Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Twee kaarsen

voor twee kinderen. Verschrikkelijk.

Tsjor

Petr@

Petr@

20-05-2013 om 11:40

Wentelteefje

Verschrikkelijk... zet er een kaars vol kracht naast...

Petr@

Petr@

20-05-2013 om 11:42

Boek

De blijheid spat van mijn scherm af
Ik zet er een kaarsje naast dat alles goed mag gaan en zij over een aantal maanden een mooi mensje in hun armen mogen houden...

Primavera

Primavera

22-05-2013 om 10:46

Dikke kaars voor schoolvriendinnetje van mijn jongste

Een hele dikke troostkaars voor het schoolvriendinnetje van mijn jongste en voor haar familie natuurlijk. Gisteravond zou haar vader wat later thuis komen. Helaas een verschrikkelijk ongeluk en nu zal haar vader nooit meer thuis komen.
Pas 9 en dan van de één op de andere dag plotseling je vader moeten missen...

Primavera

Dat is erg zeg.... ik krijg het er koud van.
Een grote kaars voor dit vreselijke verdriet in dit gezin!

Primavera

Primavera

25-05-2013 om 18:14

Een tweede kaars voor nog een vader

Dank je Geerke, ik krijg het er ook koud van. Ik vind het zo verdrietig voor ze.
Het erge is dat de dag erop nog een vader is overleden van een kind die één klas lager zit en waarmme mijn dochter communieleer doet. In dit geval was de oorzaak een tumor en hij was al langer ziek.
Alleen twee vaders in twee dagen hakte er wel in. De hele basisschool is in shock. Dit 'hoort' niet op deze leeftijd! Veel te vroeg en veel te jong.

Petr@

Petr@

29-05-2013 om 20:08

Gijs*

Voor de ouders van Gijs* (die al 10 dagen vermist wordt in de Oosterschelde) een kaars vol kracht...
En een kaars vol hoop dat hij snel gevonden wordt...

Petr@

Petr@

29-05-2013 om 20:10

2 vermiste duikers

Voor de gezinnen van de 2 vermiste duikers in Schotland, Ron en Gerard, een kaars vol hoop en een kaars vol kracht...

Petr@

Petr@

29-05-2013 om 22:12

Leonoor pauw

Ik lees net op haar blog dat ze vorige week overleden is. Een kaars vol kracht voor haar man en 2 dochters...

Ely

Ely

30-05-2013 om 23:53

Petr@

Kaarsjes naast de jouwe, kaarsen van warmte, kracht, hoop en moed.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Petr@

Petr@

31-05-2013 om 09:49

Ely

Dank voor jouw kaarsjes!
Gijs* is inmiddels gevonden, nu die 2 andere duikers nog....
(Komt zo dichtbij als je zelf duikt...)

Ely

Ely

01-06-2013 om 20:23

Petr@

Het is een nachtmerrie. Wat zou er toch gebeurd zijn? Ik hoop zó dat ze alsnog gevonden worden en er duidelijkheid komt.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Voor rymcke

Omdat ik lees dat jullie lieve hond is overleden, en dat doet pijn. Sterkte.

stip

stip

03-06-2013 om 13:45

Voor ons

voor mijn man en mij. Het is zo donker. twee weken geleden ontdekt dat hij een relatie heeft. Deze is beëindigd; we doen ons best elkaar te vinden. En soms lukt dat zo goed. Wat het vervolgens nog moeilijker maakt als we elkaar weer dreigen te verliezen. Er is zoveel verdriet, angst, wanhoop.
Een kaars voor onze 4 kinderen; die van niets weten. Geen idee wat er boven hun hoofd hangt. Maar wel aanvoelen dat er wat speelt. Ze zijn nog zo jong, zo kwetsbaar.
Wat een nachtmerrie.
De enige hoop die ik heb is dat we er samen aan willen werken. Dat we vertrouwen willen hebben in een toekomst samen. Ik hoop zo dat dit geen leugen blijkt te zijn...

