel veel sterkte een mooie kaars voor jou.

Puck

Puck

10-09-2010 om 09:39

Voor jacoline

Vandaag voor de 3e keer een lekke prothese eruit laten halen. Sterkte meid, ik hoop dat ze nu ook eens goed zoeken waardoor dit veroorzaakt wordt.

Ach m.

Ik zet er een dikke kaars naast voor jou....

En een kaars voor een beetje slaap voor e.

voor jou, lieve E. Elke nacht weer tig keer wakker door je lieve kinderen die er ook niets aan kunnen doen. Een kaars voor wat nachtrust!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.