Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Genista

Genista

10-05-2013 om 18:30 Topicstarter

Dikke kaars

voor mijn zus en haar gezin, die nu moeten afwachten dat opa overlijdt. Een lichtje voor hun in deze donkere dagen.

Petr@

Petr@

10-05-2013 om 22:34

Genista

Ik zet er een kaars naast...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

10-05-2013 om 22:35

Eloise

Een kaarsje voor jullie, is de kat al weer terecht?

Petr@

Petr@

10-05-2013 om 22:37

Voor die moeder

die al sinds maandag in onzekerheid is over het lot van haar 2 zonen een kaars vol kracht in deze donkere nachten...

Petr@

Petr@

10-05-2013 om 22:39

voor onze jongste zoon een kaars vol hoop dat het hulpverleningstraject dat we vanmiddag ingegaan zijn hem echt gaat helpen...

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

11-05-2013 om 11:21

Voor mijn lief

Die 2 weken geleden van boven naar beneden van de trap gevallen is en daarbij 2 enkels, 2 schouders en haar linkerpols gebroken heeft... Ze ligt nog volkomen afhankelijk van anderen in het ziekenhuis, wachtend op een plekje in een revalidatie-kliniek. Grote kaars voor haar (want hij zal nog wel een poosje moeten branden...).

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Petr@

Petr@

11-05-2013 om 12:33

Hasse

Jeetje, wat een val heeft jouw lief gemaakt!
Ik zet er een dikke kaars vol kracht naast...

liefs,
Petr@

Eloise

Eloise

11-05-2013 om 14:39

Petr@ en hasse

Onze kat is vanochtend dood gevonden door de buurman, nog geen 500 m van ons huis. We hebben hem met de kinderen begraven. 18 jaar maakte hij deel uit van ons gezin, 't is echt stil in huis!
Petr@, voor jouw zoon brand ik een kaars, en Hasse, ook een voor jouw lief. Wat een nare val!
Eloise

Aïda

Aïda

11-05-2013 om 16:25

Petr@

Altijd sta jij klaar met kaarsen voor andere, dus nu een grote lichte kaars voor jou!
En een kaars voor je zoon.

Op moederdag voor de moeder van die 2 broertjes

Dat er een einde komt aan die onzekerheid voor haar en haar naasten. Ik kon vanochtend uitgebreid genieten van mijn zoon en moest opeens aan die arme vrouw denken die al meer dan 5 dagen niets weet van het lot van haar zonen. Wat een afschuwelijke nachtmerrie.
Sinilind

Voor alle vrouwen

Voor wie moederdag volop gemengde gevoelens oproept een mooie stevige rode kaars met een helder brandend niet walmend vlammetje.

Voor de vrouwen

...die zo graag moeder willen worden of hadden willen zijn. Dat doet me altijd heel veel. Dat ik die zegening mocht meemaken, en anderen vergeefs moeten wachten of altijd gewacht en gehoopt hebben.

Jessica

Een kaars voor het klasgenootje ernaast. Wat jong om zoiets al mee te moeten maken.

Genista

Genista

12-05-2013 om 14:37 Topicstarter

Petr@

Voor jouw jongste zoon zet ik er een kaarsje naast. Voor jouzelf ook, een kaarsje met veel geduld en begrip.
En voor het gezin van mijn zus nog maar een kaars. Het wachten is al voorbij, wat is dat snel gegaan. Fijn voor hen dat het afscheid goed was.

Zus

Zus

12-05-2013 om 17:41

Voor mezelf

Mijn moeder precies een maand geleden overleden, mis haar vreselijk. Elke dag en vandaag nog meer.
En een kaars voor de moeder van de broertjes, wat een nachtmerrie.

Fiorucci

Fiorucci

12-05-2013 om 22:16

Voor

Voor mijn nichtjes. Hun moeder, mijn schoonzus, overleed vandaag precies drie jaar geleden. Haar eigen keuze. Waarom? Niemand die het weet, nog steeds niet....Dag lieve H.