Ely

Ely

03-06-2013 om 19:43

Stip

Ik zet er een kaars voor jullie naast. Wat goed dat jullie vechten voor jullie gezin, heel veel sterkte toegewenst.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Petr@

Petr@

03-06-2013 om 21:19

Stip

Kaars vol hoop en kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

03-06-2013 om 21:30

Ely

Jij vroeg wat er gebeurd zou zijn... Ik zou het echt niet weten en wil er ook niet over speculeren...
Maar ik hoop ook dat ze gevonden worden. Die onwetendheid voor de families is vreselijk!

Voor collega

die pas te horen heeft gekregen ernstig ziek te zijn.
Dikke kaars!

Lieve stip

Ik steek een zee van kaarsjes voor jullie aan!! Hoop zo dta het nog goed komt...

Ely

Ely

03-06-2013 om 23:56

O petr@

Sorry dat was geen aanzet tot speculatie. Dat wil ik zeker niet. De situatie houdt me gewoon bezig, daar wilde ik uiting aan geven.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Petr@

Petr@

04-06-2013 om 22:41

Ely

Dat snap ik... Het stond er ook rotter dan ik bedoeld had, sorry! Maar ik had net daarvoor dat ontspoorde draadje over die jongetjes gelezen en op FB lees je ook de meest rare opmerkingen over die duikers.
Het komt ook gewoon te dichtbij. Man en ik duiken bijna altijd samen en dit zet je wel aan het denken!

Ely

Ely

05-06-2013 om 22:03

Extra kaars (petr@)

Ik steek een extra kaarsje aan voor iedereen die gekwetst wordt door gespeculeer en rare praat over hun geliefden op internet.
Ik ben ook van slag door dat draadje. En ik wil eigenlijk niet eens weten wat ze over de duikers schrijven. Ik hoop nog steeds op meer duidelijkheid.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kaars voor collega en dochter van mede-cursist

Collega heeft vandaag gehoord dat het goed mis is, maar wel hoop (hoop met hun mee) en 14 jarige dochter van mede-cursist heeft leukemie. u ver van huis, bijna jarig en dan 2 jaar lang aan de troep mogen en hopen dat je bij de grote groep overlevenden hoort.

Verder een kaars voor iedereen die een extra zetje in de rug nodig heeft. Het zonnetje schijnt helaas niet voor iedereen.

stip

stip

06-06-2013 om 17:21

Dank

voor jullie kaarsjes.
Nooit gedacht dat ik hier wat aan zou hebben.

Het is zo moeilijk. Ik hoop zo dat we er samen doorheen komen. Maar heb geen idee hoe.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

07-06-2013 om 14:47

Voor kaaskopje

Omdat het allemaal tegenzit.

Rosa van der Zanden

Voor stip nog eentje

Gewoon omdat ik het allerbeste voor jullie hoop.

Voor stip voor vandaag

Sterkte en succes met alles!

Voor schoonmoeder collega

die wrs net heeft ontdekt dat ze kanker heeft en nu al opgegeven wordt.

En voor mijn collega die spoedig aan de chemo begint in de hoop dat de tumor een halt wordt toegeroepen.

En voor buurmeisje van kennissen die net met leukemie kuren gaat starten.

Verder voor iedereen die een zetje in de rug nodig heeft.

KAARS voor iedereen!!

Kaarsje voor de juf

Een kaarsje voor de juf van school die te horen heeft gekregen dat het kindje dat zij half september verwacht niet meer leeft...
Ook een kaarsje voor haar kleutertjes die dit vandaag over juf hebben gehoord.
Sanneke*

merene

merene

18-06-2013 om 17:03

Voor mijn tante

Kaarsje voor mijn tante, oom en 2 neven. Morgen gaan mijn moeder en ik afscheid van mijn tante nemen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.