Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kaars voor de moeder van zus

wat een verdriet. kaars vol kracht in deze moeilijke tijd.

Petr@

Petr@

20-01-2013 om 21:02

Hasse

Zet er een kaarsje naast... sterkte!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

20-01-2013 om 21:04

Ppc en geerke

Ik zet er een kaarsje naast voor de mevrouw naast jouw vader.
En een kaarsje voor jouw vader, want hij ligt niet voor niets in het ziekenhuis, hopelijk gaat het goed met hem...

Geerke, wat een lief idee!

Petr@

Petr@

20-01-2013 om 21:20

Zus

Een kaars vol kracht en hoop voor jullie...

liefs,
Petr@

ppc

ppc

20-01-2013 om 22:45

Mevrouw inmiddels ontslagen

die mevrouw is inmiddels ontslagen, wij weten dus niet wat de uitslagen van het onderzoek zijn. Mijn zus zou haar adres vragen aan het ziekenhuis, zodat we een kaartje konden sturen. Maar dat geven ze natuurlijk niet (logisch), maar misschien willen ze het wel doorsturen. Wij komen zelf uit een grote, hechte familie. Kunnen ons dus niet voorstellen hoe het is dat iemand zo alleen is.

Lief ppc

Wat lief dat jullie haar nog een kaartje willen sturen, hoop dat het ziekenhuis het doorstuurt.

En zus

Kaars voor jullie allemaal. Ik heb je gezien in 2005 in het RonaldMacDonald huis in Amsterdam en vergeet het nooit meer. Zomaar wat mensen van ouders online op bezoek met attenties, zo lief!!!

Zus

Zus

21-01-2013 om 18:49

Dank

Bedankt voor de kaarjes. Voelt echt als steun. Morgen weten we meer over wat we kunnen verwachten.

Zus

Zus

21-01-2013 om 18:55

Geerke

Jij en Enzo hebben een onuitwisbare indruk op mij gemaakt. Ik vond het heel bijzonder jullie te ontmoeten destijds. En dat je het nog zo goed weet dat wij er waren, bij alles wat er gebeurde!

evenzo

evenzo

22-01-2013 om 14:33

Voor buurmeisje en vriendinnetje van dochter

Wat triest. 3 jaar geleden hier in een pleeggezin terecht gekomen omdat je niet thuis kon wonen.Je zou hier blijven tot je groot was. Maar ook je pleegezin bleek niet het warme en stabiele nest dat je zo nodig had. Dat hadden we wel in de gaten. En nu vertelde dochter vanochtend dat je zo hard had gehuild in de klas, en dat de kogel door de kerk is...je gaat weg. Andere plaats, andere school. Afscheid nemen van al je vriendinnen, en weer opnieuw beginnen. Ik heb zo met je te doen. Je bent zo'n lieve meid, en hebt dit echt niet verdiend. Ik hoop dat het goedkomt....

Evenzo

Voor het meisje over wie evenzo schrijft

Een mooie warme kaars om opnieuw te beginnen en weer een beetje vertrouwen te krijgen - en nieuwe vriendinnen, heb met je te doen!

JansjeRommy

JansjeRommy

24-01-2013 om 20:42

Kaars in de kou

voor J. Omdat je daar nu in je eentje ligt in de kou. In de stilte in je kist. Na zo een moeizaam einde van een vol en mooi maar veel te kort leven. Wat een verdriet vanmiddag. Kaars voor jou en je sterke vrouw en kinderen. En voor iedereen die een naaste mist en verdrietig is.

Vriendin

Vriendin

25-01-2013 om 11:58

Een kaarsje voor jou,

lieve vriendin, omdat we aan je blijven denken. Voor mezelf, omdat ik je zo ontzettende mis....

liedy

liedy

25-01-2013 om 23:15

Moe

Voor mijzelf; omdat ik zo ontzettend moe ben..ik ben er down van.

Kaars voor vriendin, liedy en rafelkap

jullie hebben wel een extra kaars verdiend.

En natuurlijk ook een extra verwarmende kaars voor iedereen die een kaars kan gebruiken.

Petr@

Petr@

26-01-2013 om 22:52

Rafelkap

Een dikke kaars vol kracht voor jouw schoonvader en de rest van de familie...

liefs,
Petr@

Kaarsje voor rafelkap en familie

Jee Rafelkap, wat een rotbericht....heel veel sterkte en een kaarsje voor jullie!

Genista

Genista

27-01-2013 om 18:11 Topicstarter

Rafelkap

Een kaarsje voor jullie erbij. Dat is toch totaal onwerkelijk, twee weken geleden ziek worden en dan nu met deze prognose naar huis. Sterkte!

Voor rafelkap

een warme kaars, jullie kunnen het helaas maar al te goed gebruiken....

Voor jansje rommy

Een kaars voor jou.... met veel warmte!

krin

krin

27-01-2013 om 21:06

Ik zet er een bij

Voor Rafelkap en familie. Zware tijden.

Rafelkap

wat een verdrietig bericht over je schoonvader, ik zet een grote kaars, vooral voor kracht voor jullie allemaal

Mijn lieve schoonzuster

Deze mooie kaars vol licht is voor mijn schoonzuster. Die nu al bijna jaar geleden van ons heen is gegaan. Meisje waarom kon je er toch allemaal niet meer tegen? We missen je zo.

Kaarsje voor mijn lieve oude tante

Vandaag hebben we u begraven, lieve tante. Dank u voor uw vrolijkheid en hartelijkheid.

Petr@

Petr@

04-02-2013 om 20:24

Anneque

Ik zet er een kaarsje naast...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

04-02-2013 om 20:26

Voor oudste zoon

een kaars dat hij weer veilig bij ons terug keert over 7 weken... (Morgenochtend vertrekt hij naar Tanzania om vrijwilligerswerk in een weeshuis te gaan doen.)

Een kaarsje voor mijzelf omdat ik hem zo ga missen...

Rafelkap

Rafelkap

05-02-2013 om 10:06

Anneque en petr@

kaarsje voor Anneque, voor je tante.

En voor Petra, dat is een lange tijd en zo ver weg!

Anneque en petr@, ook van mij

Ook een kaarsje van mij voor jullie beiden. Ik moet weg, maar een kaarsjs aansteken is altijd zo gebeurd.
Petr@ mooi werk hoor!

Dank jullie

Voor de kaarsjes, doet me goed. Ik word er zo weemoedig van, er is maar een handjevol mensen dat jou vanaf je babytijd kent, en je onvoorwaardelijk welgezind is. En dat worden er steeds minder. Nu is mijn oma ook nog ziek
Maar tante heeft een mooi leven gehad, en was duidelijk (bleek weer eens op de begrafenis) zeer geliefd.

Petr@,wat stoer van jouw zoon zeg! Ik duim dat alles gaat zoals hij het wil, en dat die 7 weken voor jou gauw om zijn.

Fiorucci

Fiorucci

07-02-2013 om 18:30

Jongen van 13

Voor een jongen van 13, die even zijn folders ging lopen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.