Kaarsjes op moederdag (nog net)

Op moederdag, omdat het mij ook altijd nog wat doet dat er zoveel mensen zijn met gemengde gevoelens bij moederdag. De moeders zonder kind, de moeders met een kind in hun hart, de moeders van een overleden kind, maar ook de kinderen zonder moeder. Voor jullie allemaal een dikke kaars.
En hij brandt ook voor Genista's zus en gezin, voor Petr@'s zoon, voor de nichtjes van Fio, voor de mama van Ruben en Julian, voor Zus, voor het klasgenootje van Jessica, voor iedereen in dit draadje en voorgaande kaarsendraadjes, en iedereen die een warm lichtje kan gebruiken.

lizzy

lizzy

13-05-2013 om 09:53

Oma vermiste broertjes

Steeds moet ik maar denken aan de moeder van de vader van de vermiste broertjes. Je kind hangt zich op en je kleinkinderen zijn weg. En je zoon heeft dit op zijn geweten. Wat moeilijk zal dit zijn. En dan is het moederdag. Hoe moet ook dit gezin verder?
Zo afschuwlijk.

Petr@

Petr@

14-05-2013 om 13:35

Eloise

Bedankt voor jouw kaarsje voor mijn zoon, lief!

En sterkte met het missen van jullie kat, het zal inderdaad stil in huis zijn...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

14-05-2013 om 13:36

Aïda

Wat lief, dank je wel!

Petr@

Petr@

14-05-2013 om 13:36

Aïda

Wat lief, dank je wel!

Petr@

Petr@

14-05-2013 om 13:38

Genista

Dat is zeker snel gegaan! Nog maar een kaarsje voor hen omdat ze opa nu moeten missen...
En bedankt voor jouw kaarsjes, lief! Dat is inderdaad wel een goede voor geduld en begrip. Daar kan ik wel heel veel kaarsjes gebruiken (voor geduld)

Hoe gaat het trouwens met jouw vader?

Petr@

Petr@

14-05-2013 om 13:40

Fio

Voor jouw nichtjes een dikke kaars vol kracht...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

14-05-2013 om 13:40

Fio

Voor jouw nichtjes een dikke kaars vol kracht...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

14-05-2013 om 13:40

Mickey

Lief jouw kaarsje, dank.
Voor jou ook een dikke kaars omdat jij je moeder ook al weer zo lang moet missen...

liefs,
Petr@

Genista

Genista

14-05-2013 om 15:46 Topicstarter

Petr@ en mickey

Petr@, dan nog maar een kaarsje met geduld voor jou. Met veel geduld heb je vaak ook wat meer begrip en je kunt het goed gebruiken, lees ik. Met mijn vader gaat het momenteel minder, zal ik maar zeggen. Lichamelijk definitief weer een niveautje omlaag, dat gaat niet meer bijtrekken. En dat vergt weer acceptatie, en vechtlust om in elk geval te behouden en te herkrijgen wat er nog wel is.
Mickey, ook voor jouw moeder een kaarsje. Voor de momenten dat je haar ineens zo mist, zo schijnbaar zonder reden soms.

Dank

Petr@ en Genista! Dat wil soms idd wel eens toeslaan, vooral als ik de kinderen bezig zie.
Ik zet er voor jullie & fam weer een kaarsje naast, voor veel geduld, acceptatie, vechtlust en wat er maar nodig is om het leven een beetje leuk te houden op sommige dagen.
Knuf!

Wentelteefje

Wentelteefje

18-05-2013 om 07:50

Heel veel kaarsjes

voor een klein jongetje dat maar 5 maanden oud is geworden en zijn familie. Plotseling, wiegedood op de creche, eerder al een late miskraam en dan eindelijk vader en moeder geworden....

boek

boek

18-05-2013 om 09:54

Kaarsje van blijheid

Even een kaarsje van blijheid omdat ik het wel uitschreeuwen wil hoe blij ik voor iemand ben dat ze eindelijk dan toch echt zwanger is!

Ely

Ely

19-05-2013 om 22:11

O wentelteefje

Wat verschrikkelijk. Ben helemaal van slag door dit verhaal. Ik heb er geen woorden voor. Een zee van kaarsjes ernaast.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.